1. Víz ?!

1.2K 53 16
                                    

Levi szemszög

Levi Ackerman vagyok egy eléggé híres színész aki már több díjat is megnyert. Nem mintha nem lennék egy egoista állat de ezt nem csak azért mondom, hogy felvágjak vele, hisz ezt majdnem mindenki tudja rólam. A fangirlök hemzsegnek körülöttem egész nap, igazán idegesítőek tudnak lenni, de már megszoktam.

-Jó napot Erwin. Késett. - mondtam szánalmasan és lenézően.

-Sajnálom Levi Uram, dugó volt. - mondta miközben a földet pásztázta.

-Na induljunk, mert elkések még a díj átadóról!

-Igenis Uram!

Beszálltam a nagy fekete limuzinomba és a területet néztem néhol füves, néhol házakkal teli volt. Erwin mindig is engedelmeskedett nekem tudom, hogy a dugó nem az ő hibája de én már csak ilyen ember vagyok. Rideg és Érzelem mentes.

-Megérkeztünk Uram. - mondta Erwin

-Még épp időben, ezért legközelebb számolunk, most elnézem!

-Köszönöm.

Azonnal kinyitotta nekem az ajtót ahogy odaértünk, kiszálltam, Erwin jött velem. Az épület amiben a díjátadó volt márványból készült ritka ilyet látni manapság. Ki jött elénk egy komornyik és ő vezetett be a csarnokba minket a vörös szőnyegen. ( Tisztára mint egy hollywoodi filmben XD )

-Erre tessék. - mondta a komornyik és követtük őt.

Kinyitotta előttünk az ajtót és beléptünk az óriási terembe ahol híres színészek és énekes voltak. Amikor beléptem mindenki felém fordította tekintetét és addig néztek míg helyet nem foglaltam. A terem félkör alakú volt úgy éreztem magam mint a görögországi színházakban. Tényleg egyszer elmehetnék Rómába...

Elkezdődött a díjátadó egy csomó híres színész lépett elő köztük Hange Zoe és Eren Jeager, várj az az Eren Jeager meg ki franc? Tisztára mint egy taknyos kölyök. Mióta van ő ebbe a szakmában? Soha nem láttam még... Tch.

-Eren Jeager kapja a legjobb mellékszereplő díjat az Egy Csillagos Ég című filmben alakított nagyszerű játéka miatt. - jött a hang a bemondóból.

Ja, hogy ő volt az a srác most már értem. Na de mindegy is elég lassan halad a díjosztás és a főszereplők mindig az utolsók...

=15 percel később=

-A legjobb főszereplőnek járó díjat kapja ... - síri csönd lett hirtelen a teremben - Levi Ackerman a Magányos Ember című film és sorozat beli alakítása miatt (a filmből sorozat készült amiért szintén díjat kapott) Gratulálunk!

Hirtelen az egész termet elöntötte a tapsvihar, lassan kikászálódtam a helyemről és lesétáltam a lépcsőn a színpadrészhez majd ott meghajoltam. Megkaptam a mikrofont.

-Nagyon szépen köszönöm mindenkinek aki támogatott és segített a hosszú de nehéz utamon. - mondtam mosolyogva a színpadon. Utálok mosolyogni semmi nem lehet ilyen boldog...

Elkezdtem visszamenni a helyemre amikor kíszúrtam asszem Erent a sorok között aki végig engem bámult elég furcsa, vágyakozó szemekkel.

=1 órával késöbb az after partin=

-Levi igyál már valamit mégis csak egy after partin vagyunk... - szólt hozzám Erwin.

-Nem akarok most lerészegedni. - ezt hallva elszomorodott - Ha majd valaki random ember hoz nekem italt azt megiszom, rendben?

-Az elég kockázatos nem gondolod ?

-Leszarom. - mondtam ridegen.

-Te tudod... - mondta Erwin kicsit félénken.

Odajött hozzánk az az Eren gyerek.

-Hoztam vizet Levi. Láttam, hogy sápadt vagy egy kicsit gondoltam hozok neked valamit. -mondta szégyenlősen.

Elég figyelmes gondoltam magamban... Nem igazán ismerem, biztos bevállaljam? Egye fene. Egybe lehúztam az egész poharat.

-Elég fura íze van honnan szerezted Eren, ugye?

-Igen Eren vagyok és a csapból hoztam de én is beleittam nincs mitől tartani. - mondta egy nagy mosollyal a száján

Badumm tshh és itt vagyok a 18+ sztorival a következőbe már beleviszek egy kicsi "élvezetet"😏 is nyugi srácok ez egy kicsit uncsi volt de a legjobb soha nem a legelején van a dolgoknak tudjátok jól.

Cserébe itt egy kép Leviről XD:

Teljen jól a nyaratok és nézettek sok sok animét mert abból soha nem elég

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Teljen jól a nyaratok és nézettek sok sok animét mert abból soha nem elég.

Sziasztok

Az az egyetlen ital... {Ereri} /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now