e.p 5 🌙

216 30 8
                                    

Bir süre o şekilde otururlar sonra Jack yine gülmeye başlar "kapıdan girdiğinde çok tatlıydın amk yanağından ısırasım geldi" Finn gülerek jacke bakar "e ısırsaydın o zaman" Finn de kahkaha atmaya başlar "biliyorum biliyorum sevgilim seni bundan sonra hep ısırıcam bak şimdi mesela" Jack bir anda gülerek finni gıdıklamaya başlar Finn kahkahalar içinde jackin ellerini tutmaya çalışıyordur "JACK" gülmeye devam eder "bırak amk" kahkaha atarken konuşamıyordur Jack bir anda finnin ellerini tutup yanağından ısırır ve kahkaha atarak geri oturur finnin kalbi o kadar hızlı atmaya başlamıştır ki ciddileşerek jacke bakar "ne? Ne oldu çilli" Jack hala gülüyordur finni kolundan tutup koltukta doğrultur "çok tatlıydınn napim amk canın mı yandı?" Jack finnin ısırdığı yanağını ovalar Finn biraz kızarmıştır ama belli olmuyordur bozuntuya vermemek için zorla o da güler "hani ne bilim ilk defa ısırılıyorum" der gülmeye çalışırken Jack bağdaş kurup hala gülerken esner "baby jackin uykusu gelmişş" Finn gülerek jacke bakar jackin gözleri kapanırken Finn jackin kafasını yastığa koyup üstünü örter kendi de karşısındaki koltuğa yatar "iyi geceler çilli.." jack yine esner Finn jackin esnemesini tatlı bulup gülümser "iyi geceler cüce"

Thousand miles♾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin