Utku beni lüks bir restorana getirmişti,yemekleri sipariş etmiştik ve yemekler gelmişti. Bende yemek yemeye başlamıştım fakat bir sorun vardı. Utku yemeğini yemiyor,sürekli beni izliyordu. Bu çok rahatsız edici bir durum. En sonunda dayanamadım ve çatalımı gürültülü bir şekilde bırakıp Utku'ya döndüm.
"Utku,yeter artık. Ne diye beni izliyorsun? Rahatsız oluyorum,kes şunu."
Bunu söylememin üstüne beni duymazlıktan gelerek konuştu.
"Bir daha Utku desene, dudakların çok güzel büzülüyor."
Bu lafı afallamama sebep oldu. Beklemiyordum böyle bir şey tabi ki. Yukarıya doğru baktım ve sabır diledim. Önümde döndüğümde bana bakıyordu,sonra yine mükemmel gülüşlerinden birini yaparak başını eydi. Ahh,sen gülme lütfen. Bak eriyip gidiyorum ben burda.
~Bir saniyee, kendine gel Beste. Malsalakaptalöküzcamışpişmişkellehipnozolmuşeşek misin Beste?
İç ses? Ohaa,lan benimde iç sesim varmış lan. O sadece wattpad hikayelerinde olmuyor muydu ya?
~Ahaha şaşırdın mı canııım. Neyse Beste,kendine gel Beste! Çocuğu tanımıyorsun bile Beste. Cimcikle kendini Beste! Kendine gel Beste! BESTE.
Bir anda kendimi öyle bir cimcikledim ki sandalyeden zıplamama sebep oldu.
"İyi misin?" dedi Utku irkilerek. Ah hepsi senin yüzünden yakışıklılıkta mastır yapmış ama bana yapmacık ve itici gelen çıcık. Aslında bu çocuk hiç konuşmasa gideri büyük de neyse sonra konuşuruk bunları.
"İyiyim,ben doydum. Akşam yemeği için teşekkür ederim. Artık gitmek istiyorum. Anlaşmayı unutma!" Sondaki çıkışım gereksizdi ama burda kaldıkça çocuğun büyüsüne kapılıyorum yahu!
"Peki o zaman,ama bir şeyler söylemek istiyorum bu gece bitmeden önce. Bak,seni çok rahatsız ettim farkındayım ama,ahh aklımı başımdan alıyorsun ufaklık. Cidden,seni gördüğüm andan beri beni sana iten bir şeyler var ve.. Daha önce hiçbir kız beni reddetmemişti. Hatta ben hayatımda bir kıza yavşamam,onlar bana yavşar. Ben geldim sana yavşıyorum ama tık yok. Hala beni istememekte,bu ultra yakışıklı çocuğu reddetmekte karalıysan sen bilirsin."
"Egoist." diyerek göz devirdim. Burukca bana gülümsedi ve hesabı istedi. Sonunda kurtuluyorum bu işkencedeen.
Geç geldi biliyorum zaten dana uzun yazmam lazımdı bitmemişti bölüm ama sizi daha fazla bekletmeden yazdığım kadarını yayınlamak istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hırsızı
RomanceNereden bilebilirdim Doğruluk-Cesaretlilik oyununu oynarken kalbimi çalacak erkekle tanıştığımı,başımın belası olarak gördüğüm çocuğun hayatımı değiştireceğini?