Multimedia-Victoria
Victoria yine baş ucundaki saatin çalmaya başlamasıyla uyandı. Dün geceki yorgunluğu üzerinden atamamıştı. Sabaha kadar kafasını kitaplara gömmüş ve psişik güçler hakkında araştırma yapmıştı. Kendisi bu konuyla çok âlakadar değildi ama kuzenine söz vermişti. Kuzeni Britney bu konulara çok meraklıydı ve kendiside böyle güçlere sahip olmak istiyordu. Victoria ve Britney aynı yaştalardı. Birbirlerine hiç benzemeseler bile çok iyi anlaşırlardı.
Victoria ayaklarını zeminde sürüyerek lavaboya ilerledi. Ellerini ,yüzünü yıkadı ve dişlerini fırçalamasının ardından kardeşi kapıya vurmaya başladı. ' Hadi abla! Lavaboda çok oylanıyorsun...'Kardeşi Jack, çok tatlı olmasının yanı sıra bazen kendini beğenmiş ve sinir bozucu olabiliyordu.Hergün durmaksızın Victoria ile kavga ederlerdi. İşi bittikten sonra Victoria lavabodan çıktı. Kardeşinin bir saat yapmak için uğraştığı sarı kıvırcık saçlarının arasından parmaklarını geçirerek oradan uzaklaştı. Jack onun çok gıcık olduğunu düşünüyordu ama yinede aşırı tepki vermedi, ablası hep böyle yapardı. ..
Victoria açık kumral saçlarını taradıktan sonra açık mavi rengi gözlerine rimel sürdü. Altına dar siyah bir pantalon giydi üstüne ise açık mavi bol bir t - shirt. Siyah çivili botlarını da giydikten sonra evden çıktı...
Britney, Deen, Roory ve Elena onu bekliyorlardı. Her zamanki mekânları olan ' MOON LIGHT ' Cafede buluşacaklardı.
Arkadan görmüş olmasına rağmen simsiyah saçlarından Elena'yı hemen tanımıştı. Oturdukları masaya doğru ilerlerken Deen onu fark etti ve ayağa kalktı. ' Ooo! Neyseki gelebildin. ' dedi gülerek. Victoria'da selam verdikten sonra gülümseyerek Deen'e sarıldı. Deen Victoria'nın çocukluğundan beri çok yakın arkadaşıydı. Kısa bir geçmişleri olsa bile geride bırakmışlardı. Deen sarı, düz ve uzun saçlı, yemyeşil gözlü yakışıklı bir erkekti. Tüm kızları etkileyebilirdi. Sonuç olarak Victoria, Deen ' in en iyi arkadaşıydı. Kimse onları ayıramazdı. ..
Daha sonra Elena ayağa kalktı ve Victoria'ya yaklaştı. Sarıldı ve ağlamaya başladı. Victoria bunun sebebini çözememişti. Ama Elena'yı en iyi tanıyan oydu. Daha 2 yıl önce tanışmış olmalarına rağmen ikisi birbirini çok severlerdi. Elena ağlamaya devam ederken Victoria'dan ayrıldı. ' Akşam konuşabilir miyiz? Çok önemli bir konu. 'dedi. Victoria başıyla onayladıktan sonra Roory konuştu ' Aramızda gizli saklı olmaz anlatıcaksan bizede anlat. ' ve gülümseyerek diğerlerini gösterdi. Sonra Victoria ' ya sarılıp yerine oturdu.
Roory, pek arkadaş canlısı olmasa bile bu dört kişiyle iyi anlaşıyordu. Siyah dik saçlarının arasından parmaklarını geçirerek konuşmaya devam etti.'Elena, anlatıcak mısın yoksa beklemeye devam mı edelim? ' Elena gözündeki yaşları silerken gülmeye çalıştı. Kahverengi gözlerinin rengi güneşe bakınca açılmıştı. Roory kömür siyahı rengi gözleriyle Elena'ya dik dik bakınca konuşmaya başladı. ' Şey. ..biz. Yani Carter ve ben. Mmmmm. .. Ayrıldık. ' Dedi ve gözünden yine yaş geldi.
Tam iki yıldır sevgililerdi. Bu olaya bu kadar üzülmesi normaldi. Victoria duydukları karşısında şok olmuştu. Bu imkânsızdı. .. Birbirlerine oldukça bağlılardı ve âşıklardı. Bu olayın araştırılmaya ihtiyacı vardı. ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKTEN UNUTTUN MU?
RomanceVictoria normal bir hayat yaşarken bir anda rüyalarının gerćek olmaya başlaması ile tüm hayatı alt üst olur. Kendisi aynı kadere sahip insanların arasında kalır. Ve onlardan birine umutsuzca âşık olur . ;)