Κώστας- εδώ είμαστε εμείς
Είχαμε παει μαζί στο Λουνα ΠαρκΝατάσα- μμμ..ναι
Κώστας- τίποτα;
Κουνάω το κεφάλι μου αρνητικά
Τίποτα δεν μου έχει έρθει στο μυαλό από όλα αυτά που έχουν γινει μαζί του...
Τίποτα...Μου εξηγεί εδώ και κάτι βδομάδες για να θυμηθώ αλλά τίποτα...Τον βλέπω να χαμηλώνει το κεφάλι του..
Στεναχωριέμαι και εγώ η ίδια που δεν τον θυμάμαι...
Σήκωσα το κεφάλι του με το χέρι μου...
Τον κοίταξα και τον πλησίασα...
Είχα μια ελπίδα ότι εάν με φιλήσει θα θυμηθώ κάτι...
Φιληθηκαμε μετά από κάτι δευτερόλεπτα το φιλί μας σταμάτησε...
Τον κοίταξα απογοητευμένα...
Πάλι δεν θυμήθηκα τίποτα...Τον βλέπω να σηκώνεται από τον καναπέ και να πηγαίνει προς την πόρτα , σηκώνομαι και εγώ και τον ακολουθώ..
Κώστας- θα έρθω αύριο να σε δω μου λέει και ανοίγει την πόρτα και φεύγει...
Έμεινα στην πόρτα..στεκομουν πάνω της..κοίταξα λίγο τον τοίχο δίπλα Μου...το μυαλό μου αρχησε να κάνει διάφορα σενάρια...
Με εμένα και τον Κώστα να τσακώνομαι...
Και μετά να λυποθυμαω..
Άρχισα να θυμάμαι τα πάντα με αυτόν το πώς τον γνώρισα τα πάντα...
Ανοίγω την πόρτα τρομοκρατημένη και αρχίζω να φωνάζω τον Κώστα
Τον βλέπω να κατεβαίνει τα σκαλιά...
Τον κοιτάω και τρέχω γρήγορα πάνω τού...τον αγκαλιάζω σφιχτά και με αγκαλιάζει και αυτός...Κώστας- αγάπη μου;
Νατάσα- Κωστα... Κώστα ΘΥΜΑΜΑΙ!!...λέω καθώς τα δάκρυα μου είχα εμφανιστεί στο πρόσωπο Μου.....
Με έσφιξε στην αγκαλιά του και με φίλησε....
Με άφησε απο την αγκαλιά του και με κοίταγε χαρούμενος...
Νατάσα- σήμερα θα κοιμηθουμε μαζί λέω και τον περνώ από το χέρι ...
Κλειδώνω την πόρτα και πήγαμε στο κρεβάτι μου , ξάπλωσα και έβγαλε και αυτός την μπλούζα του και έβαλε μια φόρμα και ξάπλωσε...
Μπήκα στην αγκαλιά του και μου χάιδευε τα μαλλιά..Κώστας- για μια στιγμή νόμιζα πως δεν θα με ξανά θυμηθείς...
Σηκώθηκα από την αγκαλιά του και τον κοίταξα..
Νατάσα- αποκλείετε να γίνονταν αυτό αγάπη μου..
Με κοίταξε και με χάιδεψε στο μάγουλο μου με το χέρι τού..⛔⛔⛔
Με φίλησε....
Το φιλί μας έγινε απλό και ήρεμο μετά πείρε την άγρια μορφή του το γλωσοφυλλο άρχισε και μετά το φιλί έγινε πιο άγριο...Άρχισε να με φιλάει στο ευαίσθητο μέρος του λαιμού μου , δηλαδή το σημάδι οθυ με έκανε να ανατριαχιαζω ολόκληρη..
