Čtení Z Ruky II.

523 14 12
                                    

POZOR!!!!!
Takže vím že je to únavné ty moje řeči na začátku části , ale prosím přečte si je.
Mám pro vás návrh. Jelikož ste to vy převážně kdo si čte tuto knihu a posouvá jí dál. Na konci každé kapitoli budou 2 téma.
A vy do komentářů můžete pro jedno z nich hlasovat. A to co bude mít více hlasů vyhraje a to bude další kapitola.
Takže nezapomeňte na konci části hlasovat pro jedno z témat. 😉
____________________________________
V minulé kapitole jsme si určili jaký máme druh ruky. Což je velmi důležité tak prosím pokud ste to přeskočili tak se vraťte zpátky.

A nyní se dostáváme k hlavní části. Jak už ste si určitě všimli tak každý z vás má na dlani čáry. No a každá čára něco znamená.
Celkem jsou 4 základní čáry.

ČÁRA SRDCE: začíná u malíčku a končí mezi ukazováčkem a prostředníčníkem Pokud je zahnuta a končí směrem k prstum pak je to fyzická čára srdce = její nositele vyjadřují lépe emoce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

ČÁRA SRDCE: začíná u malíčku a končí mezi ukazováčkem a prostředníčníkem
Pokud je zahnuta a končí směrem k prstum pak je to fyzická čára srdce = její nositele vyjadřují lépe emoce.
Ale pokud není zahnuta je to duševní čára srdce= její nositele své pocity potlačují, ale musí být stále ujišťováni že jsou milovaní.
ČÁRA HLAVY: vede paralelně s čarou srdce. Začíná u palce, kde se může spojovat s čarou života.
Jestliže se spojuje s čarou života značí opatrného a dlouho rozhodujícího se člověka.
Čím větší mezera je tím víc impulzivnější a nezávislá osoba je.
Pokud je čára rovná znamená že tato osoba stojí pevné nohama na zemi. V tom případě žije reálným okamžikem.
Zahnutalá čára znamená že člověk má velkou fantazii.
Dlouhá čára značí že je člověk myslitel a na velmi dobrý smysl pro detail.
Krátká čára znamená že tato osoba má ráda práci rychle hotovou.
ČÁRA ŽIVOTA: začíná u palce a končí u zápěstí.
Pokud je přerušena značí období nejistoty a nervozity.
Tahle čára může ale i nemusí souviset se zdravím.
ČÁRA OSUDU: každý tuhle čáru nemá. Nemají ji lidi kteří preletavaji z jedné zkušenosti na druhou.
Začíná u zápěstí a pokračuje směrem nahoru k prstum.
Nejlépe by měla být dlouhá a dobře viditelná=úspěšný život a úspěšná kariéra
Ve 35 letech= protíná se s čarou hlavy
Ve 49 letech= protíná se s čarou srdce

____________________________________
Takže moji mílí. Pokud něco budete zkoušet tak mi dejte vědět do komentářů vaší zkušenost a jak jsem řekla tak máte na výběr ze dvou témat. A to je aura nebo paranormalni jevy.  Tak hlasujte.

Magie & Magie [OPRAVA] Kde žijí příběhy. Začni objevovat