Levi szemszög
Reggel arra ébredek, hogy egy srác rajtam fekszik. Próbálok visszaemlékezni a tegnap estére eszembe jut mi is történt. Most is ugyanaz jár a fejembe, szánalmas vagyok. Hogy voltam képes egy fiúval élvezni? Ráadásul nem is ismerem!!
-Felébredtél Levi?
-Neked csak Rivaille!
-A tegnap este után is ezt mondod? - jelent meg egy perverz mosoly az arcán.
-Menny a fenébe Jaegar!
-Nekem nagyon úgy tűnt, hogy élvezted.
-Ez igaz de...
-De mi?
-Még mindig nem tudom feldolgozni mi történt.
-Ha elfutsz akkor annak nem lesz jó vége.
Komolyan megfenyegett egy kölyök?
-Tch szánalmas vagyok de be kell vallanom nagyon is élveztem veled... Rég nem volt már ilyen jó. Bár ez csak a drog hatása.
-Na látod, hogy élvezted, akkor most mi a baj? - kicsordult egy könny a szememből.
-Csak arra gondoltam, hogy ezek után akkor akárki bedrogozhat és megdöngethet csak így?
-Azt nem hagyom. Mostmár az enyém vagy és senki másé! Nem engedlek el nehogy azt hidd, én tényleg szeretlek Rivaille. Bár tegnap tényleg elég ribancosan viselkedtél... én meg csak kihasználtalak...
-Visszavonom amit az előbb mondtam, hívj nyugodtan Levinek.
-Tényleg?
-Tényleg. - egy kis levegő vétel után megkérdeztem. - Te mennyire élvezted ? Legalább jó volt ?
-Nagyon is. Szinte túl jó.
Enyhe pír jelent meg az arcomon bár nem tudom mitől hiszen tegnap ez a srác csak úgy bedrogozott majd megbaszott. Csak így simán. De mostmár úgy érzem lehet, hogy Eren igazából egy jó ember ha eltekintünk a tegnap estétől.
-Aranyos. - mondja magában.
-Mi? - kérdezem
-Hát te! - erre a mondatára még jobban elvörösödtem pedig a férfiak általában utálják ha cukinak/aranyosnak szólítják őket de tőle ez jól esett.
-Át kell gondolnom a dolgokat veled Eren. Lehet, hogy a végére annyira mégsem érdekel mi is történt. - Erennek nagy mosoly lett a száján
-Akk... Akkor nem b-b-b-ánod a tegnap estét ? Túl hülye voltam én is. - vallja be érzéseit egy kicsit gyerekes módon.
Közelebb hajolok hozzá és enyhén megpuszilom a homlokát.
-Igen kicsit sem bánom.
-Akkor most milyen a mi kapcsolatunk?
-Hát... - próbálom magyarázni neki hátha megérti. - Azt gondoltam ez nem merül fel benned, szinte egyértelműnek gondoltam. Egy kicsit még haragszom de rohadtul tetszel nekem így józan fejjel. Tegnap ittam plusz a drog hatása is.
-Ugye most csak szivatsz? - Eren mintha bolondgombát evett volna úgy ugrott fel az ágyból, nagyon boldog volt amitől én is boldognak éreztem magam.
-Akkor most mi együtt járhatunk?
-Ha úgy veszed igen. De ezt titokban kell tartanunk érted kölyök?
ESTÁS LEYENDO
Az az egyetlen ital... {Ereri} /BEFEJEZETT/
FanficNem figyelt, és ez lett belőle. Nem tudott semmit sem tenni ellene. "Összebilincselte a kezem, és kikötötte a lábam, egyáltalán nem bírtam megmozdulni, pedig azért nem vagyok egy gyenge ember. -Mi lenne ha elszórakoztatnál egy kicsit? - kérdezte mos...