🌊

34 5 68
                                    

                              -Yarın-

Saat 2'ye geliyordu. Sadece saçımı yıkayıp normal bir topuz yapmıştım. Çünkü Ege benden doğal olmamı istemişti...

2'ye 10 kala aşağı indim ve markete doğru yürümeye başladım.

İçimde küçük bir kıpırtı vardı, markete yaklaştıkça bu kıpırtı yerini depreme bırakıyordu. Tir tir titriyordum resmen.

Marketin kapısının önüne gelince Ege'yi beklemeye başladım. Ege de benden 2 dakika sonra geldi. Onu görünce yüzüme geniş bir gülümseme yayıldı, aynı şekilde o da gülümsedi.

Yanıma geldi ve birlikte markete girdik.

- Ee ne alacaksınız Eda Hanım?

- Annem benden şeker ve bal istedi. Ha bir de ekmek.

- Sadece ekmek alalım o zaman.

Yüzüne şaşkınlıkla baktım.

-Niye?

-E zaten diğer ikisini doğal yollardan üretmişler, dedi beni göstererek.

Çok komiksin Ege. Esprine sıçayım Ege. Mümkünse sen espri yapma Ege. Lütfen sus Ege. Siktirtme bana kendini şimdi Ege.

- O sonuncusunu anlayamadım, bir daha söylemen mümkün mü?

- Ne?

-Söyleniyordun ya hani az önce, dedi gülümseyerek.

Hepsini dışından söylemişsin Eda. Tebrikler.

- Evet, maalesef hepsini dışından söyledin.

- Ne?

-Tepkilerini yesinler. Lütfen bana bir daha öyle hakaret etme balım.

-Afedersin...

-Sorun yok. Şimdi alışveriş listeni tamamla, ben dışarıda bekliyorum.

Neredeyse hiç duyulmayan bir sesle

- Peki, dedim ve reyonlara yöneldim.

Bal, şeker, ekmek.

Kasaya yöneldim, tam parasını ödeyecektim ki kasiyer

-Parasını az önce dışarı çıkan beyefendi  ödedi.

-Tamam, dedim ve Ege'nin yanına çıktım.

-Sağol.

- N'için? diye sordu.

-Biliyorsun işte...

- Eda neyden bahsediyorsun hiçbir fikrim yok, açıklar mısın?

-Hesabı sen ödemedin mi?

-Hayır, dedi şaşkınca yüzüme bakarak.

- E o zaman kim ödedi... Az önce dışarı çıkan beyefendi demişti kasiyer...

Arkamda bir el hissettim ve yavaşça arkamı döndüm, Ege de benimle aynı hareketi yaptı.

-Edacığım ben de şey diyordum bir süt, şeker ve ekmek almak niye bu kadar uzun sürdü? Meğersem benim biricik kızımın biricik arkadaşıyla randevusu varmış.

Derken Ege'ye dik dik bakıyordu.

-Eeee, biz yolda karşılaştık babacığım, bana market alışverişimde yardımcı oldu.

-Ha yardımcı oldu öyle mi? Çocuk seni hep dışarıda bekledi Eda. Ve süt, şeker ve ekmek almak için yardıma mı ihtiyaç duyuyorsun sen?

-Poşet taşıma falan...

-Düş önüme. Eve gidiyoruz. Bir daha da bu çocukla buluştuğunu görmeyeceğim Eda.

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊


Sen Var Ya SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin