"Seni öldürürüm bak , uzak dur Remus'dan. Onunla sen değil ben seviştim gerizekalı çocuk."
"Senin hayal bile edemediğin hallerde gördüm ben onu. Yıkıksın Sirius Black, Remus seni asla sevmeyecek. Onun kalbi bana ait, seni asla sevmeyecek gerizekalı."
Sirius kan ter içinde uyandığında nasıl bir rüya gördüğünü algılamaya çalışıyor ve bilinçaltına küfürler sayıyordu.
"Hufflepuff'lı kaltak" diye fısıldayıp , sandığa fırlattığı sigarasını aramaya başladı ama bi türlü bulamıyordu. En sonunda pes edip hava almak için dışarı çıkmaya karar verdi. Etrafına dikkatlice bakarak birisinin olmadığından emin olduğunda koşmaya başladı. Bahçeye çıktığında karanlık bir silüet gördü, yakınlaştıkça Remus olduğunu farketti ve yanına nerdeyse koşar adım gitti. Ne kadar havalı bir giriş yapmak istesede ayağı takılıp yere düşünce Remus onu farketti ve tüm havası bozuldu. Remus gülerek sigarasını kenara bıraktı ve Sirius'un yanına gidip onu kaldırdı . Tekrar oturduğu taşın üstüne oturdu ve yanına oturması için yer açtı.
"Hannah'la aranızdaki şey nasıl bişiydi veya neydi .Aşk ,sevgi ,hoşlantı ,sadece şey yapmak için veya—?
"Ne yapmak için?" diye sordu Remus, anlamasına rağmen onun ağzından duymak istemişti o an.
"Şey işte Remus anla." diye kendini anlatmaya çalışırken resmen çırpınıyordu ve Remus onun bu halini izleyip ona tekrar tekrar aşık oluyordu.
"Neyi anlatmaya çalışıyorsun pati?" suratını iyice Sirius'a yaklaştırmıştı , aralarındaki mesafe 3 santim kadardı burunları birbirine neredeyse değiyordu. Sirius o an kalbinin sesini duyacak diye ödü kopuyordu çünkü kalbi resmen vücudunun her yerinde atıyordu. Remus ise kendisine gelen bir cesaretle suratını yaklaştırmıştı Sirius'a , ama bi andan da sigarayı içine çekmek için bazı organları vücudunu parçalıyordu. Remus daha dayanamayarak kafasını çekti ve sigarayı içine çekti ve dumanı dışarı üfledi. Remus'un boğazını hafif yakan tat fazlasıyla hoşuna gidiyordu.
"Hey o benim sigaram değil mi?" diye sorduğunda Sirius , Remus ona en masum gülümsemelerinden birini yolladı ve
"Yarın o çocuğu bulup sigaralardan ikimize de alıcam.Söz." dedi
"Yarın dolunay var nasıl hissediyorsun?"
"Bok gibi ama siz yanımda olunca daha katlanılabilir hale geliyor."
"Sonuna kadar yanındayım Remus. Asla senin tek başına acı çekmene göz yummam"
Remus kafasını Sirius'a çevirdi ve gözleri dolmuştu
"Sonuna kadar mı pati?"
"Sonuna kadar aylak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wolfstar~sonuna kadar
Fiksi RemajaHayallerimizde ve hayatlarımızda hep seninle olmak dileğiyle Remus -Sirius Orion Black