Aura

528 9 4
                                    

Takže jelikož jste si vybrali auru tak jí tady máte. A opět to bude na dvě části, protože se mi to tak lépe píše. Takže se omlouvám všem kdo má rád delší části.
____________________________________

Takže, co je to vlastně aura?
-Aura je energetické pole obklopující naše fyzické tělo. Je celkem tvořena že šesti vrstev: éterické, astrální, nižší duševní, vyšší duševní, duchovní a nahodilé.
-Nejdůležitější a nejčastější jsou éterické a astrální.
Aura bývá většinou viděna jakou bublina obklopující postavu.
-Také je s naším fyzickým tělem propojena takzvanými čakry.

Jde jí od těla odpojit?
Ne! V žádným případě to nejde a to si pamatujte. Její energické pole prostupuje celou bytostí.
- Aura je propojená s mozkem a spustu lidi ji nazývá jako instinkt.
Jestli vám něco říká že ten člověk je špatný. Poslechněte to. Aura se totiž dokáže napojit na druhého člověka. Nejlepší je to v párech.

No a aby toho nebylo málo tak vám sem ještě napíšu pár barev.  V příští kapitole bude cvičení a zbytek barev.

BÍLÁ: osvícení, inspirace
BRONZOVÁ: lidskost, štědrost
ČERNÁ: zlo
ČERVENÁ : vitalita, ambice, sexuální energie
FIALOVÁ: duchovní schopnosti, zodpovědnost k druhým
HNĚDÁ: sobectví
INGIDOVĚ MODRÁ: moudrost, umělecké vlohy

BÍLÁ: osvícení, inspiraceBRONZOVÁ: lidskost, štědrost ČERNÁ: zloČERVENÁ : vitalita, ambice, sexuální energieFIALOVÁ: duchovní schopnosti, zodpovědnost k druhým HNĚDÁ: sobectví INGIDOVĚ MODRÁ: moudrost, umělecké vlohy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

____________________________________
Tahle část je dost krátká ale to nevadí. Asi jste si nejspíš všimli že budu vydávat části obden. A pokud by se někdy stalo že to nevyjde tak hned druhý den. Ehmm snad ste mě pochopili.
Tak se zatím mějte úžasně a užívejte léta.

Magie & Magie [OPRAVA] Kde žijí příběhy. Začni objevovat