Εφόσον βγήκαμε με τα παιδιά πήγαμε σπίτι για να κοιμηθούμε...
Νίκος- Νατασα να προσέχεις εε.
Κώστας- τώρα είναι μαζί μου.
Θα είναι σίγουρα ασφαλής αδερφέ μου.Νατάσα- μια χαρα θα είμαι αδερφουλη μου.
Νικος- εντάξει σαγαπω να προσέχεις.
Και μου έδωσε μια αγκαλιά.Νατάσα- και εγώ πολύ.
Κώστας- έλα πάμε, τα λέμε αδερφέ..
Και δώσανε τα χέρια με τον Νίκο.Αρχίσαμε να περπατάμε με τον Κώστα προς το σπίτι μας..μετά από δύο λεπτά φτάσαμε..
Κώστας- θα σε αφήσω πάνω και φεύγω.
Νατάσα- ούτε μόνη μου δεν μπορώ να πάω πάνω;
Κώστας- οχι.
Φτάσαμε επάνω..
Κώστας- καληνύχτα πριγκίπισσα μου λέει και με φιλάει στο μέτωπο..
Κλείνω την πόρτα, αλλά μετά το ξανά σκέφτομαι και ανοίγω την πόρτα..
Κοιτάω έξω για να δω έαν έχει φυγει,αλλά τελικά οχι..γυρνάει και με κοιτάει αποριμμενα..Νατάσα- αν θες μπορείς να έρθεις να κοιμηθούμε μαζί..
Μου χαμογέλαει..και με αγκαλιάζει..
Κώστας- θες;
Νατάσα- ίσως του λέω και χαμόγελαω
Κώστας- σίγουρα;
Νατάσα- ναι,
Ελα πάμεΜπαίνει μέσα και κλείνω την πόρτα και πάω στο δωμάτιο μου αλλά ακούω τον Κώστα να με φωνάζει
Κώστας- Νατάσα??!!
Νατάσα- ναι??
Κώστας- κάτι ξέχασες
Νατάσα- τι;
Κώστας- να κλειδώσεις ίσως
Νατάσα- σιγά μωρέ ποιος θα έρθει;
Κώστας- Νατάσα, σε φέραμε εδω για να είσαι κοντά μου και να είσαι ασφαλής πρέπει να κλειδώνεις! Ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει εάν αυτοί οι βλάκες μάθουν που μένεις!Αν εγώ δεν ακούσω το οτιδήποτε και δεν είμαι σπίτι τι νομίζεις ότι θα γίνει!!
Νατάσα- πω νταξει σταματά...θα κλειδώσω
Κώστας- Όχι Νατάσα δεν σταματώ φέρνεις γακω την ζωή σου σε κίνδυνο,δεν τους ξεφεύγει τίποτα αύριο μεθαύριο...σκέψου λογικα ΓΑΜΩΤΟ
Άρχιζε να φωνάζει σε όλο το σπίτι
Με νευρίασε πολύΝατάσα- εάν δεν σε ειχα γνωρίσει τίποτα δεν θα είχε γίνει
Εκείνη την στιγμή έμεινε και με κοιταγε
Όχι τι μπαρουφα ήταν αυτή που πέταξα...
Όχι ρε γαμωτο...δεν ήθελα να το πω αυτό..Νατάσα- όχι όχι Κώστα δεν εννοούσα αυτό...
Δεν μου μιλούσε...
Κώστα αγάπη μου δεν εννοούσα αυτό...
Έλεγα μετανιωμένηΚώστας- ΚΑΙ ΤΙ ΕΝΝΟΟΎΣΕΣ ΡΕ ΝΑΤΆΣΑ ΤΙ???
ΓΙΑΤΊ ΕΜΈΝΑ ΜΑΚΡΙΆ ΣΟΥ ΤΌΣΟ ΚΑΙΡΟ?? ΓΙΑΤΊ ΛΕΣ??...ΓΙΑ ΠΕΣΣ!!!!Νατάσα- σε παρακαλώ αγάπη μου δεν έλεγα αυτό...δεν ξέρω γιατί το ειπα αυτό...
