part 6

995 60 6
                                    

Gigi p.o.v
დილით ჩვეულებრივად მზის სხივებმა გამაღვიძეს თვალებს ვახელ და " ჩემს" ოთახში ვარ ... თავიდან ვიბნევი მაგრამ მერე მახსენდება გუშინდელი დღე..
სირცვილისა და სიბრაზისგან ერთიანად ვწითლდები არ ვიცი რა ვთქვა ... უბრალოდ ერთი კითხვა მიჩნდრბა ... რატომ ? რისთვის ? რის მიღწევას ცდილობს ამით ? ან რა უნდა რომ გააკეთოს ? ამ ფუქრებში ჩავიცვი და მოვემზადე შავი შორტები და ბრეტელებიანი მაიკა ჩავიცვი ფეხზე კი " converse " მერე კი ოთახისან გავედი და ჰარის კარებზე დავაკაკუნე ...
-ჯიჯი ?
-დიახ , მისტერ სტაილს დღეს 3:00 საათზე გაქვთ დანიშნული შეხვერა "მილერების" კომპანიასთან ..
-გასაგებია მადლობა .
მერე მაჯაში ხელი ჩამავლო და თავის ოთახში შემათრია მერე კი ჩემს ტუჩებს დაეწაფა ...
ისევ ვიგრძენი მენთოლის გემო , მისი არომატი , და ტკბილი ტუჩები ჩვენი ტუჩები სინქრონიულად მოძრაობდნენ ... არ მინდოდა ეს წუთები დასრულებულიყო მაგრამ ... ერთ დროს ეს ყველაფერიც დასრულდება ... არც კი ვიცი რა ვუწოდო ამას ...
-ბატონო სტაილს , შეხვედრამდე
ვუთხარი და ოთახიდან გამოვედი .. არ ვიცი შეიძლება სისულელე გავაკეთე ...
harry :
" ეს რა იყო ? აღარასდროს გაბედო და ესე დაკითხავად წახვიდე! "
me :
" კარგი, მისტერ სტაილს ! "
harry :
" მოეშვი ამ უაზრო სახელის დაძახებას , და დაბრუნდი უკან ... "
me :
" კარგი , მაგრამ ვერ შემოვალ არ მცალია ნიკს უნდა დავურეკო"
harry :
"კარგი ..."
ვიცი და რომ ნიკი არ მოსწონს და ნიკზე ეჭვიანობს ... ამას ვხვდები ,მაგრამ აღიარება არ უნდა .... ეს კიდე უფრო მაგიჟებს ... მერე მართლაც დავურეკე ნიკს
<< საუბრის დასაწყისი >>
-ნიკ, ჩემო სიხარულო როგორ მომენატრე ! როგორ ხარ ?
-მეც მომენატრე ჩემო გოჭო ! კარგად ვარ შენ ? ხო არ გაბრაზებს ?
-მეც კარგად ვარ , არა არ მაბრაზებს !
ვიცი რო ცუდად ვიქცევი ნიკს ამის შესახებ რომ არ ვეუბნები მაგრამ .. ვიცი რომ აუცილებლად ჩამოვა აქ მე კიდე ეს არ მინდა .. რომ ჩავალ ყველფერს მოვუყვები ..
-ჯიჯი!
-
-ჯიჯი!
-ხო , რამე მოხდა?
-ერთი საათია გეძახი ,კარგად ხარ ?
-კი , კი კარგად ვარ უბრალოდ ფიქრებში გავერთე .. მაპატიე
-კარგი როდის მოდიხარ ?!
-არ ვიცი სატანა მეტყვის !
-ჰო კარგი , გაკოცე მიყვარხარ !
-მეც მიყვარხარ ... მეც ბევრი
გაკოცე .
<< საუბრის დასრულების შემდეგ >>
კარების ხმა გავიგე და უკან მივიხედე უკან კი გაბრაზებული ჰარი იდგა .. ნეტ გაიგო ? ჩემი სიტყვები ? ვაიმე თუ გაიგო
ცუდადა ჩემი საქმე !
-ვის ელაპარაკებოდი ?
გაბრაზება არ ღირდა ისედაც გაბრაზებული იყო ...
-ნიკს
-ნიკს ?
-ხო
-რატომ ?
-იმიტომ ჰარი !
-გიყვარს ?
-რა ?
-ნიკი !
-თუნდაც მიყვარდეს შენ რა ??
