Po dlouhé době jsme všichni Avengers měli pár dní volno. Teda, Fury řekl do odvolání, takže počítám nanejvýš čtyři dny. Známe ho.
Právě jsme se nacházeli v Avengers Tower, jak jinak než u Tonyho.
Člověk tu měl vše co potřeboval. Pokoje, koupelny, kuchyň, obrovský obývák a nesměli chybět ani laboratoře, tréninková centra nebo klasické fitko.
Já, Natasha, Steve, dvojčata Maximoff, Bucky, Bruce, Tony, Sam, Rhodey a Peter jsme seděli různě poskládání na sedačce a křeslech v obýváku a sledovali televizi.
Mě osobně ten film moc nezajímal, v ruce jsem držela telefon a koukala co je nového.
,,To nedávají nic jiného? Asi u toho umřu nudou." zašklebila se Nat a zívla.
,,Můžeš jít se mnou do tréninkového centra, trochu se protáhnout. Chystám se tam od rána." zasmála jsem se a koukla na zrzku.
,,Díky ale to vynechám. Mám teď v plánu, se těch pár dní volna co máme, jen a pouze válet.'' uculila se a svůj zrak přesunula zpět na televizi.
,,Fajn, tak já jdu sama." povzdechla jsem si pobaveně a vstala ze sedačky.Své kroky jsem namířila do pokoje, který jsem obývala. V šatně jsem se převlékla do legín s vysokým pasem, sportovní podprsenky a bot na běhání.
Výtahem jsem sjela o tři patra níže, kde se nacházeli dvě velká tréninková centra.
Vešla jsem do jednoho, které bylo určené spíše pro box a střelbu z luku.
Potřebovala jsem trochu upustit páru.
Vlasy jsem si stáhla do vysokého culíku a okolo dlaní si omotala obvazy.
Trochu jsem se protáhla a přistoupila k boxovacímu pytlu.
Nevím jak dlouho, ale nějakou chvíli už jsem pytli dávala rány, že se divím, že ještě někam neodletěl.,,Co ti ten pytel provedl?" uslyšela jsem za sebou pobavený mužský hlas.
Celá udýchaná a celkem i zpocená, jsem se otočila a spatřila Pietra.
,, Potřebovala jsem trochu upustit páru." zasmála jsem se a zhluboka oddychovala.
,,To vidím. Pár dní volna a ty to prostě nezvládáš." podotkl pobaveně Quicksilver a nadzdvihl obočí.
,,Jsem zvyklá pořád něco dělat. Nudím se." odvětila jsem mu s pokrčením ramen a pobaveným úsměvem.
,,Vždyť jsme včera dokončili misi. Podotýkám že úspěšně a každej normální člověk by odpočíval. Ale ne, naše milá Thea prostě musí něco dělat." zakroutí pobaveně hlavou modroočko.
Jen sem se zasmála a boxovací pytel nechala být.
,,Nemel a zkus mě raději porazit v lukostřelbě." usmála jsem se nevinně a do ruky vzala jeden z luků a natáhla si šíp.
,,Ale pak nebreč, jo?" odpověděl pobaveně Pietro a napodobil mě.
Oba jsme si stoupli několik desítek metrů před terče a souvisle napnuli šípy.
Šípy opustili tětivy a letěli směrem k terčům.
Oba jsme snad ani nedýchali.
Sledovala jsem svůj šíp a potěšeně se usmála, když našel své místo přímo ve středu terče. Podívala jsem se na vedlejší terč, Pietra, a zjistila, že jeho šíp se zabodl těsně vedle středu.
,, Říkám pořád, že jsem prostě lepší." prohodila jsem pobaveně a střelila pohledem po bělovlasém muži.
,,Tohle bylo jen štěstí.." odvětil s úšklebkem na tváři a uklidil luk zpět do stojanu. Napodobila jsem ho a otočila se čelem k němu.
Pobaveně jsem jen zakroutila hlavou a začala si odmotávat bílé obvazy z rukou.
,, Vyrostla si, Theo. Doteď si tě pamatuju, když si se k nám přidala. Takový malý kuře si byla a teď? Je z tebe člen avengers a hlavně dospělá žena." pousmeje se, když si mě prohlédl. Pár kroky se ocitne u mě a jeho prsty mi zastrčí vlasy, které se uvolnili z culíku, za ucho.
Obvazy odhodím na zem a podívám se na něj.
,,Pietro.." vydechnu jen tiše a musím se pousmát. On byl vždycky ten, který se mi líbil.
Slyším jen jak se nadechl a ucítím jeho prsty na své bradě. Zvednu k němu hlavu a ve vteřině cítím jeho rty na svých.
Je to takový malý nevinný polibek, jakoby se bál, že se odtáhnu a jednu mu vrazím. Ale tohle v plánu fakt nemám.
Vztáhnu ruku za jeho krk, abych si ho mohla přitáhnout blíže k sobě a pořádně ho políbit.
On se jen lehce do polibku pousměje a jeho ruce se omotají kolem mého pasu, čímž si mě přitáhne blíže k sobě.
Vypadá to, že tréninkové centrum v další hodině neopustíme.Jeej, po asi třičtvrtě roce jsem se dokopala něco napsat. (bouchněte šáňo)
Každopádně to znáte, budu ráda za hvězdičky a klidně do komentářů napište, na koho byste chtěli další oneshot. (pokusím se napsat něco, co nejdříve xD)