~2~

7.7K 124 8
                                    

Situație:Esti excitata dar ei nu au chef

Jin:
Stăteai liniștită in pat si te uitai la un film pe laptop când deodata apare o scenă de sex tu excitandute al maibi de tare te-ai dus la Jin si l-ai rugat daca poate sa te ajute in problema ta .
Jin:Nu acum N/T mai târziu dupa ce termin de facut salata.
N/T:Off,Jin eu mereu te ajut.
Jin:Ok scumpete n-am cum sa refuz privirea aia de cățeluș.
Ati mers in dormitor si ati avut o partidă destul de satisfăcătoare pentru "mica ta problema"

Namjoon:
În ultima perioadă esti tot mai excitata nici tu nu sti de ce dar de fiecare dată când erai excitata Namjoon te ajuta dar de data asta el nu avea chef.
Nj:Nu acum N/T sunt obosit..
N/T:Eu te vreau acum...ok daca nu vrei sa ma ajuți ma ajut singura,te-ai  pus in genunchi si iai desfăcut pantaloni și incepanduti "treaba"

Suga:
Ati venit acasă din oraș și Suga a vrut sa doarmă dar tu erai excitata și aveai nevoie de el.
N/T:Suga am nevoie de tine..acum!!
Sg:Chear acum dupa ce ma trezesc,ii bine?!
N/T:Nu eu te doresc acum,te-ai uitat la Suga găsindul dormind te-ai enervat și te-ai dus in baie si începând sa te masturbezi

J hope:
În ultimul timp vrei tot mai mult sex dar iubitul tău nu are chef,te-ai dus la el si l-ai intrebat daca acum vrea sa te ajute și din nou tea refuzat.
N/T:Iar ma refuzi!?
Jh:Nu ma intelege gresit dar sunt obosit si chear nu am chef acum N/T.
Te-ai supărat pe el și ai plecat pe usa si nu ai mai venit până dimineață..

Jimin:
Erai in camera ta și vorbeai cu prietena ta despre aventura pe care a avut-o în seara precedentă, tu de a dreptul excitandute fara oprire,ai plecat in sufragerie unde era Jimin si la intrebat daca te poate ajuta .
Jm: Nu acum N/T mai târziu dupa ce se termina filmul.
N/T:Eu vreau acum!!!
Jm:Am spus mai târziu ursulet,ok?
N/T:Off niciodată nu e cum vreau eu.
Jm:Asa e ,și începe a râde
N/T:De ce râzi,ce si se pare amuzant?
Jm:Nmk du-te in camera ca o sa vin mai târziu și eu..

Tae:
Erai excita findca erai in acea perioada iti place la nebunie sa faci sex in acel moment al luni dar lui Tae nu ii prea place asa ca de multe ori te respinge.
N/T: Te rog am nevoie de tine.
Tae:Sti ca nu imi plece .
N/T:Sa nu vi la mine când ai nevoie .
Tae:Ok dar putin.

Jungkook:
Jungkook era mai mereu plecat si de acea erai excitata când erai lângă el dar el nu vroia in acel moment o partidă de sex și pur si simplu vroia sa merga la somn .
N/T:Oricum ne vedem rar acum nici dragoste nu mai vrei sa facem?
Jk: Ba da dar sunt obosit,facem dragoste dimineata fiindcă atunci suntem mai energici

Hey! Buna daca vreti puteti sa imi lăsați cate o idee pentru aceasta carte 💜❤

Bts reactioneaza la..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum