S:Z-7

105 42 38
                                    

"Hişt "

Uzaktan arkamdaki birinin seslendiğini duymuştum. Bana değildir nasıl olsa diye aldırış etmeden yürümeye devam ettim.

Biraz daha ilerlemiştim ki ses daha yakınımdan, tam kulağımın dibinden gelmişti. İrkilerek sesin geldiği yöne, sağ tarafıma, döndüğümde gözlerim; kafamın hemen dibindeki partideki o çocuğun gözleriyle buluştu.

Kendimi bir adım geriye çektim, afallamıştım.

"Sendin değil mi partideki şey?"

Önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.

"Aynen bendim. Servis yapıyordum."

"Neyse. Arkadaşının numarasını verecektin."

"Öyle bir şey yapacağım mı dedim?"

Yürümeye devam ettim.

Günlerce çalıştığım dersin az önce finalinden çıkmıştın ve istediğim gibi geçmemişti. Moralim bozulmuştu.

Son günlerde tüm enerjimi vererek yapıyordum yaptığım her şeyi ama artık çok yorulmuştum. Bir de böyle şeyleri kaldıracak kafada değildim.

"Kıskanıyorsun."

Yanımdan yürümeye başladığında tekrar durdum.

"Yine mi ya? Sıkılmadın mı aynı şeyi söylemekten?"

"Numarasını ver gideyim."

"Çok mu istiyorsun gerçekten? Tamam. Akşam sorarım eğer 'Ver.' derse yarın gelip veririm numarasını tamam mı?", "Şimdi çekil de gideyim."

"Çok sıkıcısın! Her şeyi hemen kabul ediyorsun. Hiç eğlenceli olmuyor böyle."

Kafamı sağa sola hızlıca salladıktan sonra yürümeye devam ettim. Yine yanımda yürüyordu.

"Tamam, soracağım dedim niye geliyorsun hala peşimden?"

"Numarası umrumda değil çünkü."

Gözlerim dolduğunu hissettiğim için gökyüzüne baktım. Ağlamamak için dudağımı ısırıyordum.

"Benimle dalga mı geçiyorsun sen?" , "Ne vaktimi ne de enerjimi senin için harcayamam şu an."

Bir an önce okuldan çıkıp işe yetişmem gerekiyordu.

"Dur!"

Adımlarımı daha da hızlandırmışken arkamdan bağırmıştı.

"Sevgilin var mı?"

••••

BN: Cevap vermeyecek misin?

BN: Kaç saattir bekliyorum seni

BN: Utandırdım mı yoksa?

   Zühal: Hayır cevap vermeyeceğim
   
BN: Verdin ama
  
             Zühal: Hayır vermedim

BN: Verdin

              Zühal: Vermedim

BN: Vermedin

BN: Ben de onu diyorum vermedin

        Zühal: Demiştim vermedim diye

satürn:zühalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin