Bölüm 11

14 3 5
                                    

YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM... KEYİFLİ OKUMALAR!

KİTABI OKUDUĞUNUZ  TARİHİ BURAYA ATABİLİRSİNİZ:)

BÖLÜMÜ YAYIMLADIĞIM TARİH: 01.07.2019

*********************************************

Jared ile önce benim evime gittik. kendimi çok aç hissediyordum. Sanki her şey yiyebilirmişim gibiydim. Jared, "Önce kolyeni bulmalıyız." dediğinde kolyemi nereye koyduğumu hatırlamaya çalıştım. Ben direkt odama çıktım Jared da peşimden geliyordu. Yatağımın altına eğilerek baktım. Yoktu. Daha sonra yatağımın yanında ki çekmeceye baktım ama orada da yoktu. Jared sehpayı biraz oynatınca kolyenin sehpanın altında olduğunu gördüm. Hemen eğilerek aldım. kolye yine kırmızıya yakın bir renk olmuştu. Alıp boynuma taktım.

Jared dikkatle kolyeye bakıyordu. Sonra elini boynuna attı ve kolyesini çıkardı. Kolyesi benimkine çok benziyordu. Ancak rengi yeşildi. "kolye artık tamamen senin Daniella. Seninle bir bütün, onu asla kaybetmemelisin." Sadece başım salladım. sonra evden çıktık.  "Şimdi seni vampirler ve kolyen hakkında bilgilendirelim." nereye gideceğimizi çok merak ediyordum. Jared birden yanımdan hızla uzaklaştı. Arkamı dönüp baktım. ama yoktu. tekrar önüme döndüğümde jared karşımda belirdi. çok korkmuştum. Benim bu halime gülen Jared'a elimle omzuna hafif bir yumruk attım. Yani sanırım ben hafif olduğunu zannediyordum... 

"Hadi, sende dene."

"Neyi?" 

"Hızlı koşmayı tabi ki, sen bir vampirsin. Güçlerinin farkına varmalısın." 

deyince bu sefer ben güldüm. Çok ciddi bir konuşma gibi olmuştu. Ne diyorum ben? iyice kafamı bozdum sanırım. Her neyse. Hızlı koşmaya odaklanıp koşmaya başladım. Heyy! bu  çok güzel. Yanıma bakınca Jared'de benimle birlikte koşuyordu. Kendimi kontrol etmekte zorlanıyordum. Ama yinede odaklanınca çok kolay oluyordu. Jared durunca bende durdum. Büyük bir ağacın altında durmuştuk. Jared ilerleyerek ağacın altını kazmaya başladı. Bir kaç dakika içinde orta büyüklükte bir kapı belirmişti. 

Jared kapıyı hiç zorlanmadan açmıştı. Uzun zamandır açılmadığı belliydi. ardından hiç düşünmeden atladı. Kapıya yaklaşıp aşağıya baktım. Jared elini bana uzatmış, gelmemi bekliyordu. Çekinerek elimi uzattım. Elini tutmak çok garip bir histi. beni heyecanlandırmıştı. 

Elini tutmamla beni aşağıya çekmesi bir oldu. Beni beklemediğim anda aşağıya çektiği için çok yakın durmuştuk. Ela gözleri yakında çok daha güzeldi. Kendimi büyülenmiş gibi hissediyordum. Nasıl bir pozisyonda olduğumuzu hatırlayınca hemen geri çekildim. Kaşlarını kaldırıp başını hafifçe iki yana salladı. Bende başımı önüme eğerek bakışlarımı kaçırdım. Jared ilerlemeye başlayınca bende onu takip ettim. Etraf çok karanlıktı. Ancak ben hiçbir sıkıntı yaşamıyordum. etrafı gayet rahat görüyordum. Ben etrafa bakınırken Jared birden durdu bende ona çarptım. Beni takmadı bile. Bir kapıyı açmaya çalışıyordu. sonunda açmayı başarınca içeriye girdik. burası kütüphane gibi bir yerdi. Etrafta bir sürü kitap ve raf vardı. Jared sanki binlerce kez buraya gelmiş gibi sağında ki bir rafa uzandı ve kalın bir kitap çıkardı. Sayfaları dikkatle çevirerek aradığı sayfayı. Ve kitabı bana uzattı. yüzüne baktım ancak bana bakmıyordu. Neden böyle davrandığını anlamıyordum. Kitabı elime alarak açtığı sayfayı okumaya başladım. 

  Kolye, sahibinin kaderine yazılmıştır. Kolyeyi bulan kişi savaşa katılamak zorundadır. Kendisi ve gelecekte ki soyu için savaşmalıdır...Kolye ve sahibi birbirleri ile bütün halindedir. Sahip kolyeyi taktığı sürece gücünü kolyesinden almaktadır. Ancak kolye sahip tarafından takılmazsa sahip zayıf düşer ve güçlerini  kullanmakta zorluk çeker. Sahibin bazı özel güçleri vardır. Bu güçler kolyenin rengine, yani türüne göre değişiklik gösterir. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GERÇEK ÖLÜMSÜZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin