0.8

214 10 2
                                    

Bu bölüm Hannah'ın hamilelik sürecinde (9 ay boyunca) geçirdiklerini kısaca anlatılacaktır
1 ay sonra (bebek 2 aylıkken )
Profesörler Hannah'a izin vermiş olmasına rağmen okulda kalmak istemişti. Ah bide Remus var ilk hafta yakınarak geçmiş ondan sonraları ise bir bebeğin sorumluluğunu almak için daha çok ders çalışmaya ve daha olgun davranmaya çalışarak geçiriyordu. Aynı zamanda hem arkadaşlarına hem de Hannah'a zaman ayırabiliyordu, Hannah ile çocuklarının geleceği için yakın arkadaş gibi olmuşlardı, Sirius ise eski bir bina gibi bunu kaldıramayıp yıkılmıştı ama rüzgarları bahane etmişti . Lily ise çocukluğundan beri çok yakın olduğu Severus ile kavga etmiş ama üzüntüsünü doğru düzgün yaşayamadan yakın arkadaşlarından birinin başına kocaman bir olay gelmişti. Aynı zamanda kendisinin James'e karşı olan hislerini kabul etmeye başlayıp kendi içindeki savaşı durdurmak zorunda kalmıştı. James herkesi toparlamaya çalışmakla uğraşmaktan kendini unutmuştu.
5 ay sonra (bebek 7 aylık)
Bu beş ay içinde çapulcular iyice Hannah ve Lily'e alışmıştı ,hepsi çok yakın olmuştu. Sirius bile onu Remus'un eski sevgilisi olarak görmeyi bırakmıştı fakat şişmiş karnını görse bunu Remus ile yaptığı aklına geldikçe morali bozuluyordu.
Artık Hannah'ın karnı gitgide belirginleşmişti ve 8 aylık olunca eve gidecekti fakat bir sorun çıkacaktı. Remus ise Hannah'ın ve bebeğinin en iyisi için Hannah'ı eve gitmeye ikna etmeye çalışıyordu ve en sonunda başarmıştı.
Gitmeye 2 gün kala Hannah , Lily'nin yardımı ile sandığını topluyordu, sandığa eğildiği anda karnına kılıç girmiş gibi hissetmişti. Normal bir sancı zannetmişti ama bi anda farkettiği şeyle oturmak zorunda kalmıştı. Suyu gelmişti ve o an hayatında hiç hissetmediği acıları hissediyordu.
"Hayır! Daha çok erken! Biraz daha dayan bebeğim."
Lily kafasını kaldırdığında Hannah'ı görmüştü ve hemen koluna girip onu merdivenlerden aşağı indirmeye çalışmaya başlamıştı
"Remus! James! Sirius! Acilen buraya gelmelisiniz!" Lily hemen çapulcuları çağırmak için bağırmıştı.
Remus ve James ışık hızında aşağı inmiştiler arkalarından Sirius koşarak gelmişti, Peter ise ortak salonun koktuğunda uyuya kaldığı için hemen fırlayıp yardım çağırmaya gitmişti.
"Hannah sakin ol bak biz yanındayız eğer telaş yaparsan bebeğimizi kaybedersin yapma."
Hannah ise acı içinde kıvranıyor ve çığlık atıyordu, "Remus bebek geliyor. Daha çok erken, bu dünya onun için hazır değil." Hannah haklıydı savaş kapıya dayanmıştı, Voldemort gitgide yükseliyordu. "Senin gibi güçlü bir annesi olduktan sonra hiçbiri önemli değil." Remus telaşla Hannah'ı sakinleştirmeye çalışıyordu. " Bir şeyler anlatın! Kafamı dağıtmamı sağlayın!"
"Geçen aylarda Sirius sarhoş olup merdivenlerde yuvarlanmıştı onunla dalga geçtiği için Sirius sarhoş Remus'un ayağından çekip onu merdivende yuvarlamaya çalışınca Remus onuda tutunca ikisi beraber yuvarlanmışlardı. Hatta dayak yediklerini zannetmiştik" James aklına gelen ilk anıyı anlatmıştı ve içeriye Mcgonnagal ve Madam Pomfrey girmişti . İçerideki herkesi kovup sadece 3 kişi kalmışlardı ,
Bir süre sonra
Herkes telaş içinde bekliyordu
Remus yuvarlak çizerek dönüp duruyor ve ufacık bir seste kapıya dönüyordu
Sadece Hannah'ın çığlığı duyuluyordu
Ve bi an
Tüm ses kesildi
Ses kesildiği gibi hepsi kapıya dönmüştü
Madam Pomfrey çıkmıştı
Elinde bir bebekle
"Minik kızınız çok sakin bir bebek."
Kadın bebeği Remus'a uzattığında Remus şaşkın bakışlarla bebeğe bakıyordu.
Remus bebeği kucağa aldığında
Lily apaçık bir şekilde ağlıyordu
James ve Sirius'un gözleri dolmuştu
Hepsinin aklındaki düşünce
Bu adam artık bir baba
"Remus. Hadi bebeği bi süre bize ver. Sen Hannah'a bak." dedi Lily
Remus bebeği Lily'e uzattı ve içeri doğru yöneldi ama profesör onu durdurdu.
"Remus bu çok zor ama Hannah'ı kaybettik."
Remus 1 dakika boyunca boş gözlerle profesöre baktı
"Yani... Şimdi benim kızı-m annesiz mi büyüyecek?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 02, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

wolfstar~sonuna kadar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin