Hiçbir şey James'in planına göre gitmeyecekti çünkü alacakları haber pek güzel bi haber değildi
~
Dolunay korktukları gibi kötü geçmemiş aksine çok kolay ve sakin geçmişti. Bir gün sonra Çapulcular konuşarak ortak salona giriyordular fakat kapıdan geçerken Remus ile konuşması gereken önemli bi konu olduğunu söylemişti ve Hannah Remus'u almıştı. Remus onlara içeri geçmelerini söylemiş ve Hannah'ın yanına gitmişti
"Şey Remus sana söylemem gereken bir şey var."
Hannah bunu neredeyse tek nefeste söylemişti ve Remus o an korku ve stresten terlemeye başlamasına az kalmıştı
"Kötü bir şey değildir umarım."
"Şey .. ben ha-hamileyim" dediğinde Remus için dünya bi süreliğine kararmıştı.
"Ba-bası kim-m?"
"Remus anlıyorum korkuyorsun ama bende korkuyorum ve ne yapac-
O an Remus bayılmıştı
Hannah o an yardım çağırmak için bağırmaya başladı. Mcgonagall ilk gelenler arasındaydı ve ardından Peter Sirius ve James gelmişti.
~
REMUS'UN BAKIŞ AÇISI
Hayır hayır hayır hayır hayır hayır hayır bu olamaz.
Remus John Lupin sen tam bir gerizekalısın. Korunmuştum güya. Beynimi alıp top diye sektirin.
O an gözlerimi yeni yeni açtığımda sandalyede uyuyan bir James vardı. O an onu uyandırmak istemedim ama sonradan farkettiğim gözyaşlarım yanaklarımdan akıyordu.
Baba olacağım günü hiç böyle hayal etmemiştim.
O an belki rüya olduğunu düşünerek kafamı vurmaya başladım. OLMUYOR UYANAMIYORUM.
~~~~~~
James uyandığında Remus'un kendi kafasına vurduğunu görmüştü.
"Remus! Sakin ol biraz! Neler oldu?"
"Ne oldu biliyor musun James?" gözyaşlarının arasında hıçkırmamak için zor duruyordu o an.
"Baba oldum James"
"Ne?" dedi James fısıldarcasına
Bi süre sessiz kaldılar.
"Peki ne yapıcaksın?"
"Bilmiyorum ondan aldırmasını isteyemem bu çok canice olur. O benim de bir parçam ne olursa olsun."
O an revirin kapıları açıldı ve içeri Mcgonagall ve Dumbledore girdi . O an Remus Dumbledore gibi büyük bir adamın bu tarz bi iş için buraya geldiğini düşününce şaşırmıştı.
"Potter biraz bize müsaade eder misin?"
"Tabii Profesör."
"Ne yapmayı düşünüyorsun Remus ?" diye sordu Dumbledore.
"Bilmiyorum profesör."
"Remus bu tarz konular ciddi işlerdir, isterdim ki daha sonra öğren ama..."
"Bugün biraz dinlen Remus."dedi Mcgonagall.
"Sağolun profesör."
~
"Seni domuz!Hemen uyan!" Remus, Lily'nin bağrışlarına uyandığı gibi Lily suratına muhteşem bir tokat attı.
"Lily , birincisi burası erkekler yatakhanesi ikincisi ben bir kurtum ve gerçekten böyle uyandırılmayı hakedecek ne yaptım?"
"BİR KIZI HAMİLE BIRAKTIN! DAHA NE YAPACAKSIN?"
"Ne, sen nereden öğrendin?"
"Herkes bunu konuşuyor."Lily'nin dediğinin üzerine bu sefer gerçekler suratına muhteşem bir tokat atmıştı
"Gel buraya seni gerizekalı herif." diyip kollarını açtı Lily
Remus o an James, Lily ve Peter (Sirius onun için dost değil daha anlamlı bir şeydi) gibi dostları olduğu için mutluluktan ağlayabilirdi ama ne yapacağını bilmediği için ağlamıştı , kafası karmakarışıktı. Sirius'a açılmayı düşünürken onun içinden çıkmakta bile zorlanırdı ama şimdi daha büyük bir problemi vardı.Beynim durmuş durumda gerisini nasıl yazacağım hakkında hiç fikrim yok . Bu fikirde gece yatarken bi anda geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wolfstar~sonuna kadar
Teen FictionHayallerimizde ve hayatlarımızda hep seninle olmak dileğiyle Remus -Sirius Orion Black