Sabah olduğunda yataktan kalkmak istemiyordum. Annem uyandırmaya gelene kadar yatakta başıma yorganı çekmiş bir şekilde durdum.
Annem geldi, beni dürtükledi, zorla yataktan kaldırdı ve kahvaltıya inmemi söyledi.
Odadan çıktığında üstümü değiştirmeye başladım, siyah bir t-shirt ile siyah bir şort giydim ve telefonumu elime aldım. Kahvaltıya inmeden önce Ege'ye günaydın yazmak istiyordum ama o benden önce davranmıştı.
@ egesever : Günaydın :)
@ sniyrm: Günaydın :)Yazdıktan sonra kahvaltıya indim.
Annem omlet hazırlamıştı. Pek sevmem gerçi. Ama yine de beğendiğimi gösteren bir gülümsemeyle masaya oturdum. Anne ve babama günaydın dedikten sonra omletimi yemeye başladım. Babam bir yandan gazetesini okuyor, bir yandan da televizyon seyrediyordu. Büyük başarı.
Kahvaltımı ettim ve odama geçtim. Watpadd 'den kitap okumak için telefonumu elime aldığımda İnstagram'dan 2 yeni bildirim gelmiş olduğunu fark ettim.
Biri annemden diğeri Ege'dendi.
Annem her zamanki gibi beğendiği bir yemek tarifi videosunu bana göndermişti, Ege ise benden telefon numaramı istiyordu...
Verecek miydim? Tabi ki de evet 🙂
@ sniyrm : 0545 *** ****
@ egesever: WP gel :)
@ sniyrm : Peki.
Küçük bir çocuk heyecanıyla WhatsApp'a geçtim.
İlk işim profil fotoğrafına tıklamak oldu, zaten onu görmüştüm ama yine de bakmak istiyordum.
Ege mesaj atana kadar fotoğrafa dalmıştım. Bildirim sesiyle yerimden sıçradım.0532 *** **** : Profil fotoğrafından gözlerini ayırsan diyorum :)
Müneccim misin lan sen? Mesajın şokunu üstümden atamadan yeni bir mesaj aldım :
0532 *** **** : Sadece tahmindi. Rehberine kaydedebilir misin beni?
-Tabi.
Yazdım ve numarasının üstüne basıp rehbere kaydet tuşuna dokundum.
"Ege" diye kaydettim onu.
Sonra konuşmaya geri döndüm ve kaydettiğimi söyledim.
Ege: Güzel. Şimdi halletmem gereken birkaç işim var. İşim bitince yazarım.
-Peki.
Ona sürekli kısa kısa cevaplar veriyordum ama uzun cümleler kuramıyordum şuan.
Ege: Tamam o zaman, görüşürüz :)
-Görüşürüz.
Konuşmadan hemen çıktım ve balkona çıktım. Bulutlara bakmaya başladım.
Siz de benimle beraber bakın:)
Ama bulutlar yerine Ege'yi düşündüğümü fark etmem çok uzun sürmedi.🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸🧸
Bölüm is finish ,
Umarım biraz olsun hoşunuza gitmiştir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Var Ya Sen
Short StoryAma birbirimizden vaz geçmek için henüz çok erken değil mi?