7. Ez Lehetetlen! 18+

494 29 0
                                    

Levi szemszög

Rossz szokásomhoz híven tegnap is megcsináltam vele. Nem hiszem el, hogy az a kölyök ilyet képes kihozni belőlem. Igazából szeretek mellette lenni. Érezni a parfümje illatát, almás karamellás. Nagyon jó illata van. Neki dőlni és nézni egy filmet. Megölelni. Megcsókolni. vele lenni elképesztően jó érzés. Egyre jobban kezdem megszeretni ezt a kölyköt.

-Levi, jól vagy?-kérdi

-Persze csak eléggé fáj a hátsó fertájom. - mutattam rá

-Bocsi... Nem akartam fájdalmat okozni. Nem bírtam leállni amikor le kellett volna.- mondta szomórúan

-Nyugi. Nem bántam meg. Legalább jó volt.

-Neked is tetszett?

-Ha nem tetszett volna szerinted hagytam volna ? Tch nagyon értetlen vagy. Igen persze, hogy jó volt!

-Akkor jó. -elmosolyodott. Imádom a mosolyát annyira aranyos lesz tőle és én is úgy érzem elmosolyodok. Pedig én nem mosolygok csak a kamerák előtt. - Mikor kezdődik a forgatás Levi?

-9-kor

-Levi, 20 perc van elkészülni.

-HOGY MI ?! Mégis meddig aludtam?

-Ha 10 perce keltél akkor körülbelül fél 9-kor.

-Nem szoktam késni! Befoglalom a fürdőszobát! - Bementem a fürdő szobába ahol megigazítottam hajam, fogat mostam és megmostam izzadt arcom.- Kész vagyok! Induljunk!

-Ilyen felszerelésbe? - Ekkor lenéztem magamra és észre vettem, hogy boxer és egy póló van rajtam. Amilyen sebességgel kijöttem a fürdő szobából olyan gyorsan mentem vissza átöltözni.

-Most már tényleg mehetünk!

Elindultunk a forgatás terme felé ahol nagyon nagy rend és tisztaság uralkodott. Nagyon sok kellék volt. Ilyet még én sem gyakran látok pedig nem ma kezdtem a szakmát.

-A torony forgatás itt fog lezajlani. Nyugodtan nézelődjenek de ne nyúljanak semmihez. Megértésüket köszönjük.-mondta a bemondó

Körül néztem. Ruhák töm kelege tárult elém. Persze nem ezen akadt meg a szemem. Minden egyes mellék és főszereplőnek saját öltözője volt! Általában a főszereplők külön vannak a mellék szereplőktől a lányok pedig a fiúktól. Itt mindenkinek név szerinti szobája volt ahol gyakorolhatott megnézhette ruháit. Nem tudom ki csinálta a ruhákat de jó munkát végzett. Pont rám illenek. 4 sminkesem volt akik majd a későbbiekben az arcomért és bőrömért lesznek felelősek. Azt hittem ez egy sokkal kisebb cég de ez óriási! Nem hittem a szememnek még mindig.

-10 perc és forgatás! Mindenki kérje meg a sminkeseket és az öltöztetőket, hogy készítsék elő - szólt ismét a bemondó

A sminkesek és az öltöztetők 5 perc alatt kész lettek. Mindenki később lett kész épp, hogy időben. Miután mindenki megérkezett elkezdődött az első jelenet felvétele!

"Jack Huston vagyok egy 20 éves tanuló aki rész-munkaidőben dolgozik a Toronyban. Ez az épület körülbelül egy éve épült és nagyon nagy hírnévnek örvend a környéken. A legjobb szakácsok és kiszolgálók dolgoznak itt a felsőbb emeleteken. Az alsóbb emeleteken pedig a kevésbé jó szakácsok és kiszolgálók. Én a 40-től az 50. emeletig vagyok kiszolgáló amitől arra gondolhattok, hogy milyen ügyes lehetek de ez nem így van. Csupán apám is benne volt abba a szervezetbe akik építették ezt az épületet. Ezért foglalok el ilyen előkelő helyet."

"Van barátnőm is akit Melindaként ismertek bár lassan kezdem elveszteni a hitemet abban, hogy tényleg szeretem. Úgy érzem néha amikor jó képű férfi vendégek jönnek, hogy milyen lenne velük együtt lenni. Gondolom ebből mindenki levonta a következtetést, hogy valószínűleg meleg vagyok és ezen nincs mit szépíteni. Egyik nap megláttam egy srácot és majd elállt a lélegzetem. Ápolt a bőre, haja gyönyörűen csillogott a fényben. Biztos nem meleg nincs mitől tartani úgysem lesz köztetek semmi..."

Az az egyetlen ital... {Ereri} /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now