Televizyonun karşısına geçmiş Berke ile birlikte Pepee izlemenin keyfini sürüyodum. Kesinlikle Pepee idolüm,Caillou'yu hiç sevmiyorum. Anti Caillou Team Pepee!
"Bestee markete gitmen lazııım! Alınması gereken acil şeyler vaaar!"
"Ya anne hayır ya,Pepee izliyorum görmüyor musun?" dedim itiraz dolu sesimle.
"Başlatma Pepee'ne eşek kadar kız oldun kalk hadii!" diyerek karşılık verdi atarlı annem.
"Of iyi be." dedim. Üstüm başım zaten normaldi.Yani kot pantolon ve tişört benim için gayet hoş bir kombin olduğundan direk böyle yanıma bir miktar para ve annemin verdiği listeyi alıp evden çıktım. Listeyi cebime tıkıştırmıştım.
Markete geldiğimde listeyi açtım ve kağıt yavaş yavaş yere doğru uzamaya başladı. Çüş anne çüş! Bu nasıl bir liste ya! Ben bunları eve kadar nasıl taşıyabilirim ki! Of! Listenin en başında şampuan olduğu için o reyona doğru ilerlemeye başladım.
Burnuma dolan sabun ve şampuan kokuları eşliğinde reyona girdim. Arabayı bir kenara bırakıp (arkadaşlar burda arabadan kastım market arabaları anlamışsınızdır siz heralde afsfsf) kullandığımız şampuanı gözüme kestirdim. Neden en üst rafa koymuşlardı ki? Rafa yaklaştım ve parmak ucuma yükselip raftan şampuanı almaya çalıştım. Ama dediğim gibi 'çalıştım' Alamadım yani. Ben hala şampuanı almaya çabalarken arkadan birisi şampuanı aldı. Arkamı döndüğümde yakışıklı bir çocuk elindeki şampuanı bana uzatıyordu.
"Teşekkür ederim." dedim ve elinden şampuanı aldım. Tam gidecekken çocuk konuşmaya başladı.
"Kuru bir özürle olmaz demiştim? Hatırlıyorsundur umarım." dedi. Ne demeye çalışıyor bu çocuk?
"Pardon,bana mı dediniz?" dedim arkama dönerek.
"Sen beni unutmuşsun galiba" dedi alaycı gülüşü eşliğinde. Hala ne demeye çalıştığını,neyden bahsettiğini anlamamıştım.
"Sizi tanıyor muydum ki?" diye sorumu yönelttim hafif gözlerimi kısarak. Korkmamıştım da değil yani,tanımadığım birisinin bana bu tür bir yaklaşımda bulunması normal değildi.
"Hani dün kafede seni aldattığımı söyleyip tokat atmıştın,ne çabuk unuttun?" dedi sırıtarak. Suratında gözümü gezdirdiğimde ağzım yavaşça aralandı. Bu cidden tokat attığım çocuktu ve ben az önce cidden onu tanıyamamıştım...
Kısa bir bölüm fakat zor yazdım,yb leri sık sık aktarmaya çalışacağım sizlere. Okuyanlar umarım beğeniyordur hikayemi. Açıkcası ben beğeniyorum. Her neyse,bir sonraki bölümde görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hırsızı
RomansaNereden bilebilirdim Doğruluk-Cesaretlilik oyununu oynarken kalbimi çalacak erkekle tanıştığımı,başımın belası olarak gördüğüm çocuğun hayatımı değiştireceğini?