Selaaam😊
Öncellikle nasıl başlayacağımı bilmiyorum. Hiç bir fikrim yok. Nasıl olacak beğenecek misiniz?! Bilmiyorum lütfen beğenip beğenmediğiniz hakkında yorum yapın ki ona göre yazayım. Hatalı yerleri söylerseniz sevinirim 💙
İYİ OKUMALAR CANLARIM💜
~
"Ben Doğa Arıcan, tecavüz edilerek öldürülen bir kızın annesiyim. Bana diyorlar ki 'benim kızım tecavüz edilerek öldürülse ben hayatta kalamam. Ölmek için her yolu denerim' Evet, kızım öldürüldü. Evet, acı içindeyim ama kendi derdimi içimde yaşıyorum, kimseye göstermeden...
Dünya hiç adil değil... Kimisinin evinde parası yok pulu yok huzursuzluk var, kimisinde ise parası var pulu var ama yine de huzursuzluk var.
Kimisinin yavrusu ölüyor, kimisinin annesi, kimisinin de bütün ailesi.... Bazen bütün gücünüzü kaybettiğiniz olur. Bazen ben artık dayanamıyorum dersiniz... Şunu söylemeliyim ki herşeye rağmen dayanmalısınız hayata tutunacak birşey bulmalısınız. Size biraz kendi hikayemi anlatayım. Ben beş yıl boyunca hiç durmadan şiddet gördüm. En sonunda dayanamayıp kızımı alıp kaçtım. Hemen Fransa'ya gittik. Orada bir süre kendi mesleğim olan öğretmenlik yaptım. Sonra biriyle tanıştım. Kızıma babalık yapar diye düşündüm ve evlendim. Ondan bir oğlum oldu. Sonrası mühim... " Bir anda radyo kapandı."Kayra napıyorsun!?" dedim. "Anne kendi sesini dinlemeyi bırak artık. Babamın ablama yaptıklarını duymak istemiyorum. Nefret ediyorum o adamdan." demişti. O olay Kayra doğduktan 3 sene sonra olmuştu. Kayra şuan 9 yaşındaydı. Kızım öleli bugün tam 6 sene olmuştu.... Kızım öldükten sonra oğlum için güçlü durup diğer tecavüz edilen çocuklara ve şiddet görenlere yardımcı olmak için bir İnternet sitesi açmıştım mailden gelen mesajlara cevap veriyor onlara yardımcı olmaya çalışıyordum. Site git gide büyüdü. Daha sonra bir radyo programından teklif aldım ve teklifi kabul ettim. Hala aynı işi yapıyorum. Maillerime cevap veriyor ve radyo programlarına gidiyorum. Artık yavaş yavaş ropörtajlara da başlayabilirim.Düşüncelere dalmıştım ki Kayra beni dürtüp anne diye bağırınca kendime geldim. "Efendim oğlum." dedim. "Ya anne sabahtan beri sesleniyorum, daldın gittiinn" dedi. Kayra 9 yaşında olabilirdi ama konuşması, davranışları çok olgundu. "Bütün geçmiş gözümün önünden aktı geçti sanki, farkında değilim, noldu? Birşey mi oldu?" dedim telaşla. Panik atağım olduğu için böyleydim. "Yok anneciğim birşey olmadı sakin ol. Sadece matematik öğretmeni bugün ödev verdi. Bende onu tam bitiriyordum ama son sorusunu çözemedim. Senin matematiğin iyi olduğu için sana sorucaktım." dedi. Derin bir nefes alıp verdim. "Sor tabi Kayracığım." dedim ve dememle Kayra koşarak odasından çantasını aldı geldi. Çantasını biraz karıştırdıktan sonra matematik kitabını buldu. Kayra çantasından kalem kutusunu çıkartırken bende kitabı elime aldım. "Kaçıncı sayfa?" diye sordum. Kayra biraz düşündü. Galiba hatırlayamadı. "Unutmuşuum, dur hemen not defterime bakayım." deyip hızlı bir şekilde not defterini çıkarttı. "186. sayfa anneciğim" dedi. O sıra da telefonumdan, tabletimden ve laptopumdan aynı anda bildirim sesi gelince mail geldiğini anladım. "Kayracığım şu maile cevap verdikten sonra mı baksam?" diye sordum. Kayra "Anne senin maillerin çok uzun sürüyor. Maillerin bitince de o kişiyle yüz yüze konuşmak için gidiyorsun. İlk önce benim soruma bak lütfen." dedi. "Tamam oğlum aç bakalım sayfayı." dedim ama maili çok merak ediyordum. Acaba kim ne yazmıştı. Acaba yine hangi olayın derinlerine girip kime yardımcı olucaktım.. Kayra "Anne bak bu soru" dedi. Soruyu okumaya başladım ki Afra ismini görünce durdum. Kızımın adını orda görünce kötü oldum. Titreyen sesimle "Oğlum ben soruyu pek anlayamadım. Emre dayına ya da şoförümüz olan Hüseyin amcana sorabilirsin." dedim. "Tamam anneciğim." dedi ve kitaplarını kalemlerini toplayıp yavaş yavaş yukarı çıkmaya başladı.
