part 10

861 56 0
                                    

დილით როდესაც ვიღვიძებ მარტო ვარ ... ოთახში არავინა ნეტა ნიკი სადა ? მისი ხსენება და ოთახში შემოსვლა ერთი იყო
-გაიღვიძე გოჭო ?
-ხო
-დღეს მივფრინავთ 5 საათზე
-ეხლა რომელია ?
-3 საათია
-კაიი ავდგები და ჩაალაგებ
-იწექი ჩაგილაგე უკვე !
-ვაიმე როგორ მიყვარხარ შენ არ იცი
-ვიცი და მეც მიყვარხარ
მაინც მომწია ადგომა რადგან მშიოდა მე და ნიკი დაბლა ჩავედით და საჭმელი შევუკვეთეთ მალე მოგვიტანეს და ჭამა დავიწყეთ ... ცოტა ხანში ჰარიც შემოგვიერთდა გაგიკვირდათ არა ? მეც არ მოველოდი თუ ჩვენთან დაჯდებოდა ... ათას რამეზე ვისაუბრეთ ბოლოდ კი ისევ ნომრებში დავბრუნდით იმ განსხვავებით რომ ჰარის ნომერში ვუყავით ყველა ... ჰარიმ და ნიკმა კარგად გაუგეს ერთმანეთს მაგრამ არ ვიცი ეს კარგია თუ ცუდი... დრო იწელებოდა წუთები საათებად მეჩვრნებოდა როგორც იქნა დადგა ის დრო როცა უნდა ჩავფრინდეთ ლონდონში ... იცით ეხლა რა ვიფიქრე ? ყველაფერი ისევ ძველრბრურად იქნება ? არამგონია რატომ ? იქნებ იმიტომ რომ ჩემს უფროს შეუსწარი როგორ ჟიმავდა ვიღაც ძუკნას .... ეხლაც ვერ ვხვდები რაზე ვეჭვიანობ მაგრამ ფაქტია რომ მე მას შევუსწარი .... მოკლედ ვნახოთ რა მოხდება ...
დაა აიი უკვრ თვითფრინავში ვართ და მივფრინავთ ჩემს გვერდით ჰარი ზის რადგან ნიკდ სხვა ადგილი ჰქონდა ჩვენ სხვა ... ჰარიმ თავი ჩემს კალთაზე დადე მეც ინსტიქტურად თავზე დავუწყე ფერება როცა გაბიაზრე რას ვაკეებდი ხელი ავიღე მან კი ერთი ამიოხრა და ჩემი ხელი ისევ თავის თმებზე დაააბუნა ... ისეთი ჯიუტია ამას ვერ აჯობებ ხოდა მეც დანებდი და მაზე ვეფერებოდი ძალიან მსიამოვნებდა მის თმაზე მოფერება ....
ჩამეძინა ... როდესაც გამომეღვიძა თითმფრინავი უკვე ეშვებოდა , სტუარდესა აცხადებდა რომ ღვედი შეგვეკრა... თავი როცა ამოვწიე მერე მივხვდი რომ ჰარის გულზე მედო თავი მაგრამ როგორ აღმოვჩნდი მანდ არ ვიცი ... ჩეულებრივად გავსწორდი და ისე
ვიქცეოდი ვითომ არც არაფერი მომხდარა ... თითმფრინავი დაეშვა ჩვენც ჩამოვედით , ჰარის დავემშიდობეთ მე და ნიკი სახლში წამოვედით გზაში ხმა არცერთს არ ამოგვიღია ... სახლში როგორც კი მივედი მაშინვრ ხარბად ჩაისუნთქე სახლის ჰაერი ... მერე კი პირდაპირ მეორე სართულზე ჩემი
ოთახსიკენ წავედი ... არაფერი შეცლილა ყველაფერი ისე იყო როგორც დავტოვე....
კედელთან საწოლი დგას მის გვერდით პატარა ტუმბო სადაც საოჯახო ფოტო მიდევს საწოლის თავზე დიდი ნახატი მაქვს გარული ხოლო მეორე მხარეს მერლინ მორნო ფოტოები ჰო როგორც მიხვდით მერლინ მორნო მომწონს ასევე პრადა ... ოთახის მეორე მახარეს დიდი კარადა მიდგას სადაც წიგნები მილაგია და პატარა მაგიდა სადაც მხოლოდ სანათი დგას იქვე ფანჯარასთან ადგილი მაქვს გაოყფილი სადაც ვკითხულობ ხოლმე ... ოთახი შავ-თეთრ ფერებშია მართალია არ მიყვარს ეს ფერები მაგრამ ოთახი მომწონს...

 Adult ✅Where stories live. Discover now