Μου έβγαλε την μπλούζα και πήγα πάλι στα χείλη μου...έβγαλα μόνη μου το σουτιέν και το άφησα κάτω...άρχισε να πηγαίνει στην κοιλιά μου και να αφήνει μικρά υγρά φιλιά..μετά ανέβηκε και πήγε στο στήθος μου...οι ανάσες μου πήγαιναν ακόμα πιο γρήγορες και πιο έντονες...μετά σειρά είχε το παντελόνι μου ..μου το έβγαλε και μετά και το βρακί μου...του έβγαλα το παντελόνι...τον αναποδογύρισα...και τώρα είμαι εγώ αυτήν που θα τον βασανίσει...άρχισα να τον φιλαω και μετά πήγα στο λαιμό του άρχισα να τον πιπιλαω...σειρά ειχαν οι κοιλιακοί του...σηκώθηκα τους θαύμασα για λίγο αλλά νεξτ είχε το γλυψιμο πάνω του και τα υγρά φιλιά...ενας αναστεναγμός ακούγεται από το στόμα του..χαμογελάω πονηρά και συνεχίζω... σηκώνομαι από πάνω του και του δίνω το προφυλακτικό...το βάζει, ξαπλώνω πρώτα εγώ και ανεβαίνει πάνω Μου..με φιλάει και μπαίνει μέσα μου σιγά σιγά..Ένας αναστεναγμός βγαίνει από τα χείλη μου... Η μέση μου έγινε τόξο και τα χέρια μου τραβαγανε τα σεντόνια..Και η απόλαυση πλέον δεν μπορούσε να γίνει καλύτερη... τράβαγα ελάχιστα τα μαλλιά του...άρχισε να μπαίνει ποιο γρήγορα μέσα μου....
Στο τέλος πήγαμε να κάνουμε μπάνιο...
Και μετά να κοιμηθούμε
ΤΕΛΟΣ ⛔⛔⛔Κώστας- όνειρα γλυκά ζωή Μου
Με πείρε ο ύπνος στην αγκαλιά του..
Ξυπνάω το πρωί..Δεν βλέπω τον Κώστα δίπλα μου
Σηκώνομαι από το κρεβάτι.. ανοίγω την πόρτα του δωματίου μου και κατευθύνομαι προς το σαλόνιΚατεύθειαν ακούω να φωνάζουν όλοι και να χειροκροτούν...για μια στιγμή τρόμαξα λίγο... αλλά μετά το χαμόγελο μου εμφανίστηκε...
Νατάσα-ειστε τρελοί ρε..
Λέω καθώς γελάω..Νικος- αδερφούλα μου χαιρομαιι που θυμήθηκες λέει και με αγκάλιαζει...
Λυδία- μωρό μου πόσο χαίρομαι...
Έρχεται και με αγκάλιαζει σφιχτά...Νατάσα- ο Κώστας;
Νίκος- είχε κάτι δουλειές οπότε έφυγε..και είπε να έρθουμε να σου κάνουμε παρέα
Νατάσα- ρε παιδιά δεν χρειάζεται..
Λυδία- δεν ακούω κουβέντα...
Νατάσα- Καλααααα
Νίκος- ααα επίσης έχεις και ένα πρώινο να φάς Κυρία Μου!
Νατάσα- Καλααααα
Κάποιος άλλος θέλει να φαειι??σιγά μην τα φάω όλα αυτά μόνη μου , δεν τρελάθηκαΛυδία- εμείς έχουμε φάει αγάπη άντε τρωγε τρωγεεε
Νατάσα- καλά Καλααααα
Λυδία - Λοιπόν εγώ έχω να κάνω κάτι δουλειές, πάω και θα σε καλέσω να βγούμε οκ;
Νατάσα- εντάξει αγάπη μου τα λέμε
Νίκο θα φύγεις και εσύ;Νίκος- τόσο πολύ σε ενοχλώ αδερφούλα;
Νατάσα- ρωτάω αδερφουλη
Νίκος- ναι πρέπει να φύγω και εγώ έχω κάτι δουλειες..
Νατάσα- αμάν ρε παιδιά όλοι δουλειές έχετε τι γίνεται;
Νίκος- εε κάτι λίγα
Σε φιλώ αδερφούλα μου τα λέμε
Μου λέει άι με αγκάλιαζει
ΠρόσεχεΝατάσα- εντάξει, άντε τα λέμε φιλάκια και εσύ
Γειαα
Τι κάνετε
Νέο κεφάλαιο
Σοο χοπε γιου λαικ ιτ
Kisses🌹
ESTÁS LEYENDO
YOU Have Make Me Crazy (Book 1)
Ciencia FicciónΓεια Σας Το συγκεκριμένο πρόσωπο για το οποίο μιλάμε είναι για τον Κωστα και για την Νατάσα Ο Κώστας είναι ένα play boy και bad boy μαζί μπλέκει συνήθως με πολλες συμμορίες... Αλλά τι θα γίνει όταν θα γνωρίσει την Νατάσα και όταν θα την βάλει σε κ...