-1 hafta sonra-Jaeden,jack,Finn ve Sophia wyattlerin evinde buluşmuş salonda oturuyorlardı geçen hafta Finn bisiklette düşüp ayak bileğini burktuğu için fazla hareket etmiyordu koltukta oturuyordu yanında jaeden vardı ve hala sevgili taklidi yaptıkları için çok yakın davranıyorlardı üstelik Jack ile son mesajlaşmalarından beri hiç konuşmamışlardı hepsi bir oturmuş film izliyordu sadece wyatt yerde bacağını uzatmış izliyordu diğerleri koltuklarda oturuyordu Finn lavaboya gitmek için ayağa kalkınca yavaş yürüyeyim derken wyattin ayağına takılıp jackin oturduğu koltuğun önüne yüz üstü düşünce hızla ayak bileğini tutar wyattin özürlerine acısından cevap veremeyince Jack finni kolundan tutup yavaşça kaldırıp koltuğa oturtur "iyi misin?.." diye sorar finnin ayak bileğine yavaşça dokunup Sophia biraz düşündükten sonra aklına buz gelir "buzlukta buz olacaktı bileğine koy Finn" Finn sophiaya bakıp dişlerini sıkar "istemiyorum ben iyi-" Sophia sözünü kesip "şiştiği zaman da iyiyim diyebilecek misin?" Diyince Finn itirazlanmayı bırakıp bileğine dokunur Jack finnin kolunu alıp omzuna koyar ve onu mutfağa taşır tabi Finn buna hiç itiraz edemez.. Finni yavaşça mutfaktaki sandalyelerde birine oturtur ve buzu alıp bileğinde tutmaya başlar "çok acıyor mu?" Diye sorar jack,Finn jacke bakıyordur Jack ise finnin bileğine,finn"hayır acımıyor" diyince Jack finne bakar ama bir şey demez o sırada jaeden koşarak içeri girer "FİNN!" Finn jaedena bakar "ne oldu aşkım?" Diye sorar jaeden jacke bakıp "jack..iki dakika konuşabilir miyim Finn ile" diyince Jack buzu masaya bırakıp gider jaeden finne yaklaşır "Finn wyatte gerçekleri anlattıcam sanırım benden hoşlanıyor"dedikten sonra jaeden bir süre finne bakar "Jack olayı başarısız oldu yani...." Der jae umutsuzca Finn ona bakar ve umutsuzca salona yürür jaeden finnin arkasından yürüyordur jack onların karşısındadır jaeden bir anda finne çarpmış gibi yapıp finni jackin üstüne itince ikisi de (Jack ve Finn) yere düşer ve düştükleri gibi dudakları birleşir ikisi de gözlerini büyütür Finn hızlıca jackin üstünden kalkar ve jaeye döner "Bu-bunu ! Ne-neden yaptın ki ş-şimdi!!!!???" Jack yerden kalkar finnin arkasındadır ve hala şoktadır ayrıca jackin kalbi ilk defa bu şekilde atıyordur tuhaf hissetmiştir ve bu ...jacki gerçekten korkutmuştur hızlıca finni üstünden itip kalkar ve jaedena bakar "jaeden şakalarını anlıyorum ama bu cidden sınırı aştı FİNN BENİM ARKADAŞIM!" diyince Finn kaşlarını çatar Sophia jacke yaklaşır "ne yani hem finne mesajlaşırken yürüyorsun hem de sadece küçücük bir öpücükte aranızı açıyorsun öyle mi Jack?!" Finn hala öpüşmenin şokundayken Sophia jacke finni ittirdiği için laf atmakla meşguldü Jack daha fazla bir şey söylemek istemediği için eşyalarını toplayıp evden gidince Finn yine hayal kırıklığına uğradığı için ellerini dudaklarına götürür ve biraz bekler jaeden finne özür dilercesine bakıyordur "üzgünüm Finn..belki biraz farklı olur diye düşünmüştüm" "ama olmadı jaeden.."
-o gece wyattlerde uyurlar Finn uyanınca evine gider Sophia da evine gider ama jaeden wyatte gerçeği anlatmak için wyattlerde kalır-
[Jaeden+Finn]
"Finn.. konuşmalıyız"
"Olur ne diyeceksin?"
"Wyatte anlattım her şeyi"
"Eder nasıl tepki verdiği!!!??"
"ÇIKIYORUZ YANİİİ SENDEN AYRILIYORUM WOLFHARD MCKDKZVMSLXÖÖDÖDÖDÖDÖD"
"DMSKKDKSKAKJCKSSLDK"
"Adına çok sevindim :')"
"Yardımların için çoook sağol kankiimm"
"Umarım Jack ile de aranız düzelir"
"Umarım"
"Neyse senin adına sevindim görüşürüz""Görüşürüz my ex
boyfriend vvkslclslfl"^finnwolfhardd bu mesajı beğendi
_____________-___--__---
[Jack+Finn]
"Jaeden ile ayrılmışsınız.."
"Açık olmak gerekirse senden ayrılır ayrılmaz wyattle çıkması çok ayıptı"
"Jaeden hakkında konuşamazsın"
"Hiçbir şey bilmiyorsun"
"ANLAT O ZAMAN FİNN!"
"Biz gerçekten çıkmıyorduk wyattin ona olan duygularını kesinleştirmek için yaptık sadece"
"Jaeden ı seviyorum"
"Ama arkadaş olarak"
"Onu o gözle sevmem"
"O benim en yakın arkadaşım"
"En yakın arkadaşın ben değil miydim?"
"Seninle hiç arkadaş olmadık"
"Sen benim arkadaşım değilsin"