i know you

10 1 0
                                    

bella mengenalkan grey kepada mak kaisarah
"huh mom, this is my new friend."
bella memperkenalkan grey dengan berasa gembira.
" go in now, do not stand there again, you go back late and wounds over your head!"
mak kaisarah menegaskan suaranya.air muka  bella terus berubah,matanya mula berkaca kaca.air matanya membasahi pipinya lalu dia berlalu masuk kedalam rumah dengan perasaan marah.mak kaisarah terus melangkahkan kakinya berhadapan dengan grey yang sejak dari tadi diam menyepi.
 "hey you,i know your name .grey right?elvis son?how about your father?fine? what are your motives here? if you think there is a bad intention please do not disturb bella again. I do not want her to be close to the devil like you and your flesh blood.now go away!!i dont want to see you!!
grey hanya tenang walaupun hatinya meronta kesakitan dengan kata kata itu.grey mengangguk perlahan dan beredar dari situ.

mak kaisarah melangkah masuk kedalam bilik bella.kelihatan bella sedang menangis dibucu katil.mak kaisarah meletakkan punggungnya di hadapan bella sambil mengusap air mata bella da berkata
 "im sorry dear."
lalu memeluk bela dengan erat.lalu bella membalas pelukkan itu sambil berkata
  " you changed."
bella merenggangkan pelukkan itu lalu tangisan semakin berlagu.
  " I love you dear, I do not want anything to happen to you. We do not know where it comes from."
mak kaisarah mengusap usap ubun ubun bella dan mencium ubun ubun itu.lalu bella berkata
 "mom, can you give me my last request?"
  "yes sure"
  " I want to meet grey for the last time."
mak kaisarah tergamam dan mengangguk susah kerana berat melepaskan bella.

continueeee...❤😄

vampier and kingWhere stories live. Discover now