Laptopu önüme aldım ve tam kızımın ölüm yıldönümünde yazan kişiye bakmak için mailime girdim.
KİMDEN : Eda BEKTAŞ
KONU : Kızımın yaşıyor olma ihtimali
MESAJ :
"Merhaba sevgili Doğa Hanım, Öncelikle yaptığınız yardımları her bir ayrıntısıyla takip ettim. Neden ettiniz diye sorarsanız benimde sizin yardımınıza ihtiyacım vardı ve ne kadar güvenilir olduğunuzu anlamak için yaptığınız yardımları, nasıl, nerelerde yaptığınızı, o kişilere nasıl ulaştığınızı inceledim. Böyle güzel bir site açmanız o kadar güzel ki size teşekkür ediyorum. Sizi ve o güzel kalbinizi çok seviyorum. Yavaştan konuya gireyim. Sizin yardımınıza çok ihtiyacım var. 3-4 ay önce kızım babasıyla parka çıktı. Babası eve döndüğünde yanında kızım yoktu. Telaşla 'kızım nerde' diye sorduğumda bana duygusuz bir şekilde 'kızımız yok parkta aradım bulamadım sonra polise gittim arıyorlar şuanda' dedi. 1 ay geçti. Batuhan yani kocam eve gelmiyordu. Gece gündüz yoktu, işe de gitmiyordu. Bir gün ağlayarak eve geldi. Zar zor, titreyen sesiyle 'Kızımızı kaçırmışlar işgence etmişler. Tecavüz bile olabilirmiş.' dedi. Bende 'yeni mi aradılar? Nerdeymiş şuan? iyimiymiş? Lütfen iyi de lütfeeen' dedim. Dün gibi aklımda hergün kahroluyorum. Bana 'kızımız ölmüş, ece ölmüş' demişti. O an içimden bir parça kopmuştu. Ben o ölmüş kelimesinde ölmüştüm. Sorun şu ki kızımın bir mezarı yok. Öldüğünü kanıtlayan hiçbir şey yok. Bir ihbar alınmış ordan anlatılanlara göre öldü demişler. Doğa Hanım ben kızımın yaşadığına inanıyorum belki inanmakta haksızım ama kızımın bir mezarı yok ve gece rüyalarımda hep onu görüyorum. Bana sesleniyor, beni çağırıyor gibi anne gel beni kurtar diyor sanki siz beni anlarsınız lütfen yardım edin lütfen. Batuhan'a söyledim ama beni psikoloğa götürdü. Ondan habersiz bir şekilde sizinle halletmek istiyorum. Lütfen yardım edin?!.. Sevgilerle... "Bu nasıl bir olaydı!? Okuduklarıma inanamıyordum. Tabi ki yardım edeceğim. Kadını telaşa düşürmemek için hemen yazmak istiyorum.
"Sevgili Eda Hanım, merhaba. Öncelikle güzel iltifatlarınız için teşekkür ederim. Yardım konusuna gelince size seve seve yardım ederim. İsterseniz hemen buluşup konuşabiliriz."
Tamda kızımın ölüm yıldönümünde bir başkasına yardım etmek çok güzel birşey...
~~
En uzun yazdığım bölüm oldu galiba bu yüzden çok mutluyum☺️Ah, birde Güzel Sanatları kazandım. Mutluluktan ölücem galiba 😅
Bölüm hakkındaki yorumlarınız neler?
Bölüme başlık önerilerinde bulunursanız çok sevinirimm💜 (başlık bulmakta çok zorluk çektim o yüzden size sormak istedim)
Bölümün diğerlerinden uzun olması hakkında ne düşünüyorsunuz bundan daha uzun olmasını mı istersiniz? Daha kısa olmasını mı?..
Lütfen sorularıma cevap verin... Teşekkürler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜK BEDENLER
RandomHayat... Evet, hayat hiç adil değil. Adalet... Artık bu hayatta adalet yerini bulmalı. O küçük bedenlerin intikamı alınmalı....