Çekildiğinde sahneyi de bitirmişlerdi millieye daha fazla bakmadı ve nick ile diğer sahneler çekildikten sonra otele döndüler Finn netflixsin sitesine girip final bölümünün yayınlanıp yayınlanmadığına bir süre baktı ve sayfayı yenileyip durdu nick ise valileri topluyordu çünkü o gün döneceklerdi Finn eskisi gibi değildi 3 ay onu fazlasıyla değiştirmişti boyu biraz daha uzamıştı saçları da eskisine göre biraz daha uzamıştı jackin finnde çok sevdiği çilleri artık daha belirgindi üstelik finnin sesi de daha olgun ve onda daha güzel bir uyum oluşturmuştu Finn ne kadar değiştirse Jack de değişmişti boyu gerçekten uzamıştı ve jackin de azıcık olan çilleri baya belirginleşmişti ve onda çok güzel durmuştu üstelik jackin saçları kıvırcığa yakın bir hala gelmişti ve jacke gerçekten yakışmıştı sesi mi¿ Jackin de o kadar harika bir hal almıştı ki vücudu ile ayrı bir uyum oluşturmuştu.
Finn sayfayı son kez yenildiğinde bölümün yayınlandığını fark etti ve direk bölümü izlemeye başladı otelden çıkma vakti geldiğinde arabada yoldayken izlemeye devam etti ikisinin öpüşme kısmı gelince orayı da izleyip kapattı
Jackin ağzından
Hepimiz oturmuş final bölümünü izliyorduk gerçekten millieden tüm sezon boyunca nefret ettim.. ama nedenini kabullenmek istemiyorum finni sevmiyorum yani seviyorum ama aşık değilim ve millieyi kıskandığım falan da yok.. gerçekten sadece ufak duygular bölümü izlerken bir anda Finn ve millieyi karşı karşıya bulunca öpüşeceklerini anladım.. ama bir şey demeden izlemeye devam ettim tahmin ettiğim gibi.. öpüştüler.. ve kalbim o kadar feci oldu ki..sanırım gerçekten onu sevdiğimi şu an anlıyorum yanımda oturan arkadaşlarım da büyük ihtimal bunu anlamış olacak ki televizyonu kapatıp kalbi paramparça olmuş duyguları değişmiş eski Jack yerine başka birisi gelmiş bana sarıldılar.. ben..galiba seni seviyorum arkadaşım..