Κατεβάζω άλλο ένα από αυτά τα απαίσια ποτά που υπάρχουν σε αυτό το πάρτυ. Γελάω δυνατά με τον Britt και η μουσική μου τρυπαει τα αυτιά χωρίς όμως να με ενοχλεί. Απλώνω το χέρι μου και το καυτό δέρμα μου έρχεται σε αντίθεση με το παγωμένο του Carter. Τραβάω τα μαλλιά μου πίσω και νιώθω ότι θα πέσω κάτω από την καρέκλα. Ο Carter μου πιάνει το μπράτσο και με τραβάει προς το μέρος του. Γελάω ακόμα. Δεν υπάρχει καν λογος για αυτό αλλά εγώ το κάνω. Για αυτό δεν μου αρέσει το ποτό. Με κάνει να μοιάζω με χαζή.
"εισαι πανέμορφη έτσι όπως γελάς." ο Carter μου λέει στο αυτί και νιώθω την καυτή του ανάσα να καίει και άλλο το δέρμα μου.
"Ω σταματά.. Είμαι απαίσια ειδικά μεθυσμένη" τον σπρώχνω ελάχιστα σαν ένδειξη φιλικότητας. Με πλησιάζει ξανά. Τόσο κοντά στο πρόσωπο μου πλέον. Τον κοιτώ στα μάτια και βλέπω το μικρό γελακι του. Πλησιάζω τα χείλη του και τα φιλώ ευγενικά.
Γιατί το έκανα αυτό; Ω Alaina είσαι τόσο ανόητη.
Επαναλαμβανει την κίνηση μου και πλέον είμαι σίγουρη ότι όλο αυτό είναι λάθος. Θέλω να τραβηχτω αλλά το σώμα μου δεν κάνει καμία κίνηση. Ο Carter με κατευθύνει ώστε να γίνει το φιλί μας πιο παθιασμένο. Εισβάλει στο στόμα μου και ακουμπάει την γλώσσα του με την δική μου. Τον ακολουθώ.
"Ω Alaina.. Με ανάβεις απίστευτα" λέει μέσα από το φιλί μας. "Πάμε πάνω" συνεχίζει.
Σπρώχνει κόσμο και τα ιδρωμενα κορμιά των μεθυσμενων εφήβων πέφτουν πάνω μου και νομίζω χάνω την ψυχραιμία μου. Ο Carter με τραβάει προς την σκαλα και αρχιζω να χάνω τις αισθήσεις μου.