Gigi p.o.v
ფილმი ავარჩიეთ ეხლა კი ველოდებით , როდის დაიწყება ჩვენი სეანსი, რაღაცნაირად ვგრძნობ თავს , ესე მგონია რაღაც სასწაული უნდა მოხდეს და ბედი ამისთვის წინასწარ მამაზადებს ...
როგორც იქნა ჩვენი სეანსიც მოვიდა და შევედით ჩვენს განკუთვნილ ოთახში ... რომ გითხრათ ფილმზე გადავირიეთქო , მოგატყუებთ , ჩვეულებრივი ფილმი იყო ...
ჩემს გვერდით ორი ბიჭი იჯდა , არ მესიამოვნა , კინოს მაგვრად მე მიყურებდნენ , ჰარისთვის არ მითქვია რათქმაუნდა , თორე აქრდან ცოცხალ ვერ გავიდოდა ....
როგორც იქნა კინოდან გამოვედიათ , ეხალ კიდევ მანქანაში ჩავჯექით და წავედით სახლიკენ , გზა თითქმის სულ ცარიელი იყო , ამიტომ ჰარი მაღალი სიჩქარით მიდიოდა , ვაფრთხილებდი მაგრამ ამოდ ...
- ჰარი , ცოტა ნელა
- ნუ გეშინია პატარავ !
- ხო , კარგიმიუცედავად იმისა რომ გამაფრთხილა არ მენერვიულა ... გული ისევ ცუდს მიგრძნობდა , დავინახე წინიდან როგორ გამოხტა სარვირთო ....
-ჰარიიიი ! ( დავიკივლე ბოლო ხმაზე )
შემდეგ კი ძლიერი შეჯახების ხმა გავიგე , მერე კი თვალებში დამიბნელდა და გავითიშე ...
***
harry p.o.vთვალებს ვახე და ვხვდები რომ საავდმყოფოში ვარ , ბოლოს რაც მახსოვს ეს იყო ჯიჯის კივილი და მანქანის შეჯახება , შემდეგ აღარაფერი არ მახსოვს ...
ოთახში ვიღაც თეთრხალათიანი მამაკაცი შემოდი , თვალებში რაღაცას მანათებს და რაღაცეებს აკეთებს ...
- ჯიჯი როგორა ?
- თქვენს მეგობარ ქალბატონზე იძახით ?
- დიახ
- ის , კომაშია
- რა ? უნდა ვნახო ... და საწოლიდან წამოდგომა ვცადე
- არავითარ შემთხვევაში , მსუბუქი ტვინის შერყევა გაქვთ, ეხლა დაისვენეთ და გპირდებით მერე განახებთ , ეხლა ისედაც რეანიმაციაში და არავინ შეგიშვებთ ....
- კარგით !ექიმი პალატიდან გავიდა და მეც დაძინება გადავწყვიტე მაგრამ ყოველი თვალის დახამხამებისას ჯიჯი ვხედავდი როგორ კიოდა , ოხ ეს რა გავაკეთე ! ღმერთო ! იმედი მაქვს გამოფხიზლდება ... ამ ფიქრში ჩამეძინა ...
თვალებს ვახელ და ამჯერად დედაჩემს და ჩემს დას ვხედავ , თვალებს ბევრჯერ ვახამხამებ ხო არ მელანდებათქო ... მაგრამ არა .
-ჯემა ?
-ოხ , ჰარი კარგად ხარ ?
-კი , ენი ?
-ხო , ჰარი რამე ხო არ გტკივა ?
-არა ! ჯიჯი ?
-ისევ ისე ... გონს არ მოსულა ჯერ !(ჯემა)
-ჩემი ბრალია !
-ნუ ადამაშაულებ საკუთარ თავს ! ( თქვა მკაცრი ხმით ენიმ )
-როდის გამწერენ ?
-ხვალ ან ზეგ !
-კარგი !არ ვიცი რა გამეკრთებინა მის გარეშე რა მეშველება ? ის ხომ ჩემს ცხოვრებაში ერთ-ერთი ნათელი წერტილია ? ის ხომ ჩემთვის ძალიან მნიშვნელოვანია , ის ხომ მიყვარს ?
ექიმი შემოვიდა პროცედურები ჩამიტარა და გავიდა , ყველაფერი უკუღმა როგორ უნდა მოხდეს ? მე უნდა ვიყო მის ადგილას ეხლა ! და არა ის !
*ხუთი დღის შემდეგ *
სავადმყოფოდან გამომწერეს ეხლა სახლში მივდივარ რომ გამოვიცვალო მერე კი ჯიჯისთან უნდა წავიდე , ისევ ისეა შედეგი არაფერი იძახინ აპარატიდან გამოვრთოთო მაგრამ მე წინამღდეგი ვარ , ისე გაამოგხიზლდება , ჩემს გამო , ჩვენი სიყვარულის გამო გააკეთებს ამას ...
*საავადმყოფო *
უკან დავბრუნდი და ჯიჯისთან პალატაში შევედი მისი ხელი ავიღე და მაგრად მოვუჭირე , ისე თითქოს თვითონაც მომიჭერდეს ...
-ჩემო სიხარულო , გთხოვ გაახილე თვალები , ყველა შენ გელოდება , იცი როგორ მომენატრე ? იცი როგორ მიყვარხარ ? ეხლა მიდა გულში ჩაგირა და აღარასოდეს გაგიშვა , გთხოვ გაახილე თვალი , ჩემს გამო , ჩვენი სიყვარული გამო !ეს ვთქვი და ვიგრძენი როგორ ჩამომიგორსა ლოყაზე ობოლი ცრემლი უცბად მოვიწმინდე , ცოტა ხანს დავუცადე როცა არანაირი რეაქცია არ ჰქონდა , მასთან ახლოს მივიწიე და შუბლზე ვაკოცე მერე კი პალატა დავტოვე ...
დერეფანში ნიკი იყო , ისიც ისევე ღელავდა როგორც მე ...- არაფერია ?
- თავი გავაქნიე რადგან ლაპარაკის თავი არ მქონდამერე კი იქვე მდგომ სკამზე ჩამოვჯექი და დაველოდე როდის გაიღვიძებდა ჩემი სიყვარული !
____________
ველოდები კომენტარებს და ვოუთებს გთხოვთ 🙏❤️მიყვარხართ ყველა ! ❤️💜💜
YOU ARE READING
Adult ✅
Fanfictionჯიჯი ჰადდი 21 წლის გაიცნობს ჰარი სტაილს და მანდედან დაიწყება მათი სიყვარულის ისტორია , რომელიც ბევრ ტკივილს და ტანჯვას მოიცავს .