Situație: Ei sunt excitati dar tu nu ai chef
Jin:
Iubitul tău a ajuns repede de la studio și a venit spre tine sarutanduti gâtul tu dadanduti seama ce el era excitat dar ai ales sa lasi cartea din mână și să pleci în bucătărie Jin venind dupa tine.
Jn: Hei..De ce placi?
N/T:Hasta la vista baby mi-ai facut la fel acum fa pasi .
Jin pleca in camera inca cu gura căscată datorita vorbelor tale și se gândi ca vei avea parte de o pedeapsă pe masura daca viitoare când o faceti.Namjoon:
Citeai o carte și destul de interesantă pentru tine si deodată iubitul tău vine si iti arunca cartea pe podea și începe să te sărute pe buze lung și apăsat dar tu nu ai mai vrut sa continui sărutul și l-ai împins.
RM:De ce ai facut asta? Te vreau prea mult.
N/T:Namjoon acum chear nu am chef și starea potrivita pentru asta.
RM: Off,o sa ai parte data viitoare de o partidă foarte fierbinte.Suga:
Te uitai la o kdramă liniștită și deodată Yoongi venii la tine si incepe sa te sărute și să îți maseze zona ta intimă până te facu sa ii muști buza si sa se oprească din sărut.
Sg:Esti rea..imi place.
N/T:Acum nu am chef și sunt obosită Yoongi.
Sg:O vezi tu maine.J hope:
Ati venit de la cina cu cei mai buni prieteni ai voștri și tu nu aveai chef de nimic si de nimeni dar iubitul tău avea planuri mari pentru voi in seara asta dar tu ai plecat si l-ai lasat singur in camera.
Jh:Unde crezi ca pleci vreau sa te simt.
N/T:Sunt obosită si nu am chef acum ..Ma duc sa dorm pe canapea.
Jh:Nuu stai aici ..
N/T:Sa nu te prind ca întinzi plapuma..Jimin:
Ai sosit acasa dupa o zi lunga la servici si ai mers in dormitor unde era Jimin foarte bucuros vazadute pe tine in acea rochie foarte mulata și scurtă sa năpustit asupra buzelor tale dar tu oprind sărutul.
Jm:De ce mai respins?
N/T:Sunt obosită si vreau sa dorm.
Jm:Maine nu vei ma scapă iti promit.Tae:
Ati venit din parc unde Tae tea forțat sa mergeți deoarece in ultima vreme stăteai tot mai mult în casa dar când ai intrat in dormitor dupa un dus bine meritat l-ai văzut pe iubitul tău putin agitat se apropie de tine cu pasi repezi si te ia de mâini și lasa mici sărutări pe acestea văzând că el este excitat.
N/T:Off Tae mor de oboseala dupa ce ma trezesc.
Th:Te vreau.
N/T:Si eu vreau un pui de somn.Jungkook:
Era ora 12 noaptea și kookie iubitul tău tea trezit ceranduti sa faceti dragoste .
N/T:Ohh..e ora 12 noaptea ai înnebunit sunt obosită,nu am chef si vreau sa dorm.
Jk:Vrei sa o fac cu alta?
N/T:Nu ma enerva ,ca nu mai primesti nimic ..
Jk:Ok tu ești șefa..Dar daca nu vrei maine nush ce fac.
N/T:Sa zicem..Ce mai faceti?
Sper sa va placa acesta carte și va astept parerile in comentarii.