-Hoztam vizet Levi. Láttam, hogy sápadt vagy egy kicsit, gondoltam hozok neked valamit. -mondta szégyenlősenElég figyelmes gondoltam magamban... Nem igazán ismerem biztos bevállaljam? Egye fene. Egybe lehúztam az egész poharat.
-Elég fura íze van honnan szerezted Eren, ugye?
-Igen Eren vagyok és a csapból hoztam de én is beleittam nincs mitől tartani. - mondta egy nagy mosollyal a száján.
=körülbelül 45 perccel később=
Levi szemszög
Elég furán érzem mintha... ott lenn, mi ez ? Kiment az erő belőlem és ott azon a ponton egy furcsa érzés fogott el... Ez nem lehet, ugye nem? Lehetetlen hiszen figyeltem magamra, akkor mégis mikor? Nem hiszem el, hogy komolyan bedrogoztak jézusom, hogy lehetek ennyire felelőtlen?! Most mit csináljak? Erwinnek nem szólhatok és Eren is itt van istenem de megalázó...
-Khimegyek egy kihcsit a mosdhóba. - mondtam egy kicsit furán.
-Jól vagy Levi? - kérdezték ketten egyszerre.
-Persze, per...szehh. Nem nem vagyhok jól segítshetek kérhlek...
-Miben? - kérdezte Eren.
-Azthiszem... bedrogoztak de ez nahgyon durva drog lehet szerinthem. - mondtam kicsit visszafogottan.
-Levi mégis mikor? Hisz alig ittál valamit - kérdezte Erwin.
-Nhem tudom.
Ég a testem, nagyon ég, nem tudok mozogni ez így nagyon nagyon nem lesz jó! Mivan ha mégtöbben megtudják? Ki leszek rúgva és soha többé nem játszhatok színészként... Nem! Az nem történik meg. SOHA.
-Kikísérjelek? - kérdezte Eren.
-Inkhább fel akarokh menni lefekhüdni ha seghítetek azt megkhöszönöm.
-Persze, hogy segítünk - felelték.
Amikor felemeltek úgy éreztem magam mintha valami olyan ember lennék aki full lerészegedik egy ilyen bulin de nem erről volt szó... Sajnos. Mikor hozzám értek úgy éreztem még többet akarok akárki megérinthet csak élvezzem most az egyszer... Miken jár az eszem az egyik az aszisztensem másikat meg alig ismerem ráadásul olyan kölyöknek néz ki.
Felcipeltek a szobámban és befektettek az ágyamba, olyan puha volt de aludni biztos nem tudtam volna addig míg a drog ki nem megy a testemből.
-Én nekem találkozom van valakivel. - mondta Erwin.
-Jólvan majd én itt maradok vele. - mondta Eren.
-Köszhönöm Eren a segitséged.
-Semmiség. - felelte boldogan.
-Most miért vagy ilyen boldog?
-Hát tudod Levi ..
Erwin kiment az ajtón és elment amikor már nem hallotuk a lépteit Eren tovább folytatta a mondandóját.
-Mi az? - kérdeztem
Eren szemszög
Istenem végre sikerült bedrogoznom, Erwin is elment, rá akarom vetni magam most azonnal!De hol kezdjem és most mit mondjak neki? Bocsi Levi de muszály volt bedrogoznalak, hogy közel kerüljek hozzád! Vagy mi?
Levi szemszög
-Föld hívja Erent. Ha lehetne kimennél? Még mindig ez a szaros drog hatása alatt vagyok és tudod... elakarom intézni a dolgom.
-Nem
-Mi az, hogy nem?
-Nem megyek ki mivel... én magam voltam a tettes, én csináltam.
Hogy mi? Egy taknyos bedrogozott nem hittem a fülemnek várj hogyha ő drogozott be akkor...
Hirtelen azt éreztem ahogy Eren felém közelít az ajkaival és megcsókol de úgy igazán ... Francia csók úristen egy kölyök megcsókolt és élvezem, hogy süllyedhettem ennyire mélyre?
-Ehren. Ne Ne......
-Biztos, hogy azt akarod?
És itt a vége a következő fejezetnek hát ezt is megírtam ez aztán a fárasztó dolog ebben a fejezetben sem volt semmi érdekes de a következő már megkapja a 18+ jelzőt igérem jelölni fogom mettől meddig tart a biztonság kedvéért addig is
Sziasztok
YOU ARE READING
Az az egyetlen ital... {Ereri} /BEFEJEZETT/
FanfictionNem figyelt, és ez lett belőle. Nem tudott semmit sem tenni ellene. "Összebilincselte a kezem, és kikötötte a lábam, egyáltalán nem bírtam megmozdulni, pedig azért nem vagyok egy gyenge ember. -Mi lenne ha elszórakoztatnál egy kicsit? - kérdezte mos...