part 14

803 72 7
                                    

Gigi p.o.v

დავინახე ის ვინც არ უნდა დამენახა ვინც ჩემი ცხოვრება გაანადგურა და დიდი ჭრილობა მომაყენა ... პირველი რაც გავაკეთე მას ზიზღიანი თავლებით შევხედე და ეგრევე შეტევაზე გადავედი ამის ატანა აღარ მქონდა ... ჯერ ეხლა დავინახე და უკვე ზიზღის მეტს ვერაფერს ვგრძნობ....

-აქ რა გინდა ?
-მომენატრე საყვარელო !
-როგორ შემოხვედი ?
-ძან ჩვეულებრივად !
-წადი !
-უბრალოდ შეგიძლია მომისმინო ?
-არა ! არაფრის მოსმენა არ მინდა ! წადი აქედან...

უცბად ჩემსკენ წამოვიდა მეგონა რომ
წავიდოდა მაგრამ შევცდი თან ძალიან
მწარედ , კარები დახურა და ჩაკეტა მერე კი გასაღები ხელში აათამაშა
მე კიდევ გაოგნებული ვუყურებდი !

ჩემსკენ წამოვიდა ჩემი ჩემი გულმა ორმაგად დაიწყო ძგერა , არ ვიცოდი რა მექნა , ვერ ვაზროვნებდი  ჩემა ტვინის უჯრედები გაითიშა ....

-ჯიჯი შენ არ იცი როგორ მომენატრე !
-მე არა ! გაწიე შენი ბინძური ხელები !
-უბრალოდ მომისმინე !
-გისმენ  ! ( ვუთხარი ზიზღიანი ხმით )

იმიტომ დავთანხდი რომ დრო გამეყვანა და რაც შეიძლება მალე მომშორებოდა ! შეიძლება არც არაფრის დაშავება უნდოდა მაგრამ მე მაინც მეშინია . ჯეისონმა ლაპარაკი დაიწყო, მე კიდევ ისეთი სახე მივიღე ვითომ ვუსმენდი...

-ჯიჯი , უბრალოდ მაპატიე ჩემი საქციელი კარგი ? მართალია ჩემს საქციელს გამართლება არ აქვს მაგრამ იქნებ შეძლო და მაპატიო ? გთხოვ ....
-ჯეისონ საერთოდ იაზრებ რას მეუბნები ?
-კი
-არამგონია ! შენ მე ცხოვრება დამინგრიე და გამანადგურე გესმის ? შენ მე გამაუპატიურე ! შენ იმხელა ტკივილი მომაყენე რასაც ვერადროს დავივიწყებ....
-მემის შენი
-არ გესმის !
-კარგი რა მოდი გავერთოთ ! დავივიწყოთ ძველი დრო გთხოვ !

აიი ამასხა ტვინში მისი სიტყვებს ვერ ვიაზრებდი რამოდენიმე წამი ვფიქრობდი მის სიტყვებზე ... მის ქცევაზე , ვერაფერს ვამბობდი მხოლოდ ის მიტრიალებდა თავს რომ ჩემი თავისთვის მეშველა .  მერე გამახსენდა რომ ხელში ტელეფონი მეკავა  გაუაზრებლდ ვაწვებოდი ციფრებს და ვიმედოვნებ ვინმესთან მაინც დავრეკე ... მერე ტელეფონი
ხელიდან გამივარდა რადგან  ჯეისონმა ჩემი ყელის დაკოცვნა დაიწყო ვცადე მომეშორებინა მაგრამ ამაოდ ხელებს გაუაზრებლად ვურტყამდი , მერე ტკივილი ვიგრძენი ყელის არეში და ამოვიკვნესე , მან კი თავის ნამუშევარს შეხედა და ჩაიმღიმე .... მერე კი ჩემი მაიკა გახია რამაც ჩემი კივილი და პანიკაში ჩავარდნა გამოიწვია ....
Harry p.o.v

 Adult ✅Where stories live. Discover now