όλα τέλεια(48)

5K 92 12
                                    

Τα ειχε κανονίσει όλα...τα πάντα...το τραπέζι...τα στολίδια...όλα χωρίς εγώ να καταλάβω τίποτα απολύτως...Έτσι εγώ η Νατάσα κατέληξα να ερωτευτώ και να παντρευτώ το μεγαλύτερο Playboy και  BadBoy του σχολείου...Να έχω ζήσει τα πάντα μαζί τού...
Να έχουμε ξεπεράσει κάθε δυσκολία σε όλη μας την σχέση... είμαστε 2 χρόνια μαζί και στο ίδιο σχολείο 3 χρόνια και πίστευαμε ότι ακριβώς και οι δύο μας δεν θα τα βρίσκαμε απολύτως ποτέ... Με τους τσακωμούς μας ...Τις αποβολές μας ...τα πάντα...
Και όλα κατέληξαν κάπως έτσι...

Τώρα είμαστε στο τραπέζι που οργάνωσε ο Κώστας... καθόμαστε δίπλα δίπλα.Ο Ηλίας και η Λυδία είναι οι κουμπάροι που να το πεις ότι ο Ηλίας και η Λυδία τα ξαναβρηκαν και ότι ήταν και αυτοί στο κόλπο....

Κ-  Γυναίκα της ζωής μου,θα μου δανείσετε αυτόν το χορό;
Μου λέει και απλώνει το χέρι τού

Τον κοιτάω και γελάω
Του δίνω το χέρι μου και σηκώνομαι από την καρέκλα...
Πάμε στο κέντρο και η "ερωτική μουσική" αρχίζει να ακούγεται σε όλο το μαγαζί..
Ο Κωστας βάζει τα χέρια του στην μέση μου και εγώ τυλίγω τα χέρια μου γύρω από σβέρκο του...
Αρχίζουμε να χορεύουμε...Όλοι μας κοιτούσαν με θαυμασμό...

Ν- ποιος θα έλεγε ότι εγώ κατέληξα να παντρευτώ το μεγαλύτερο Playboy του σχολείου μου ΕΕ;;
Λέω στο αυτί του...

Κ- Όμως αυτό το Playboy όμως μόλις είδε την Νατάσα τα έπαιξε...γιατί την ερωτεύτηκε...
Μου λέει και με κοιτάει στα μάτια..
Τα γαλαζοπράσινα του μάτια κοιτάνε τα δικά Μου...
Νιώθω τόσο τυχερή τόσο ωραία μαζί του... αυτό που λένε ότι βρήκα ακριβώς τον άνθρωπο μου...
Αυτός που γέμισε το άλλο μου μισώ;
Ακριβώς έτσι..

Κ- Νατάσα?!
Σαγαπαω..

Ν- και εγώ παρά πολύ
Όλοι φωνάζουν για φιλί
Οι κραυγές δεν σταματάνε να ηχούν στο μαγαζι..
Φιλάω τον Κώστα και όλοι χειροκροτούν και σφυρίζουν...

Κ - Τώρα πλέον θα συζεις μαζί μου αγάπη Μου...

Ν- και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό...

Στο τέλος πήγαμε καθησαμε...
Σηκώθηκαν ο Ηλίας και η Λυδία για να χορέψουν...

Κ- μην της το πεις αλλά μια μεγάλη έκπληξη περιμένει την Λυδία...
Τον κοίταξα αποριμμενα...

Ν- κάτσε τι;θα της κάνει πρόταση γάμου;

Κοιτάω με ανυπομονησία που χορεύει ο Ηλίας με την Λυδια
Εκείνη την στιγμή βλέπεις τον Ηλία να γονατίζει προς το μέρος της Λυδίας...βγάζει ένα κουτάκι από την τσέπη του και το ανοίγει.
Η Λυδία γυρνάει προς το μέρος του Ηλία και ξαφνιάζεται...

Η- Λυδία θέλεις να με παντρευτείς;

Η Λυδία μένει άφωνη και πράγματι θα έχει δακρύσει από όλο αυτό...

Λ- ΝΑΙΙΙ

Όοοο μωρέ οι κολλητοί μου παντρεύονται τι πιο Κιουτ εε;;;
Ζητωκραυγές και τα υπόλοιπα ακούγεται... Πραγματικα δεν περίμενα να γίνονταν όλο αυτό ποτέ δεν πιστεύα ότι θα τα ξανά βρουν αυτοί οι δύο τους..
Πραγματικά δεν υπαρχει πιο υπέροχη μέρα από αυτήν εδώ...
Μπορεί να είμαι 21 και ο Κώστας 23 αλλά και πάλι τίποτα δεν αλλάζει από την αγάπη...
Από τις σκέψεις μου με αποσπά ο Κώστας...μου ακουμπάει το χέρι και με κοιτάει....
Κ - Πραγματικα δεν θέλω να μας χωρίσει απολύτως τίποτα ζωή μόυ....
Το τραπέζι τελείωσε πλέον αφήσαμε εκείνο το σπίτι με τον Κώστα και έχουμε μετακομίσει κοντά στο σπίτι του Ηλία και της Λυδιας...Μένουνε μαζί πλέον...όπως και εγώ με τον Κώστα...
Σε λίγο καιρό θα πάμε ταξίδι του μέλιτος
Αποφάσισαμε να πάμε μαλβιδες...μια που είναι καλοκαίρι..
Ο Ηλίας με την Λυδια θα πάνε Σαντορίνη είπαν..

Λοιπόν παιδια πλέον έχουν περάσει αρκετοί μήνες μπορώ να πω ότι ακόμα είμαστε μαζί ofc...so perfect...περνάμε τόσο ωραία... Νιώθω ότι τώρα ακριβώς βρήκα τον άνθρωπο μου παιδιά...τον έχω ερωτευτεί και δεν μετανιώνω ούτε στιγμή που τον παντρεύτηκα...
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα μας χωρίσει ΑΠΟΛΎΤΩΣ τίποτα....
ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΈΛΕΙΑ!!ΤΟΣΟ ΥΠΈΡΟΧΑ

Κ- μωρό μου θα πάω σουπερμάρκετ θες τίποτα;

Ν- έχει λίστα στο ψυγείο...

Κ - εντάξει μωρό μου, λέει και με φιλάει
Περνει τα κλειδιά και φεύγει...

Ρον Κώστας

Χαιρετάω την Νατάσα, μπαίνω μέσα στο αμάξι και βάζω μπρος προς το σουπερμάρκετ...
Μετά από 5 λεπτά φτάνω... κατεβαίνω απο το αμάξι και μπαίνω μέσα στο σουπερμάρκετ...
Περνώ τα πράγματα που είχε γράψει η Νατάσα στο σημείωμα και μετά πάω στο ταμείο...
Είχε πολύ σειρά..εε όχι ρε γαμωτο ποιος περιμένει τώρα...
Καθόμουν μέχρι να έρθει η σειρά μου...

Γειααααααα
Σοοοοοο περφεκτττ
Τελειώσαμε το πρώτο βιβλίο 
Σοοοο να με ακολουθήσετε για να μείνετε ενημερωμένοι για άλλες ιστορίες μου
Πάει και αυτό το κεφάλαιο
Ευχαριστώ σε όλους για τον χρόνο τους
ΓΙΑ ΤΏΡΑ ΝΑ ΔΙΑΒΆΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΠΟΥ ΓΡΆΦΩ ΛΈΓΕΤΑΙ
uncontrollable feelings
KISSES BABIES LOVE YOU 😘💋

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Nov 07, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

YOU Have Make Me Crazy (Book 1)Onde histórias criam vida. Descubra agora