Levi szemszög
-Azért, mert... hozzám jönnél Eren? - elővettem egy gyémánt berakásos gyűrűt. Már csak a válaszra kell várni. Látszólag ledöbbent.
-Le..Levi ez most komoly? Persze, hogy ...IGEN! - a nyakamba ugrott és szenvedélyesen megcsókolt. Az estét együtt töltöttük. szeretkeztünk. Nem úgy mint eddig. Most más volt. Nem tudom mi volt más de éreztem, hogy eddig nem szeretkeztünk hanem csak simán sexeltünk. Viszont ez az este mindent megváltoztatott.
=Reggel=
Reggel a mellkasára dőlve keltem fel. Örültem mikor így keltem. Elkészítettem a reggelit. 10 perc múlva már ő is felkelt.
-Eren mit szeretnél enni?
-Akármit.
-Rántotta jó lesz?
-Minden jó amit te csinálsz. - mosolygott
Megreggeliztünk majd megmutattam neki, hogy működik a házasság és el is kezdtük megtervezni. Több 300 embernek küldtünk meghívót a legtöbb ember szinte azonnal visszajelzett, hogy mindenképp eljönnek. A helyszínt Eren választotta, a templomot pedig én. A Nativity templomot választottam helyszínnek. Eren egy puccos étterem bár és szórakozó helyet választott. A nevére nem igazán emlékszem. 1 hónap múlva tartjuk az esküvőt addig még meg kell tervezni az előkészületeket. Meg hívtunk 5 bár pultost. 15 szakácsot a világ minden pontjától. A vacsora étlapról ment ami igazán ritka egy ilyen helyen. 20 felszolgálót is igénybe kellett vennünk. Külön 3 DJ is kellett. A hotel bérlése legalább 300 főre elég drágára sikerült de nem igazán érdekelt. A templomba csak a családtagokat hívtuk meg. Persze Erwint is. A többi embert csak a vacsorára. Elmentünk kiválasztani a ruhánkat az ünnepélyre.
=A boltban=
-Jó napot kívánok.
-Jó napot miben segíthetek? - szólalt meg a nő az újság mögül amiben... a mi Oscar díj átadónk volt
-2 vőlegényi ruhát szeretnénk. Tudna ajánlani? - Elrakta az újságot és lesokkolt
-Riv...Rivaille Ackerman és Eren Jeager! Örvendek a találkozásnak! Nagy rajongójuk vagyok!
-Köszönjük. De kérem megmutatná a ruhákat? Szeretnénk minél hamarabb túl lenni rajta.
-Akkor igaz a hír, hogy együtt vannak? Kövessenek !
Követtük a nőt és elvezetett minket a legminőségibb részlegre ami szinte olyan drága volt, hogy egy átlagos ember egy életben nem keres meg annyi pénzt, hogy azt megvegye. Körülnéztünk és megcsillant a szemem egy fekete zakón. Hozzá volt egy fehér nyakba akasztható kis kötény szerű valami.
-Eren. Nekem ez kell! -mondtam leendő férjemnek. Még mindig furcsán érzem magam a házasság miatt
-Nekem pedig ez - mutatott rá az általa kiválasztott ruhadarabra.
-Akkor ezt a 2-t szeretnénk.
Elvette a nő a két ruhát és lehúzta a pénztárgépen majd kifizettük.
-Egy közös képet szabad?
-Persze
Megcsináltuk a képet és a zsebemben pont volt még egy meghívó amit a rajongónknak nyújtottam át.
-Ajándék - rákacsintottam
-E..Z MOST KOMOLY? NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!
-Nyugi szívesen látunk az esküvőn.
-Köszönöm mind a kettőtöknek! És sok sok boldogságot a továbbiakban.
Kimentünk a boltból és hazamentünk. A ruhákat felakasztottam egy fogasra külön a többitől.
-Nem gondoltam volna, hogy egy esküvőt tervezek majd egy másik sráccal - hangosan gondolkodtam
-De szereted ezt a srácot nem?
-Nagyon szeretem. Remélem ő is engem.
-Biztos szeret
Odabújt hozzám és megölelt
-Szeretlek Levi.
-Én is szeretlek Eren
=Az esküvő napja=
-EREN! Elkésünk te hétalvó! Öltözz már te lusta gyökér! Miért szeretlek még egyáltalán? Tch mindig elkésünk mindenhonnan. Viszont az esküvőről nem fogunk erre mérget vehetsz!
-Igenis Hadnagy! - nem bírtam ki röhögés nélkül elröhögtem magam. - Ilyet többször is csinálhatnál. Ilyenkor extra cuki vagy.
-Na megmutatom neked ki a cuki! - Odamentem hozzá és a legbeváltabb módszert alkalmaztam. Elkezdtem megcsikizni amire olyanokat visított mint egy rossz macska.
-Elhég !
-Nem hallom!
-ELÉG ! Nem bírom. -alig bírt beszélni a csikizéstől. 5 perc után abbahagytam
-Na készülődj te rossz kismacska.
-Megyek máris
Felöltöztünk és elindultunk a templomba ahol lement a ceremónia.
-Eren Jeager férjedül fogadod ezt a férfit itt?
-Igen!
-Levi Ackerman férjedül fogadod Eren jeagert?
-Igen!
-Ezennel a házasság megköttetett. Sok boldogságot nektek.
A templomot elöntötte a tapsvihar. Szó szerint mindenki felállt és nekünk tapsoltak. Nagyon boldog voltam amikor Erennel lehettem. Nem lehet szavakba önteni az akkori boldogságom. Végül ez a férfi itt mellettem teljesen megváltoztatott. Kihozta egy másik oldalam amit eddig soha nem mutattam meg senkinek.
Nem is gondoltuk volna, hogy a TV fogja közvetíteni a házasságunkat. Mindent élőben adtak így akárki megnézhette azt. Nem tudtuk hányan nézhetnek minket de nem is érdekelt.
A ceremónia után elmentünk a hotelhez aminek még mindig nem tudom mi a neve. Leültünk vacsorázni mindenki kikérte az ételt amit szeretett volna. Mindenkinek ugyanolyan pezsgőt öntöttek. Koccintott mindenki azokkal akiket ismertek meg persze velünk. Kihívtak a színpadhoz minket több mint 300 ember elé. A tömegben megpillantottam az eladó nőt is.
-Nagyon szépen köszönjük, hogy ide fáradtak ma. Itt volnék azzal az emberrel akit igazán szeretek. Ma mi kezdjük a táncot és akárki csatlakozhat. -enyhe csókot nyomtam ajkaira ami azt mutatta a többi embernek, hogy igazán szeretjük egymást és nem félünk ezt kimutatni
Elindult a keringő
(Na, hogy tetszik a keringő zene? XD szerk.)
Elkezdtünk Erennel táncolni majd egyre többen jöttek a színpad elé táncolni velünk együtt. Ahogy vége lett a keringőnek jött a következő szám. Én lassan kezdtem elfáradni meg szerintem egy kicsit többet ittam a kelleténél. Felmentünk a szobánkba Erennel. És én szinte azonnal kifeküdtem. Eren befeküdt mellém és hozzám simult. Ölelkezve aludtunk el aznap este. Köszönöm annak az egyetlen italnak. Tényleg ezek voltak Életem legboldogabb pillanatai!
Itt is lennék az utolsó előtti résszel :(. Legalábbis az első évad utolsó előtti részével. Remélem tetszett ez a rész. Ebben ugyan nem volt 18+ mert lusta voltam megírni bocsi :x. Ezt a részt fangörcsösre terveztem remélem elértem a kívánt eredményt.
YOU ARE READING
Az az egyetlen ital... {Ereri} /BEFEJEZETT/
FanfictionNem figyelt, és ez lett belőle. Nem tudott semmit sem tenni ellene. "Összebilincselte a kezem, és kikötötte a lábam, egyáltalán nem bírtam megmozdulni, pedig azért nem vagyok egy gyenge ember. -Mi lenne ha elszórakoztatnál egy kicsit? - kérdezte mos...