Multimedia - Britney
Victoria ve Cameron tam iki saat sohbet etmişlerdi . O sırada Roory telefonunda arkadaşlarıyla mesajlaşıyordu. Deen ise tüm konuşma boyunca ağzını açmamış ve dik dik Cameron'u izlemişti.
Konuşma bittiğinde içeri Carter girdi. 'Geçmiş olsun Victoria! Bu duruma üzüldüm . Tam 3 saatir yoldayım biliyormusun ?'dedi Carter ve uzun bi oh çekti.Victoria kendini biraz daha iyi hissediyordu. Oturduğu yerden kalkmaya çalışırken Cameron ona yardım etti. Carter gözleriyle Deen'e mesaj vermeye çalışıyordu.
Bunun burda ne işi var? Dedi gözleriyle Carter.
Bilmiyorum! !!
Sonra Carter Victoria'nın ayakta onu beklediğini gördü ve sarıldı. Yerine oturmasına yardım ettikten sonra Roory'nin yanına gitti.
'Roory biz biraz kafeteryaya inelim mi? ' göz ucuyla Cameron'u işaret etti. 'Cameron hadi sende gel. 'Dedi Roory a- sosyal moddan çıkıp . Cameron ilk başta istemedi ama onunda biraz hava almaya ihtiyacı vardı.
Onlar gittikten sonra Deen konuşmaya başladı.
'Bu çocukla aranda ne var?'
' Arkadaşım... Yani arkadaş bile sayılmaz . Sadece biri işte. Deen senin bu çocukla sorunun ne ? '
' Benim sorunum ne mi? Gerçekten mi? Daha düne kadar seni okulda görse selam vermeyecek bir tiple sadece seni öptü diye neden bu kadar yakınsın?'' Deen şu haline bak . Sadece özür diledi. Ve gidecek. Yakın arkadaşım olabilirsin ve beni gerçekten iyi tanıyorsun . Tamam, ama ...'
' Ama ... Devamı getirsene . Çok zor Victoria, artık çok zor . Her gün kalktığımda telefonumda senin 'Günaydiin... 'mesajını görüyorum ve sadece o mesaja bi umut bağlıyorum ...' Ben:SENİ SEVİYORUM!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKTEN UNUTTUN MU?
RomanceVictoria normal bir hayat yaşarken bir anda rüyalarının gerćek olmaya başlaması ile tüm hayatı alt üst olur. Kendisi aynı kadere sahip insanların arasında kalır. Ve onlardan birine umutsuzca âşık olur . ;)