7 DIO🖤

622 13 2
                                    

Kada smo stigle u školi sve je nekako bilo čudno. Nikoga nije bilo u dvorištu, iskreno to me je začudilo. Jer ne možeš ući u dvorište a da nema onih kurvetina koje sjede momcima u krilo i gutaju se. Udjemo u učionicu i razredna odmah udje. Sa osmjehom je sjela i počela da priča.
"Djeco, znam da ste ovaj razgovor dugo čekali i evo dočekali ste da vam kažem da idemo na ekskurziju za dva dana."
Svi smo bili presrećni, baš smo dugo čekali ovo.
"Gdje ce biti ekskurzija?"
Upitala sam razrednu sa osmjehom od uva do uva.
"Idemo u London."
Rekla je ponosno.
"Ova razredna je najjača."
Freja je vikala na glas gdje su svi počeli da govore lijepe stvari o njoj.
"Dobro, dosta je djeco. Želim da znate da postoje odredjena pravila koja se moraju poštovati dok budemo tamo. Inače ostajemo tamo nedelju dana".
Iskreno mrzim pravila,ne volim da mi neko odredjuje šta smijem a šta ne.
Zato je ovoliko tiho i svi su u učionice.
Ali ko će sad Liama da trpi nedelju dana. Kroz glavu mi proleti, scena od sinoć, usne su mu bile tako mekane i ako je samo okrznuo moje. Dosta je o ovome,nema šanse da imam bilo što sa tim debilom. Odmor je konačno došao i izašli smo napolje, nismo bile gladne radije bi prošetala. Izašle smo i ugledala sam Lazara, faca mu je deformisana od udaraca. Pogledao me je i krenuo ka meni ali sam ga zaobišla jer je i on isti debil kao i svi. Uhvatio me je za ruku i povukao nazad, mrzim ovo.
"Zašto me izbjegavaš?"
Ova budala još pita.
"Zato što si ista budala kao i ovi." Pokažem glavom na Liamovu grupu koja je bila malo udaljena od nas. Buljili su u nas kao da žele da zakolju Lazara.
"Slušaj me ti, prestani da glumiš jebenu sveticu, dobro znam da bi se sad pojebala sa svima njima!" Stagne mi jako ruku i ja bukvalno zacvilim od bola, kako moze ovo da kaže. Ubiću ga, bijes ključa u meni, krenem da ga ošamarim ali Liam skoči i gurne ga na pod. Zašto sad kad sam htjela ja da ga bijem.
"Zašto se ti miješaš?!"
Viknem na Liama i on počne da se smije.
"Zašto što se ti miješaš u svaku moju tuču??"
Sad on meni postavlja pitanje, ok.
"Zato što ih ti ubijaš doslovno." Njegov ego je sad do neba.
"Sve više mi se svidja kako razmišljaš."
O da li je on udijelio kompliment, prestani da pričaš sa njim izbio ti je najboljeg druga.
Prodje pored mene i odjednom se okrene i kaže.
"Nemoj da pomisliš da sam ga gurnuo zbog tebe."
Prevrnem očima i ugledam Freju koja se vraća iz prodavnice dok zbunjeno gleda Lazara koji idalje leži na podu. "Šta je sa ovom budalom?"
Upita dok pravi neke grimase.
"Legao da odmori, idemo mi"
16:46h
Izlazim iz kuće, dogovorila sam se sa Frejom da idemo u šoping, trebam kupiti dosta stvari koje su mi potrebne.
Izlazim iz dvorišta i ispred kapije me čeka Freya, krenemo polako dok ona postaje nekako nervozna, non stop trlja dlan od dlan.
"Šta je sad Freya, pričaj" zbunjeno me pogleda i onda počne sa svojom pričom."
Slušaj veoma sam nervozna, Dzejms me pozvo u klub na neku žurku.
"Dobro i šta sa tim?"
Pogledam je.
"Pa da li bi išla sa mnom?"
Ja i žurke, nema šanse.
"Znaš da ne volim žurke"
Skupi ruke ovako🙏(ok😂).
"Ali molim te to mi je šansa da se smuvam sa Dzejmsom..."
Ali tako joj je stalo kako da je odbijem sad, jebote.
"Ok idemo."
Počne da skakuće i počne da me grli. "Nikad ti ovo neću zaboraviti". "Dobro ajde uguši me hahaaha." Pusti me iz zagrljaja i udjemo u zgradu (kao što je Ušće ili Delta). Ušle smo u jedan butik, drugi, treci i ništa mi se ne svidja. Kada smo ušle u sledeći butik ugledala sam predivnu crvenu haljinu, dok je Freya naišla na neku bež. Iskreno predobre su, probali smo ih, bukvalno su kao stvorene za nas. Izašle smo srećno iz zgrade i otišle kući.
Stvarno mi je muka da idem noćas, jer tamo će biti i Liam. I kolko god da poričem, čini me slabom kada mi je blizu. Kada ugledam njegove usne, udahnem njegov miris mozak mi se okrene za 360 stepeni. Ali to je samo privlačnosti, nikakve emocije. To je normalno. Kada sam se okupala našminkala sam se, ruž boje kože je sjajno pristajao mojim punim usnama. Maskara je klizila po mojim trepavicama. Na kraju bila sam prezadovoljna svojim izgledom. Po prvi put sebe vidjam u ovim kombinacijama, nisam tip djevojke koja ima pun ormar haljina i minića. Moj ormar je kao dječiji pola su pidžame sa sundjer bobom i jednorogom. Nazovem Tea da vidim kako je ali mi se ne javlja, vjerovatno spava.

Mišljenje💛💛💛😍🤔

Od mržnje do ljubavi Donde viven las historias. Descúbrelo ahora