(მუსიკის ფონზე წაიკითხეთ გაგისწორდებათ 😈😈💜💜💜😘)თვალებს ვახელ და სიბნელეა ვერაფერს ვხედავ მერე ვხვდები რომ თვალებზე რაღაც მაქვს აფარებული პირზეც რაღაც მაქვს აკრული ხელები შეკრული მაქვს რა ჯანდაბა ? რამოხდა ? მხოლოდ ის მახსოვს როგორ ჩამარტყეს თავში რაღაცა .. ნეტა ვინ გამიტაცა ? რა მოხდა ? ღმერთო ჩემო ამდენი კითხვა საიდან დამებადა ? ან სად ჯანდაბაში ვარ ? უცბად კარების ხმა გავიგე თავი აქეთ -იქით გავაქნიე რომ მიმხვდარიყო რომ მღვიძავს და ცოცოხალი ვარ..
-ოხ , ჩვენმა პრინცესამ
გაიღვიძა ...
-
-მოდი აბა მოგხსნი ამ სახვევს ...
სახვევი მომხსნა სინათლემ თვალები მომჭრა უცბად დავხუჭე ცოტა ხანში კი ისევ გავახილე ჩემი თვალები შუქს შეეგუა .. ოთახს თვალი მოვავლე ეს საერთოდ ოთახია ? სარდაფს უფრო ჰგავს ... მერე კი იმ ნაბიჭვრის ძებნა დავუწყე ვინც გამიტაცა .. ჯანდაბა ! ჯანდაბა ! ჯანდაბა !" მარკ მორგანი " საზიზღარი ნაძირალა ... დიდი სიამოვნრბით ვუღრიალებდი რომ შემეძლოს ...
-აბა ჩემო პრინცესავ , როგორ ხარ ?
-
-აჰ სულ დამავიწყდა მოდი მოგხსნი ამ სახვევს
-ნაბიჭვრო ! ცოტა ხანში ლოყა ამეწვა ამ
ნაბიჭვარმა გამარტყა
-სიტყვები შეარჩიე
-რა გინდა ?
-შენ პატარავ შენ მინდიხარ ...
-რა ? არასდროს ..
-ვნახოთ ...
ეს თქვა და ოთახიდან გავიდა ... დამტოვა ესე ფიქრებთან მარტო ... მხოლოდ ერთი რამ ვიცი სტაილს ამას არასდროს ვაპატიებ ...
Harry p.o.v
ჯიჯი გიჟივით გავარდა სასტუმროდან უკან გავეკიდე მარა აზრი არ ჰქონდა უკვე წასული იყო მაგის წასვლიდან 3 საათი გავიდა და არ გამოჩენილა სად წავიდა ? გავგიჟდები ეხლა ... გავაფრენ სად უნდა წასულიყო თითქმის მთელი პარიზი შემოვიარე და არასად არ არის .. პოლიციაშიც ვიყავი მაგრამ მითხრეს რომ 24 საათი უნდა გავიდესო ... რა ჯანდაბა გავაკეთო ? რაღაც უნდა მოვიმოქმედო .. ჯანდაბა ამდენ ხანს ვერ მოვიცდი ჩემი ბრალია ჯანდაბა სტაილს სირი ხარ ! ნაბიჭვარი რა გავაკეთო ? ღმერთო მიშველე ... ზეინს დავურეკავ იქნება დამეხმაროს ...
<<საუბრის დასაწყისი >>
-ზეინ
-ჰარი ?
-მოკლედ შენი დახმაება მინდა
-რა მოხდა ?
-მოკლედ ჯიჯიმ წამისწრო გოგოსთან მერე კი სასტუმროდან გავარდა და უკვრ 3საათია არ გამოჩენილ არც ტელეფონს არუღებს გთხოვ მიშველე ....
-სირი ხარ !
-ვიცი
-კაი პრველივე რეისით გამოვფრინდები იქნება რამე გავიგოთ
-კაი მადლობა
<<საუბრის დასრულების შემდეგ >>
რა ჯანდაბა გავაკეთო ? ჯანდაბა !ჯანდაბა! ჯანდაბა! არ ვიცი რა გააკეთო არც ის ვიცი ჩემი საყვაელი ქალი ცოცოხალია თუ მკვდარი ან სად არის ... ამ ფიქრში ტელეფონზე ესემესი მომივიდა უცხო ნომრისგაბ
"HIdden number "
" სტაილს შენი გოგო ჩვენთანა ... ხვალ
200 00$ მოიტან და შენს გოგოს წაიყვან ან არადა მის გვამს გამოგიგზავნით ... "
ამის დედაც ! გაიტაცეს მაგათი დედა ! კამერები უნდა შევამოწმო .. სასწრაფოდ სასტუმროს მეპატრინესთან მივედიდ და კამერები შევამოწმე სადაც ნათლად ჩანს რომ ჯიჯის თავში რაღაც ჩაარტყეს მერე კი წაიყვანეს ... ჯანდაბა ! ჯანდაბა ! ჩემი ბრალია მე რომ არ ჩამედინა ეს საქციელი ეხლა ჩემს გვერდით იქნებოდა ... როგორ მინდა ვაკოცო ან ჩავეხუტო .. როგორ მინდა მოვეფერო მაგრამ ვიცი ის შემიძულებს ახლოს აღარ მიმიკარებს ვიცი ....
*****
სანამ საყვარელი ადამიანი გვერდით გყავთ მოეფერეთ , აკოცეთ , დატკბით მისით , შეიგრძენით .. არ ატკინოთ გული, ცხოვრება იმდენად ხანმოკლეა რომ ერთ დღესაც ინანებთ ამ ყველაფერს.. ნუ დაკარგავთ დროს, წამებს , წუთებს თუ გვერდით გყავთ ისეთი ადამიანი რომელიც გაბედნიერებს და გახარებს გადადე შენი სიამაყე და მას ჩაეხუტე ... ნუ შეგეშინდება მომავლის!! იცხოვრე ახლანდელი დროით !! ცხოვრება თავგადასავლებითა სავსე ... უბრალოს ნუ დაკარგავთ საყვარელ ადამიანს სიამაყის გამო .. !!
****
gigi p.o.v
YOU ARE READING
Adult ✅
Fanfictionჯიჯი ჰადდი 21 წლის გაიცნობს ჰარი სტაილს და მანდედან დაიწყება მათი სიყვარულის ისტორია , რომელიც ბევრ ტკივილს და ტანჯვას მოიცავს .