Sonsuza dek ! OLAMAZ!!!

78 6 0
                                    

  Multimedia - Elena
     Victoria arkadaşlarının yanından ayrılalı tam bir saat olmuştu ve Britney ile birlikte o zamandan beri yürüyorlardı. Hiç dinlenmeden Carter'ın kaldığı otele doğru gidiyorlardı. Carter gerçekten çok iyi biriydi. Victoria ile iyi anlaşırlardı. Kahverengi kıvırcık saçları, koyu mavi gözleri vardı. Victoria onun böyle birşey yapmış olmasına ihtimal vermiyordu. ..

      'Yhaa! Daha ne kadar yol var? ' Diye sordu Britney. Victoria nın konuşacak hali kalmamıştı. O sırada yan taraftan bir araba yaklaştı. Arabanın camı açıldığında Victoria şaşırmıştı. ' Cameron? ' ' Evet Victoria benim. .. İsterseniz sizi gideceģiniz yere kadar bırakalım! ' Yanında en iyi arkadaşı Ethan vardı.

        Victoria gerçekten o çocuğu yakışıklı bulmasına rağmen arabaya binmemişti. Çocuk önüne gelen her kıza özel muamele gösterip fazlasıyla yakın davranıyordu. Victoria az çok kıskansa ve kızsa bile her zaman asaletini korurdu.  Gülümsedi ve soruya cevap vermeden yürümeye devam etti. Britney onların okulunda okumasa bile Victoria'nın kuzeni olduğunu herkes bilirdi . Ethan Victoria'nın onları takmadığını anladığı için Britney ' e bakarak konuşmaya başladı. ' Hey! Britney. .. Bari sen gel, dolaşırız biraz . Anlarsın ya !'dedi ve göz kırptı. Victoria onun arabaya doğru ilerlediğini görünce kolundan tuttu ve kulağına 'O da aynı Cameron gibi. Beni bırakıp gitme. Kolay lokma olmamalısın! ' dedi ve onu yanında sürüklemeye başladı. Britney kolunu kurtarmaya çalışırken Ethan atarlı bir şekilde arabadan indi. .. Peşinden de Cameron. Ethan'ın sinirli halini bildiği için Cameron onu durdurmaya çalıştı. Hiçbir işe yaramadığını gördüğünde son çare Victoria yı öpmeye başladı. Victoria kurtulmak için geri geri gitti.  Ayağı kaldırıma takıldı ve yere düştü. Kafasını sert zemine vurmuştu.  Bayılmıştı.  Cameron o anki tepkiyle ve şokun etkisiyle Victoria ' yı kucağına aldığı gibi arabaya bindi.

GERÇEKTEN UNUTTUN MU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin