0.1

416 19 9
                                    

"Saygıdeğer çapulcular ben yatmaya gidiyorum ve size iyi geceler diliyorum."

Sirius Orion Black abartı bir kibarlıkla yatmaya gideceğini arkadaşlarına bildirdi ve sallana sallana merdivenleri çıktı.

Kıyafetlerini değiştirdiği gibi yatağa fırlamayı düşünüyordu fakat Remus'un yatağının üstündeki kutu dikkatini çekmişti. Kutu kalp şeklinde ve kıpkırmızıydı , Sirius meraktan çaltamamak adına kutuya bakmayı düşünüyordu fakat aynı zamanda yaptığının uygunsuz bir davranış olacağının da farkındaydı gene de dayanamayıp kutuyu açtı.
Kutunun içinde sarışın bir kız ve Remus'un fotoğrafları vardı, Sirius'un içinde ister istemez bir kıskançlık duygusu oluştu. Diğer fotoğraflarda Remus ve kızın kapüşonlu fotoğrafı vardı Sirius o fotoğraftaki Remus'un tatlılığına inanamadı. Saçmasapan pozlar da vardı fakat en alttaki fotoğraf Sirius'un kalbinin parçalara ayrılmasınına neden olmuştu. Aralarında tek hareketli fotoğraf olan oydu , o fotoğrafta Remus ve adının Hannah olduğunu öğrendiği kız öpüşüyordu. Sirius fotoğrafın arkasını çevirdiğinde bir not gördü

Remus
Aramızın pek iyi olmadığını biliyorum ama seni gerçekten seviyorum ve inanıyorum ki sende beni seviyorsun . Senin ayrılmak istemene rağmen ben senin çalkantılı bir dönemden geçtiğini düşünüyorum. Bunlar geçtikten sonra mutlu bir ilişkimiz olacağından eminim.
Sevgilerle Hannah

Sirius gözleri dolduğu için kendine sövüyordu. Merdivenlerden ses gelince hemen fotoğrafları kutuya koyup kendini Remus'un yatağına atıp uyuyor numarası yapmaya başladı.
Gelen kişi Remus'du , o da uyuma gelmişti. Önce üstünü değiştirdi sonra Sirius'un kendi yatağında uyuduğunu ve bir kutu olduğunu gördü. Remus kutuyu açtığında fotoğrafları eline aldı ve bakmaya başladı , Sirius farketmemişti ama her fotoğrafın arkasında bir not varmış. Remus en son fotoğrafa gelince biraz durakladı ve en uzun notu okuduktan sonra "Gerizekalı" diye mırıldanıp fotoğrafları kutu ile beraber çöpe attı. Sirius'un yüzüne kocaman bir sırıtış eklendi ama numara yaptığı için hemen normal durmaya çalıştı.

Remus, Sirius'un yatağına giderken Sirius Oscarlık bir oyunculuk sergileyip rüyasında kabus görüyormuş gibi tepkiler vermeye başladı. Remus hızla Sirius'u dürtmeye başladı, "Sirius iyi misin?" dediğinde Remus hemen

"Nolur yanımda kal Rem" diye mırıldandı. Sirius biraz kenara kayıp Remus'a yer açtı . Remus yanına gelince Sirius hemen yanına bir kedi gibi kıvrıldı.

wolfstar~sonuna kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin