6.Bölüm

74 10 2
                                    

Bilinmeyen Numara: Dün biraz sert çıkıştım Kuzey Yıldızım. Özür dilerim.

Yıldız: Anlatsana, ilk nerede gördün beni?

Bilinmeyen Numara: 2 sene önce, doğum günümde. Mutsuzdum, annem ölmüştü. Mutluydun, sebebini bilmiyordum. İlk o gün görmüştüm işte seni. Annemin öldüğü günde. Canımdan can alınırken bir hediyeydin bana sanki. Hayatıma giren en güzel ikinci kadındın. Annemden sonra. Soğuktum, üşüyordum, gerçi hâlâ da öyleyim. Ama bir gülümsedin, yağan yağmuru unutturdun. Bir baktın, gözlerinde kayboldum. Bir daldın, düşlerinde prens olmak istedim.

Yıldız: Soğuk değilsin ki.

Bilinmeyen Numara: Sen farklısın Kutup Yıldızım. Sen her şeyinle farklısın. Birbirimizden o kadar zıt yaratılmışız ki. Ama sana kapılıyorum her geçen saniye, hem de daha çok. Sanki sen mıknatısın + yönü, ben – . Tüm eksiklerimle, kusurlarımla aşık olmuşum gibi. Sana bakınca tamamlanıyormuşum gibi.

Yıldız: Annen için, gerçekten özür dilerim. Hatırlatmak istemezdim. 

Bilinmeyen Numara: Üzülme güzelim. Sen söylemesen de her saniye aklımdasınız zaten. Neyse, kapatalım bu konuyu.

Yıldız: Neden bana 'Kuzey Yıldızım' diyip duruyorsun, adım Yıldız diye mi?

Bilinmeyen Numara: Hayır bir tanem. Sen bana öyle bir zamanda geldin ki, ben seninle tamamlandım. Bana yolumu buldurduğun için Kuzey Yıldızısın, benim kuzey yıldızım. Aşık olduğum gökyüzündeki bana parlayan en alacalı yıldızsın...

(Görüldü)

Yıldız / Çevrimdışı

Bilinmeyen Numara / Çevrimdışı

Kuzey Yıldızım ||Texting||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin