9. Megoldás

331 26 0
                                    

Levi szemszög

=Másnap Reggel=

Felkeltem és nagyon fájt a fejem a tegnap este után. Tudom is miért... De nem érdekelt. A munkám így is elveszítettem akkor nem tök mindegy? Azt csinálok amit akarok és végre nem vagyok nem vagyok pórázon tartva. Egy ágyon a szerelmemmel. Nem kell tovább azon erőlködnöm, hogy dolgozok. Van elég pénzem ahhoz, hogy megéljek egy ideig munka nélkül is. Eren meg addig velem marad ameddig csak tud. Remélem minél tovább.

Ring Ring Ring

Mi? Csörög a telefonom? Reggel 6 van miért hív? És ki a fene?

Amikor rápillantottam a telefonomra tágra nyíltak pupilláim

1 nem fogadott hívás: Oluo Bozado (A torony. Egy paraszt)

Vissza kívánja hívni az adott személyt? Koppintson az itt található gombra: {O}

Megéri nekem ezt a gyökeret visszahívnom? Nem nem éri meg... De mégis mi van akkor ha a munka miatt hív? Megkérdezem mit akar aztán lerakom. 2 perc nem árt meg még nekem sem.

Kimentem a szobából, hogy ne keltsem fel Erent és kinn visszahívtam.

L-Mit akarsz te gyökér? Reggel 6 van aludtam....

O-Bocsi de ez nagyon fontos. Talált már munkát?

L-Nem ...miattad...

O-Sajnálom de muszáj volt nem csak én voltam aki erre szavazott...

L-Fogja másra abban nagyon jó

O-Mondtam sajnálom. Akik erről döntöttek is bocsánatot szeretnének kérni. Azt szeretnénk, hogy jöjjön vissza a céghez és fejezzük be a forgatást. Ez megoldható?

L-Nem rég küldtetek el a fenébe most meg visszahívnak? Tch szánalmas

O-Tudom és nagyon sajn...-nem bírta végig mondani mert közbe szóltam

L-Figyeljen ha még egyszer kiejti a száján a "sajnálom" szót biztos nem megyek vissza értve vagyok?

O-Persze teljes mértékben meg értem az érzéseit de szeretnénk ha visszajönne azért vagyok ilyen.

L-Erennel mi lesz?

O-Persze ha megoldható neki is vissza kéne jönnie kérem szóljon neki erről. Köszönöm, hogy végig hallgatott. Ha vissza akarnak jönni legyenek a hotelnél délben. Viszont hallásra.

L-Soha viszont nem hallásra...

Leraktam a telefont és visszamentem a szobába, hogy felébresszem Erent. Akit 10 perc keltegetés után sikerült is felébreszteni.

-Eren van egy jó hírem.-mondtam kis mosollyal az arcomon

-Mi az ami annyira fontos, hogy nem hagysz aludni?

-Vissza mehetünk a forgatásra.

-Tényleg? Miért nem szóltál előbb? Menjünk! Én vissza akarok menni, hogy a forgatást sikeresen befejezzük.

-Délre ott kell lennünk a hotelnél és kezdhetjük a forgatást.

-Induljunk!

Le mentem és felhívtam Erwint, hogy jöjjön el értünk. 10 perc alatt is termett mi addigra már készenlétben álltunk az induláshoz. Beszálltunk az éj fekete autóba és 2 óra alatt oda is értünk az említett épülethez ahol a többi színész már jött gratulálni a kapcsolatunk miatt.

-Gratulálunk - szólaltak meg egyszerre és mindenkivel rázhattam kezet... Legalább 20 percig kezet fogok mosni ez után.

Bementünk az épületbe és kezdetét is vette a forgatás. Most nem ugyanabban a teremben voltunk mint eddig hanem egy sokkal tisztább helyen nem mintha az koszos lett volna. Lehet csak miattunk takarították ki ezt a termet. Elkezdődött a forgatás.( sorry nem fogom kidolgozni mert a fél életem rá menne szerk.)

A legjobb formánkban léptünk fel és el sem hittük, hogy képesek vagyunk a forgatást egy hónap alatt befejezni! Majdnem minden egyes jelenetet elsőre tökéletesen játszottunk el amire mindenki ledöbbent. De legjobban én Eren játékán. Fantasztikus a kölyök. Igazi őstehetség.

A forgatásnak vége lett és annyi gratulációt kaptunk mint még soha. A film le ment a legtöbb moziban és 10/9.3-as értékelést kapott! Ez egy nagyon jól sikerült filmet jelentette.

=A forgatás után 1 hónappal=

A filmünk el nyert egy nagyon híres díjat! A díjátadó egy kicsit arra emlékeztetett mint amikor először találkoztam Erennel. Őszintén nem bántam meg azt a pillanatot amikor találkoztam vele. Legbelül nagyon szeretem. Le nem lehetne írni mennyire. Szavakba nem önthetőek az érzéseim a fiú iránt.

=A díjátadón=

-Kicsit de ja vu érzésem van. ( Megjegyzés: A de ja vu az az érzés amikor úgy érzed magad mintha meg történt volna már veled egy bizonyos dolog )

-Nekem is - kuncogtam

Bementünk az épületbe és egy kis színpad volt de rengeteg sok ülőhely. Mi a VIP szekcióban ültünk mint a többi híresebb színész is.

-Levi Ackerman és Eren jeager A torony című filmbeli szereplésükért Oscar-díjban részesítem őket!

Nem szólt senki, hogy Oscart kapunk! Jézusom soha nem kaptam még ilyen díjat. Ez a  leghíresebb és legfelbecsülhetetlenebb díj. Erre én egy meleg pornó filmért? Ezt jól meggondolták?

Kimentünk a színpadra. Mindenki fütyült gratulált a nézőtérrel és a fangirlök( Nem tudom, hogy kerültek be) üvöltötték neveinket. Óriási tapsvihar tört ki amire kénytelenek voltunk elmosolyodni. Én beszélni szerintem nem tudtam ezért Eren beszélt helyettem is.

-Nagyon szépen köszönjük a tapsot a sok virágot és gratulációt! Külön szeretnénk megköszönni a díjat Erwin Smithnek aki mindvégig mellettünk állt és segített minket a munkánk során. Viszont van egy nagy bejelenteni valónk- nem fejezete be a mondatát

Eren forrón megcsókolt amit én örömmel fogadtam. Nem gondoltam volna, hogy így fogja elmondani a világnak, hogy együtt vagyunk de nem bánom.

-Ő itt az én szerelmem Levi Ackerman! Senki nem veheti el tőlem! Ő az én barátom. Nem mint haver hanem mint élettárs. Soha nem szerettem senkit csak őt. Ő a nagy Ő és nem fogom elengedni. A film csak még közelebb hozott minket egymáshoz. Aki elítéli a kapcsolatunk most mennyen ki a teremből!

Síri csend lepte el a termet amit 2 perc múlva hangos taps és ujjongás váltott fel. Mikor lementünk a színpadról még több gratulációt kaptunk amire én csak bólogatni tudtam helyettem szintén Eren válaszolt minden kérdésre

-Mióta vannak együtt?

-Körülbelül 4 hónapja

-Mikor készülnek összeköltözni?

-minél hamarabb -nézett rám a vágytól égő zöld szemeivel

-Még egy utolsó kérdés. Mit gondolnak a meleg házasságról?

-Lassan itt az ideje ugye Levi?

-I-Igen- feleltem félve. Soha nem voltam ennyire félős még is most olyan furcsa érzés kapott el. Olyan oldalamat mutatom amit még soha.

Sajnálattal kell közölnöm, hogy már csak 3 rész maradt második évadot nem terveztem csinálni csak akkor ha augusztus 8. összejön az 1k megtekintés. Az előtt nem nagyon szeretnék ezzel foglalkozni. Pont egy hónap. Ennyi ha nem jön össze befejezem ezt és csinálok majd új sztorikat. Az oldalt nem fejezem be mert szeretek sztorit írni.

Sziasztok

Az az egyetlen ital... {Ereri} /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now