Συγνώμη...
Του λέω και τον πλησιαζω αλλά έκανε ένα βήμα πίσω..
Κώστα??Κώστας- μην με πλησιάζεις Νατάσα!!!
Λέει και μου φωνάζει!αλλά δεν τον άκουγα τον πλησίαζα περισσότεροΗ καρδιά έπαιζε νταμπουρλο..δεν μπορούσα έτρεμα...Τον φοβόμουν έστω και λίγο... Φοβόμουν έτσι πως του τα είπα...Ήταν η βλακεία μου ,που μου ξέφυγε τον αγαπάω..Τον πλησίαζα και μου έλεγε να μην το κάνω δεν μπορούσα.
Πλέον έφτασα κοντά τού, τον έβλεπα βουρκωμενο..Νατάσα- Κώστα δεν ήθελα να το πω...
Αλλά από κει που δεν το περιμένω με πιάνει από τους ώμους και με κολλάει στο τοίχο με δύναμη
Κώστας- Σκάσε ΓΑΜΩΤΟ σκάσε για αυτό δεν ήθελα να είσαι κοντά μου , να είσαι μαζί μου!!
Φωνάζει κάνει γροθιά τα χέρια του και χτυπάει με δύναμη τον τοίχο..
Κατέρρευσα...άρχισα να κλαίω χωρίς σταματημό...όλα αυτά εξαιτίας μου... έπεσα κάτω.. τυλίξα τα χέρια μου γύρω από τα πόδια Μου...νόμιζα ότι θα λιποθυμούσα..
Ο Κώστας με κοιτάει τον τοίχο και εγώ κάτω στο πάτωμα να κλαίω χωρίς σταματημό...Ο Κώστας κάθεται στα γόνατα του και με αγκαλιάζει.. δίσταζα να μπω στην αγκαλιά του ...αλλά και από την άλλη μεριά ήθελα τόσο πολύ να τον αγκαλιάσω...μέχρι να με ηρεμήσει...
Τελικά με έβαλε στην αγκαλιά του έκλαιγα...και για να με ηρεμήσει μου χάιδευε τα μαλλιά..Κώστας- συγνώμη αγάπη μου..δεν ήθελα να σε τρομάξω...με αγκαλιάζει πιο σφιχτά...
Δεν μπορούσα να σταματήσω να τρέμω...φοβόμουν τόσο πολύ...παρόλο που με είχε στην αγκαλιά του...
Σηκώθηκαμε και οι δύο μας από το πάτωμα με φίλησε και μου ξανά ζήτησε συγνώμη
Κώστας- το ξέρω ότι δεν ήθελες να το πέις,αλλά νοιάζομαι για εσένα, σαγαπω πολύ..δεν θέλω να πάθεις κακό ούτε τίποτα...πάμε να κοιμηθούμε;
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μουΜε άφησε από την αγκαλιά του...και προχωράει προς το δωμάτιο μου...
Ένιωθα σαν κάποιος να σβήνει τα φώτα σιγά σιγά...αλλά δεν ήταν αυτό περπάταγα και δεν μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου...Στο τέλος όλα μαύρισαν και μπαμ δεν έβλεπα τίποτα..
ΟΛΑ ΕΝΑ ΜΑΎΡΟ ΚΕΝΌ.ΓΕΙΑΑΑΑ
ΣΟΟΟΟ
ΤΙ ΚΆΝΕΤΕ??
ΕΠΑΝΉΛΘΑ
ΈΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΆΚΙ??
ΣΟΟ ΕΎΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΚΑΛΑ
Kisses love u all 💋 bye
KAMU SEDANG MEMBACA
YOU Have Make Me Crazy (Book 1)
Fiksi IlmiahΓεια Σας Το συγκεκριμένο πρόσωπο για το οποίο μιλάμε είναι για τον Κωστα και για την Νατάσα Ο Κώστας είναι ένα play boy και bad boy μαζί μπλέκει συνήθως με πολλες συμμορίες... Αλλά τι θα γίνει όταν θα γνωρίσει την Νατάσα και όταν θα την βάλει σε κ...