Aura II.

493 19 10
                                    

Tak tohle už je druhá slibovana část a také si myslím obsahem zajímavější. No a nezapomeňte dole zase hlasovat pro jedno ze dvou témat.
____________________________________

Takže spustu z vás nejspíš auru už vidělo, ale asi ste to považovali za záblesk světla.
Mám tady pro vás 4 obvyklá cvičení.

1 CVIČENÍ:
Požádejte jakoukoliv osobu (nejlépe kterou znáte) aby se postavila 50 cm od zdi, čistě bílé zdi za denního světla.
Vy se postavte 30 cm od dané osoby. Koukejte se někam za hlavu a ramena.
Poproste osobu, aby se uklidnila a hluboce dýchala. To samé udělejte i vy.
Dlouhým zíraním začnete postupně vidět šedé obrysy vašeho přítele. Obrysy mohou být také bílé a nebo stříbrné. Spoustě lidí připomínají bublinu kolem postavy a nebo svatozář.
‼️Pokud se váš přítel začne smát, tak se aura začne zmenšovat. Proto je nesmírně důležité ,aby ste byli oba v klidu.

2 CVIČENÍ:
Toto je poněkud obtížnější. Bude vám totiž trvat delší dobu, než se naučíte rozeznávat barvy. Někteří lidé nejsou vůbec schopní rozeznávat barvy, ale hlavně to nevzdavejte příliš brzo. Barvy rozlišujeme spíše citem než očima.
Takže opět požádejte někoho, aby se postavil ke zdi stejně jako v předchozím cvičení.
Pevně se soustřeďte na obrysy ( šedé nebo bílé). Vím že to bude znít divně, ale zkuste ty barvy cítit. Čím více budete v klidu tím lépe se vám povede. Chce to spoustu času a tréninku a uvidíte že se vám podaří.
Pokud chcete můžete svého partnera požádat, aby se jemně pohupoval. Uvidíte že se jeho aura bude pohupovat s ním.

3 CVIČENÍ:Nyní pokročilé k auře zvířat a rostlin

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

3 CVIČENÍ:
Nyní pokročilé k auře zvířat a rostlin. Vím že to bude velmi obtížný a přímo nadlidský úkol, ale zkuste svého mazlíčka přinutit, aby byl chvilku v klidu u bílé zdi.
Pokud se vám to nepovede nejlepší je to když odpočívají nebo spí. U rostlin je to jednoduší tu postavte k bílé zdi.
A opět se soustřeďte na něco mezi objektem a zdí. Nejlépe za denního světla.
Spousta lidí toto cvičení považuje za nejjednodušší a také nejlepší do začátku.

4 CVIČENÍ:
Tak teď vyzkoušíme jestli zvládnete vidět auru na sobě. Tohle je jedno z nejtěžších cvičení, proto ho doporučuji vyzkoušet, až se vám ostatní 3 povedou.
Zkuste to třeba u zrcadla nebo ve vaně.
Se zrcadlem praktikujte to samí co v předešlých 3 cvičení. Dlouze na sebe koukejte a pozorujte obrysy.
Ve vaně to je poněkud snažší. Položte si nohy na okraj vany a dlouze se na ně koukejte. Velmi se soustřeďte a uvidíte mihotavý odraz. Zhluboka dýchejte a časem uvidíte i barvy.

Tak a zde máte zbytek barev.
MODRÁ: inteligence, logika (příliš tmavá: podezíravost)
ORANŽOVÁ: fyzická vitalita, harmonie (příliš tmavá: nevýrazná inteligence)
RŮŽOVÁ: nesobecká láska, finanční úspěch, tvrdohlavost
STŘÍBRNÁ: energie, přizpůsobivost, idealismus
ŠEDÁ : neštěstí, nedostatek energie
ZELENÁ: rovnováha, harmonie= jasně zelená
                 Nemoc, žárlivost = hráškově zelená
ZLATÁ: harmonie, talent, neomezené možnosti
ŽLUTÁ: láska, laskavost, tvořivost

 MODRÁ: inteligence, logika (příliš tmavá: podezíravost) ORANŽOVÁ: fyzická vitalita, harmonie (příliš tmavá: nevýrazná inteligence) RŮŽOVÁ: nesobecká láska, finanční úspěch, tvrdohlavost STŘÍBRNÁ: energie, přizpůsobivost, idealismus ŠEDÁ : neštěst...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

____________________________________

Tak a sme u konce snad ste to pochopili a něco se snad i přiučili.
A opět máte na výběr ze dvou témat a to je:
PENTAGRAMY a ASTRÁLNÍ CESTOVÁNÍ.
Nezapomeňte hlasovat v komentářích.
Tak se mějte a užívejte léto. ❤️

                        

Magie & Magie [OPRAVA] Kde žijí příběhy. Začni objevovat