Herkes Değişebilir

61 5 5
                                    

Multimedia-Carter

   Carter gideli tam bir hafta olmuştu. Roory yalnız başına kafede oturuyordu . Artık kimse mesajlaşmıyordu, arayıp buluşmuyordu . Ne Victoria ne Deen ne de Elena ... Britney kazadan beri ortada yoktu. Nereye gittiği hala bilinmiyordu.

     Roory ince cırtlak bir sesle irkildi .    

          'Selaaam!'

     'Bi sorun mu var?'

Roory bu sesi tanımamıştı. Bu yüzden kafasını kaldırmaya bile tenezzül etmedi.

    Ses tekrarladı.

   'Sana diyorum Selamm.'

   Bu sesi daha çok duymak istemiyordu. Kafasını  kaldırdı .

    'Selam!'dedi sahte ve soğuk bir gülüşle.

    'Adım Kate. Ve sendee...'

    'Roory, yani ben Roory. Seni tanıyor muyum?'

   Kız yandaki sandalyeyi çekip oturdu.

   'Sen beni tanımıyor olabilirsin ama ben seni tanıyorum. '

    'Sonuç olarak sen kimsin?'

    'Ben Elena'nın kardeşiyim hatırlamadın mı?'

     'Hayır.  Ama Elena'ya selamımı iletirsin. '

      'Bende o konu hakkında konuşmaya geldim. '

      'Birşey mi oldu?'

      'Hayır hayır telaş yapma . Her zamanki gibi kendini odasına kapattı. Biraz sosyalleşmeye ihtiyacı var . Onu dışarı çıkarmaya ne dersin. '

     'Belki deneyebilirim ama Elena'yı birazcık tanıyorsam hayır diyecektir. '

      'Yine de dene lütfen!!!'

    Dedi ve uzaklaştı. Roory'nin bu diyalogdan çıkardığı sonuç Elena ile ortak yapabilecekleri birşey bulması gerekiyordu...

---

      Victoria neredeyse beş gündür yalnız takılıyordu . Grup ile toplantı yapmaları gerektiğini düşündü. İlk Elena'yı aradı;

     'Alo! Elena müsait misin?'

     'Tabiki. Ne oldu? '

     'Ben grubun toplanması gerektiğini düşünüyorum.  Her zamanki yerde buluşsak. ' 

      ' Tamam.  Bana uyar . Zaten evde dura dura canım sıkılmıştı.'

      ' Ama şey yanii... Deen'e sen söylesen. Olayları biliyorsun. '

       'Tamam anladım söylerim.!'

       Victoria telefonu kapattıktan sonra Roory'i aradı ve onada olayı açıkladı.

       Tam iki saat sonra MOON LIGHT ' buluştular.   İlk konuşan Deen oldu.

      'Ben sanırım artık gruptan ayrılmaya karar verdim ve bu nedenle hepinize veda etmek  için geldim.  '

     ' Ne yani dur bi dakika biz buraya  senin gruptan ayrılışını konusmak için mi geldik ?'bu defa konuşan Roory'di . İlk kez böyle atarlı konuşuyordu.

     'Hayır Deen . Bu gruptan ayrılamazsın ve burada bunun için toplanmadık. Sebep mmm ... Cameron'u bu grubun bi üyesi olarak görmenizi istiyorum. .'

     'Ne ne ne!! Hoop dur bi . Ben gruptan ayrılamıyorum ama gruba sadece sen istiyorsun diye biri giriyo. Olmaz !!!

    'Asıl buna sen karar veremezsin . İster ayrıl ister ayrılma ama Cameron bu gruba katılacak.  Anladın mı Deen ?'

    'Böyle konuşamazsın tamam mı ! Carter 'da bu grubun bi parçasıydı ama sırf beni sevmediği için ayrıldı . Carter'ın yerini Cameron' la dolduramazsın. 'Dedi Elena.

     'Carter'ın yerini doldurmak diye bi amacım yok . Sadece Cameron'u bu gruba sokmak istiyorum.'

     ' O kötü biri ve seni seviyor.' Dedi Deen.

     'Herkes değişebilir! Senin ilk tanıştığımız günden bu gune değiştiğin gibi!!!'

     'Nee?!!

    

     

     

      

     

   

  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GERÇEKTEN UNUTTUN MU?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin