Těšíte se na druhou kapitolu? Nic moc se v ní asi nestane, no zkusím něco vymyslet. :-)
Uteklo asi půl roku od toho šťastného dne, když se v té samé rastauraci sešla matka Kristen, matka Paula, tři nejlepší kamarádky, z čehož jedna byla Paulovo mladší sestra Caroline, a samotná Krist, aby uspořádali tu velkolepou oslavu jménem svatba. Seděli u jednoho z těch dlouhých dřevěných stolů a nadšeně si štěbetali. ,,Takže" ujala si me Krist slova, ,,jako hlavní družičku chci Car (zkratka pro Caroline), není to ovšem nic proti vám holky, " řekla a omluvně se podívala na svoje kamarádky Mirandu a Anna-Beth. Caroline nadšeně zavýskala. Všichni se začali smát.
***** - o dvě hodiny později - vyhlášený obchod se sbatebními šaty - *****
,,Bože, které si mám vybrat?" Nadávala Kristen. Líbily se jí jedny bez ramínek s krátkou vlečkou a spoustou krajek. Jenže pak si všimla krásných, jen lehce zdobených sasténových s lehkým nádechem smetanové barvy. ,,Nikdy bych nevěřila že vybrat jedny šaty bude tak těžké," postěžovala si Miranda prohlížející si růžovo - bílé šaty po asi dvou hodinách ztrávených v obchodě. Všichni se dali opět do do smíchu. Nakonec prozatím vybrali jenom šaty pro družičky a to krátké barevné šaty bez ramínek. Caroline si vzala modré, Miranda žluté a Anna-Beth růžové. Vypadali báječně. V rádiu začala hrát Kristenina oblíbená písnička a ona měla hned jasno které šaty si vezme.
*****
Na obrázku jsou Caroline, Miranda a Anna-Beth. Písnička je ta Kristenina oblíbená.
*****
Chci u toho mít hodně obrázků takže části budou krátké asi jako tahle. Moc se omlouvám těm pár lidem co tohle čtou. Paul zemře už tak za čtyři díly takže nebojte.
AMAZINGIS
ČTEŠ
Tranz
Romantik,,Nepřežil. Je mi líto." ,,Cože? Ne! To není možné! Můj manžel není mrtvý! Paul žije! Co je pravda a co lež? Čtěte a dozvíte se víc!