-შენ ჩემი ხარ ამიტომ არ უნდა გიყვარდეს .
-ბატონო ? მე ნივთი არ ვარ !
-შენ ჩემი ხარ ! და ნიკს აღარ დაურეკავ !
-შენ ვერაფერს მიბრძანებ !
-დიახაც გიბრძანებ , აღარ გაბედო და შემეპასუხო ..
-კარგი მაგრამ აღიარე რომ ეჭვიანობ !
-რა ? ვიზე ?
-ნიკზე !
-არ ვეჭვიანობ !
-კარგი !
ოთახიდან გამოსვლას ვაპირებდი როცა ჰარის ხმამ შემაჩერა ...
-აღარ გაბედო არჩევნის წინაშე რომ დამაყენო , შენ მე მეკუთვნი ! ამიტომ ეხალ წადი მაგრამ ბოლოს მაინც ჩემთან მოხვალ ! შენ ჩემი გახდები !
-სიზმრებში სტაილს ! და ოთახიდან გამოვედი .... არ ვიცი ამ
ადამიანს რა უნდა ჩემგან .. რა ჯანდაბა მოვუხერხო არ ვიცი .. მაწამებს ეს ადამიანი სისხლს მიშრობს ამ ფიქრებში ე
"ეიფელის კოშკთან " მოვედი და გამახსენდა ის დღე როცა ტუჩებში მაკოცა ჰარიმ .. მისი თბილი ტუჩები და მენთოლის არომატი .. როგორ მინდა აქ იყოს ეხლა .. რეებს ბოდავ ჯიჯი ეს სულელური ფიქრები გავაქრე ჩემი თავიდან და აქაურობაზე გადავიტანე ყურადღება ... როცა გვერდით ვიღაც მომიჯდა .. ცოტა გამიკვირდა მაგრამ არ შევიმჩნიე ..
-ოჰ , ბატონო სტაილს მგონი თქვენი მოხვრდით ჩემთან ... და არა მე !
-ბევრს ნუ ლაპარაკობ და წამოდი
-სად ?!
-გაიგებ ! წამოდი !
მეც ავდექი და  უკან გავყევი ცოტა გაგიკვირდებათ მაგრამ ტყეში მიმიყვანა სულ ბუნება იყო მხოლოდ ხები და ბალახი იყო სხვა არფერი ....
-აქ რა გვინდა ?
-მინდა ჩემი საყვარელი ადგილი განახო!
-რატომ ?
-იმიტომ რომ ჩემთვის მნიშვნელოვანი ხარ ...
ხმა აღარ ამომიღია უკან გავყევი ბოლოს კი პატარა მდელოსთაბ აღმოვჩდით მთელი პარიზი ხელის გულივით ჩანდა ... იმდენად ლამაზი იყო თვალს ვერ ვწყვეტდი ..
-მოგეწონა ?
-კი ძალიან ...
-მიხარია ....
-მინდა რაღაც მოგიყვე  !
-მაინც რა ?
-მინდა ჩემი თავი გაგაცნო და ჩემს ცხოვრებაზე მოგიყვე !
-რატომ ?
-გითხარი უკვე , ჩემთვის მნიშვნელოვანი ხარ და მაგიტომ !
-კარგი თუ გინდა გისმენ ... ყურადღებით
-" ჰარი სტაილსი 26 წლის მყავს და ჯემა სტაილსი 25 წლის , დედა ენდი სტაილსი ხოლო მამა ედუარდ სტაილსი ....
როდესაც 16 წლის გავხდი ზუსტად მაშინ დაიწყო ყველაფერი .... მე " ცუდ წრეში " გავერიე რამაც დიდი ზარალი მომაყენა .... არასდროს არ მყოლია ტკბილი და მოსიყვარულე მშობლები ყოველთის მტუქსავდნენ და მეჩხუბებოდნენ... 17 წლის ვიყავი როდესაც ნარკოტიკი გავსინჯე ... რამაც დიდი აურზაური გამოიწვია შემდეგ დამოკიდებული გავხდი მაგრამ დავძლიე ეს და იცი ვისი წყალობით ? " ჩემი პირველი სიყვარულის წყალობით "
მან მე დამაძლევინა ეს ყველაფერი მისი წყალობით ვარ ეხლა ცოცოხალი ... ის რომ არა მე ეხლა მკვდარი ვიქნებოდი ... როდესაც ჩემა მშობლებმა ამის შესახებ გაიგეს საავადმყოფოში დამაწვინეს სადანაც გამოვიქეცი ... მერე მიპოვეს და სახლში გამომკეტეს ბევრს ვიქრობდი .. და ბოლოს სახლიდან გამოვიქეცი 17 წლის ბიჭი ქუჩაში დაბოდიალობდა მარტო სანამ ზეინი არ გაიცანი .. მან ამიხილა თვალები და მან დამაწყებინა ეს ბიზნრსიც ... მისი წყალობით ვარ ეხალა ესეთი წარმატებული ... ალბათ იფიქრებ სად არს ჩემი სიყვარული ? ჩემი პირველი სიყვარული მიწაშია .. ის მოკვდა .. მან ვერ გაუძლო ვერ გადალახა , მას სიმსივნე ჰქონდა თავში ...
როდესაც ის გარდაიცვალა გვრრდში ბიჭები მედნენ ... მათ დამაძლევინეს ეს ტვირთი და ეს ყველაფერი მერე კი შენ გამოჩნდი და ყველაფერი შეიცვალა .. არ ვიცი უკეთესობისკენ თუ უარესობისკენ მაგრამ ვგრძნობ რომ შეიცვალა .... "
ვუსმენდი და ვფიქრობდი რამდენ ტკივილს ინახავ ეს ადამიანი ...როდესაც ვუსმენდი ვხვდებოდი რომ მისთვის ძალიან მტკინეული იყო ეს ყველაფერი ... იმასაც ვხვდები რომ მისთვის " ერთი ღამის " გოგო არ ვარ ... მისთვის რაღაცას წარმოვადგენ ... ალბათ გაგიჩნდათ კითხვა რას წარმოადგენს ჰარი ჩემთვის ?
არ ვიცი რა გითხრათ ... ჰარი ჩემთვის ნარკოტიკია მას რომა რ შევეხეო ან არ დავინახო შეიძლება გავგიჟდე .. არ ვიცი რა ჰქვია ამ გრძნობას მაგრამ როცა ვხედავ ჩემი გულო ორმაგად ძგერს ... ის ჩემთვის სულ ერთი არა არის ! და არც მე ვარ მისთვის უბრალო გოგო ...
-ჰარი , რაღაც მინდა გითხრა ...
-გისმენ
-ნიკი ... საუბარი დავიწყე თუ არა ძარღვები დაეჭიმა ...
-რა ნიკი ?
-"მოკლედ ნიკი , ჩემი იგივე ძმა არის .... ანუ რაც ლონდონში გადმოვედით მასთან ვცხოვრობ ის ჩემთის სულ ერთი არ არის როგორც შენ .... "
-კარგია !
-რატომ ?
-რომ გეთქვა " ჩემი შეყვარებულიაო " ცემას ვაპირებდი
-და რატომ ?
-ნუთუ მართლა ვერ ხვდები ??
-რას ვერ ვხვდები ?
-არაფერი დაივიწყე ...
-კარგი მეც არ ჩავეძიე მივხვდი რომ უჭიერს რომ მითხრას რაღაც მაგრამ რა კიდევ ვერ ვხვდები ...
მე და ჰარი სასტუმტოში დავბრუნდით და შეხვედრისთვია მომზადება დავიწყეთ .. მე ჩვეულებრივად ჩავიჩმცვი შავი მომდგარი კაბა და მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელი თმები გავიშალე ცოტა მაკიაჟი გავიკეთე და დაბლა ჩავედი ჰარიც მზად იყო ... მალე მივედით დანიშნულებიდ ადგილას ესე ვთქვად კარაგად ჩაიარა ყვემაფერმა მხოლოდ ერთი რამ იყი " მარკი " გაგიკვირდებთ და გეტყვიტ რომ "მარკ მორგანი " მან ჩემი შებმა სცადა .. ანუ მეფლირტავებოდა ... რაც 100% ვიცი ჰარიმ დაინახა და იმასაც ვხვდები რომ ითმენს ... ისიც კარგად ვიცი რომ ამათმა ყველანაირი შანსი დაკარგეს ...
მთელუ დღის დაღლილს მშვიდად ჩამეძინა .....









ველი კომენტარებს მადლობა წინასწარ vote&comment მიყვარხართ ყველა ! 💜💜💜💜💜👏😘😘💜💜
Love all💜💜💜

 Adult ✅Where stories live. Discover now