Multimedia - Cameron
Victoria uyadığında yanında kimsenin olmayışına şaşırmıştı. Nerede olduğunu da bilmediği için yerinden kalkmaya çalışıyordu.
O sırada içeri Deen girdi. 'Hey Hey Hey ! Nereye gidiyorsun daha yeni uyandın ?'dedi Deen . 'Cameron nerede?'dedi Victoria. Onu gerçekten seviyorsa bırakıp gitmemeliydi. 'Sakin ol senin için bu kadar önemliyse ararım ve gelir!'dedi Deen gülerek. Victoria'nın neden umrunda olduğunu çözemeyerek etrafına bakındı.'Odada bayağı güzelmiş.'dedi Victoria dalga geçercesine.
Cameron'u merak ediyordu tabiki .Düştüğü zaman yanında o da vardı. Acaba telaşlanmışmıydı Victoria için .. Vicdan azabı çekmişmiydi ya da sabaha kadar başında beklemişmiydi?
Deen'e sormaya karar verdi. 'Cameron'u hiç gördün mü yani hastanede?'dedi. 'Aslında hayır yani şey... Dost acı sòyler.
Benim ve Roory'nin dışında kimse gelmedi. Yani Elena'da gelmek istedi ama bilirsin işte bu aralar pek evden dışarı çıkmak istemiyor. Carter ise olayı duyar duymaz yola çıktı . Hala gelmeye çalışıyor çok trafik varmış. Cameron'u neden merak ettin ki . Yani o kadar yakın mısınız? 'dedi tek kaşını kaldırarak .
Victoria şaşırmıştı. Yani Cameron onu bıraktıysa bile Britney ve Ethan nerdeydi? Bu kadar acımasız olamazlardı.
'Bu olay nasıl oldu ?'dedi Deen. Victoria yorgun olmasına rağmen önemli olduğunu düşünüyordu ve anlattı.
Sözü bittiğinde içeri Roory girdi. Yine soğuk tavırlarını sergileyerek karşı taraftaki koltuğa oturdu. Ona ve Deen'e minnettardı. Kuzeni bile gelmemişti ama onlar Victoria'yı unutmamışlardı.
'Annemlerin haberleri var mı?'dedi Victoria . 'Telaş yapmalarını istemedik. Eve gidince olayı sen anlatırsın diye düşündük.'dedi Deen . Yine o konuşmuştu. Roory bir kelime bile etmemişti. Kapı aralandı . Arasından kocaman bir çiçek uzandi sonraysa bir kafa. Cameronnn♥♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GERÇEKTEN UNUTTUN MU?
RomanceVictoria normal bir hayat yaşarken bir anda rüyalarının gerćek olmaya başlaması ile tüm hayatı alt üst olur. Kendisi aynı kadere sahip insanların arasında kalır. Ve onlardan birine umutsuzca âşık olur . ;)