Kimya sınavına girecektik ve ben kelebek sisteminin canını okumak istiyordum! Hadi ama, neden böyle saçma bir sisteme tabii tutuluyorduk ki!
Kübra yanıma gelip ezbere bildiği şeyleri kağıdı önüme uzatarak tam bir öğretmen edasıyla anlatmaya başladı. Teneffüs bitmek üzereydi, hangi sınıfta sınava gireceğimizi belirten kağıt bize dağıtıldığında ayaklandım.
Elimdeki kalemi çevirip koridorda ilerlemeye çalışıyordum, savaş alanı gibiydi. Cebim titrediğinde telefonu elime aldım. Babamdan mesaj geldiğini gördüğümde daha rahat yanıtlayabilmek için elimdeki kalemi arka cebime sıkıştırdım.
Babam: Neler yapıyormuş benim güzel kızım bakalım?
Hafif bir tebessümle cevap yazdım, "Sınava gireceğim baba sonra yazsam?!" Hemen cevap vermişti, "Elbette, başarılar canım kızıma."
Sınıfa girdiğimde hala telefona bakıyordum cam kenarından 9. sırayı saydım ve yavaşça ilerledim. Fakat oturduğumda bağırıp kalkmam bir oldu!
Arka cebimde kalem vardı, ve yeni gelen sarışın bana kıs kıs gülüyordu.
"Hadi ama bu kadar sakar olamazsın." Gözlerim kendiliğinden kısıldı, kalemi cebimden çıkartıp yerini telefonuma bıraktığımda yanımda onun oturduğunu fark ettim.
"Çok asisin, bu bana özel mi?" Burnumun ucu yüzümü ekşittiğim bu sözle kıvrılırken kafamı yavaşça sola döndürdüm ve ağzımdan değişik bir ses çıkarttım, "Ha?"
Ve o sadece kahkaha attı, güzel bir kahkahaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızım ||Texting||
Short StoryBilinmeyen Numara: Pardon! Görünmez miyim? Yıldız: Neden böyle bir soru sordun? Bilinmeyen Numara: Beni görmüyorsun da ondan! Başlayış Tarihi: 26.06.2019 Bitiş Tarihi: -