1 DIO🖤

1.5K 22 17
                                    

Toliko uzbuđenje pred utakmicu obuhvatilo je cijelu školu, dobro pa osim mene. Stvarno ne volim fudbal pogotovo ne klub naše škole. Kao i svake jebene godine sjedim na tribini dok ostali divljaju jer konačno izlaze naši. Djevojke ispred mene već uveliko vrište jer je izašao zgodni Liam. Šalje im poljubac i opušteno sa osmjehom hoda ka sredini terena. Nikad nisam shvatala ove djevojke, ja se obično trudim da momak ne sazna da sam zuljubljena u njega a one to tako lako pokazuju, pa jbt valjda će momak tebe da "juri" a ne ti njega. Ma koliko god to objašnjavala mojoj ludoj Freji ona će i dalje biti zacopana u Dzejmsa...Moje razmišljanje prekida Freja.
"Zar nije predivan?"
Stavi ruke na obraze i nabaci glupavi kez.
"Ma nema svi su savršeni."
Kažem smoreno i ona me blago udari po ramenu. Nasmijemo se i pažnju nam odvuku dešavanja na terenu. Timovi se svađaju, odjednom se stvori opšta pometnja na terenu a tako i na tribinama bijesnih đaka koji žele da se pobiju. Liam udara pesnicom njihovog kapitena i on pada na pod, ostali prate liama jer on je kapiten, svi se tuku a ova budala kuka za Dzejmsom. Idemo mi prije nego počnu boce da lete.
"Freja prekini da kukaš i polazi!"
Pogleda me i stavi ruke na kukove.
"I da propustim ovo? Nema šanse."
"Kako god, ja odoh muka mi je od ovog nasilja."
Na putu do kuće razmišljam o nekim glupostima iz djetinjstva, ne znam zašto mi je to sad palo na pamet ali kroz glavu mi proleti slika mog oca.Oči mi se napune suzama i odjednom se osećam kao da cu da eksplodiram od tuge i boli koja me razara svakog dana sve više . Kažu ljudi da vrijeme liječi sve ali ja se ne osecam tako. Nije mi lakše , šta više ovo mi još teže pada pogotovo u situacijama kada me mali brat zapitkuje o ocu. Šta da mu kažem , e tata nam je umro zato što se predozirao drogom. Uvijek smislim izgovor, tata je na nebu i on te svakog dana posmatra i ostale priče ali ne znam koliko dugo ću moći da ga zavaravam tom pričom. Prije 2 godine se to desilo, bila sam u depresiji nisam izlazila iz kuce, majka me vodila kod psihologa...Jednostavno ne mogu da prihvatim tu činjenicu da ga više nema. Izvadim maramicu iz dzepa i obrišem suze kako majka i brat ne bi primijetili. Udahnem i izdahnem duboko i otvorim vrata. Dok ulazim osjećam miris palačinki, ulazim u kuhinju i ugledam mamu koja ih prži i brata koji se sav umazao. Nasmijem se i pomislim koliko sam zapravo srećna što o ih imam.
"Kako si samo umazan, Lukas pogledaj me još jednom."
Pogleda me malim plavim okicama, toliko slatkoce.
22:00h
Spremim knjige i garderobu za sjutra i legnem u krevet, prevrćem se po krevetu nekoliko minuta ali ubrzo nadjem položaj koji mi odgovara i zaspem.
06:50h
Budi me piskavi alarm na telefonu, što brže pružam ruku na noćnom stočiću i gasim ga. Jednostavno mrzim da se budim rano. Realno ujutru sve mrzim. Ustajem sva nikakva i vučem se do kupatila, obavljam jutarnju higijenu i oblačim se. Odabrala sam crnu kožnu jaknu, bijelu majicu kratkih rukava i crne farmerice. Nisam htjela sva da se ucrnim iako volim crnu boju. Majka mrzi kad me vidi da sam sva u crno pa zato biram ovo da ne bi slušala jutarnju koferenciju. Izlazim iz kuće i na kapiji me čeka nasmijana Freja. Kako može od ranog jutra da bude nasmijana, ja sam najveći mrgud ujutru.
"Oh pa čemu toliki osmjeh od ranog jutra?"
Pogleda me i još više se nasmije.
"Paa danas ću vidjeti Dzejmsa."
Namrštim se i ona prevrne ocima
"Mila videćeš kako je to kad se zaljubiš, kad osjetiš leptiriće, kad jedva čekaš da ga vidiš, da se slučajno sudarite i slicno."
Koliko je ona u stvari zaljubljena...
"Znaš da se to nikad neće desiti a i povraća mi se od toliko patetike."
"Lajla ne kvari mi jutro!"
Počnemo da se smijemo i uz priču već stignemo u školsko dvoriste, gdje god prođemo svako priča o tuči, prvenstveno o Liamu. Zapamtite jedno, gdje god je tuča tu je i Liam. Tako da ga često viđamo u tim izdanjima ne znam zašto sad toliko pričaju o tome kao da je nešto bitno.
"E da Freja, evo ti ga dragi."
Uhvati me za lakat i počne da namješta kosu
"Šta?! Gdje? Gleda li me, jel mi dobra kosa?"
Uspaniči se i ja joj pokažem gdje je
"Idiote ne paniči."
Na školskim stepenicama stojali su Liam, Dzejmsi ostalo društvance. Ugušiću se od toliko dima. Mislim kontam četvrta smo godina i sve to ali zar se toliko uništavate cigarama i glupostima? Dobro biće da sam ja čudna i da sam pala sa marsa. U hodniku srećemo Tea našeg najboljeg druga,jako se zagrlimo i sjednemo na stolice u učionici gdje on počinje sa tračevima.
"Djevojke šok! Priča se da je Liam spavao sa tri djevojke za jednu noć!"
Napravim namrštenu facu i oni počnu da se smiju
"Znači tvoje face su najjače kunem ti se!"
Kaže Freja dok jedva dolazi do daha.
To tako samo od sebe, al stvarno ne mogu da kontrolišem kako ću kad da reagujem.
"Koga je briga sa kim je Liam spavao"
Oboje me čudno pogledaju
"Cijelu školu , aloe. "
Kažu u isto vrijeme i ponovo počnu sa smijehom, ok već me iritiraju.
"Ubiću vas ako ne prestanete da se smijete!"
Profesor ulazi u učionicu i svi ućute, inače ovo je profesor Harry Smith jedan od najstrožijih i najgorih za ocjenu. Predaje fiziku koja mi uopšte ne ide i mrzim fiziku al stvarno. Nikad mi nisu išle dobro matematika, hemija i fizika. Ali mi zato jezici super idu, engleski znam, španski sam skoro naučila.

Djevojke evo price, mislim da sam se za ovu pricu najvise potrudila i najvise sam na nju ponosna. Takodje hvala vam na podrsci koju dajete na svakoj objavljenoj prici. ❣️❣️❣️❣️❣️
Pisite mi utiske ovog dijela❤️❤️❤️❤️

Od mržnje do ljubavi Donde viven las historias. Descúbrelo ahora