Takže ještě než začneme, tak se vám upřímně omlouvám za to, že jsem byla tak dlouho neaktivní. Ale přes prázdniny se to určitě napraví. No mám pro vás připraveno SPOUSTU zajímavých témat, protože jsem si právě pořídila novou knihu stínu. Takže máte se na co těšit.
____________________________________ZÁKLADNÍ INFORMACE:
Než s něčím takovým začnete potřebujete o tom něco vědět. Proto vám tady napíši takový základní informace.Čtení z ruky je jedno z nejstarších okultních umění na světě. Z dlaně lze vyčíst choroby ještě před skutečným propuknutím. Odborníci nedávno zjistili že jde také vyčíst i inteleligenci člověka.
Na to abyste byli velmi dobří věštci či věštkyně potřebujete spousty znalostí a zkušeností. Ale je tu jedna velká výhoda ať už člověk na to věří nebo ne skoro každý vám moc rád dá jeho dlaň na prozkoumání.
Tak a teď se přesuneme jak na to.POSTUP:
Začátek jsem vám rozdělila do 5 důležitých bodů . Takže než začnete se samotným věštěním z ruky musíte si zjistit těchto 5 bodů .1) Poprosit někoho o to, aby vám poskytl jeho dlaň a nebo můžete číst i ze své vlastní.
Tento bod je velmi důležitý protože se bez něho nikam nehnete.
Tak když už ste tedy někoho přesvědčili nebo používáte svou vlastní můžeme se posunout dál.2) Musíte si odmyslet prsty. A soustředit se pouze jen na samoutnou dlaň.
3) Prozkoumejte dlaň a zjistěte zda je jedna o spíše o čtverec nebo obdélník.
Tak pokud ste to doteď zvládli tak jste úžasní. Teď přichází už zajímavější část.Lidé s čtvercovou dlaní:
Osoba s čtvercovou dlaní je přízemná, schopná a praktická.
Lidé s obdélníkovou dlaní:
Tito lidé jsou vzdušnější a zasněnější.
4) Prohlédněte si prsty a určete jejich délku.
Lidé s dlouhými prsty :Osoba s dlouhými prsty má smysl pro detail. Jejich kariéra je spojena s čísly a fakty.
Lidé s krátkými prsty:
Tato osoba přehlíží povrch, nezajímají jí detaily. Rychle přemýšlí a je lepší na začátku než na konci.
5) Urči jednu ze čtyř variant.
Takže pokud si říkáte:" Proboha k čemu mi je jestli mám dlouhý prsty nebo krátký. Jestli mám čtvercovou nebo obdélníkovou dlaň?!"
Tak teď vám na to jednoduše odpovím. Existují 4 varianty. A to:
-ZEMSKÁ=Čtvercová dlaň s dlouhými prsty.
(Tak jelikož nevím jak to stručně napsat tak vám tady budu citovat originál z knihy.)
" Lidé se zemskou rukou jsou spolehliví, praktičtí a mají zálibu ve fyzické práci. Všeobecně mají smysl pro humor a jsou neúnavní, dělají-li něco, co je baví. Mají rádi změnu , výzvy a úkoly.
-VZDUŠNÁ=Čtvercová dlaň s krátkými prsty.
" Lidé se vzdušnou dlaní myslí prakticky. Mají dobře nápady a chtějí je uskutečnit. Jsou velmi komunikativní a zakládají si na dobrém a jasném sebevyjádření. Jsou logičtí a mají tendenci podceňovat své emoce a city."
-OHNIVÁ= Obdélníková dlaň s krátkými prsty.
" Lidé s ohnivou rukou hýří humorem a nápady. Daří se jim plány začínat, horší je to s dokončováním. Jsou energičtí a citové emotivní. "
-VODNÍ= Obdélníková dlaň s dlouhými prsty.
" Lidé s vodní dlaní jsou snílci. Jsou nepraltičtí, sní o dokonalém světě, kde si všichni vzájemně rozumí a pomáhají. Jsou to milující a obětaví lidé, ale někdy se potřebují opřít o druhého. Jsou emotivní a velmi intuitivní."
____________________________________
Tak jelikož mám radši kratší části a také se mi líp opravují, tak tohle rozdělíme na 2 části. Myslím, že tohle bylo pro dnešek už dost a další kapitola nejspíš vyjde buď v podělí nebo v úterý podle toho jak budu mít čas.
Tak zatím se mějte moc hezky a užívejte prázdniny. ❤️
ČTEŠ
Magie & Magie [OPRAVA]
EspiritualTaké vás zajímá nadpřirozeno a kouzla? Všechno to tajemno a neprozkoumané? Tak tohle je přesně kniha pro vás! 2.1.2019=#22 v nadpřirozené 7.8. 2018=#10 v nadpřirozené Cover: @LokisIceLady