Situație:Vor sa faceti sex in public
Jin:Erați la cina cu părinți tai la restaurantul deținut de ei acesta cina era importanta pentru tine deoarece este prima dată când il prezinți pe Jin alor tai dar iubitul tău avea o mică problemă care trebuia rezolvata acea de ai satisface nevoile sexuale v-ati cerut scuze de la părinți tai si ati plecat până la baia restaurantului.
Jin:Te vreau atât de mult baby.Namjoon:Erati la o expoziție de artă la care Namjoon era invitat special. De odată vine la tine si te trage de mana si mergeți până într-o camera prost luminata si incepe sa te sarute salbatitic.
N/T:Ce faci?
Nj:Nu se vede?
N/T:Ohh ba da continua *spui tu printre micile gemete care iti ies pe gura*Yoongi:Erați într-o vacanță cu prietenii voștri comuni și ati decis să ieșiți sa va plimbati când Yoongi ii vede pe prietenii voștri ca se sărută ti-a spus sa mergi dupa el.
N/T:Unde mergem?*spui confuză*
Yn:Sa ti-o trag baby.J hope:Va aflati la scoala,ati ramas peste ore fiindca ai jignit un profesor si cand acesta ti-a intors vorba Hoseok ti-a luat apărarea. La detenție stăteai in aceas banca cu Hoseok, l-ai simțit cum iti puna mana pe picioar si il mângâie usor văzând că profesorul plecase din clasa Hoseok te-aluat de mana si apoi in brate si te-a dus in baie si ti-a facut cel mai frumos ordin viata ta.
Jimin: Il iubesti pe Jimin mai mult ca pe orice dar și faptul că ti-o trage oriunde nu conteaza iti place când te excita și te face sa te simti in al nouălea cer .
Jm:Haide aici nu e nimeni.
N/T:Ok daddy.Taehyung:Te simțeai rușinata când Tae te lua de mana si te ruga sa mergeți sa il ajuți cu "problema" sa fiindca atunci când ti-o trage într-un loc public o face cu o brutalitate de ne descris .
N/T:Ahh nu mai pot daddy.
Tae:Te-am intrebat daca mai poti?Jungkook :Erai cu Jungkook de aproape un an și nu ati facut sex niciodată într-un loc public,azi ati fost la un bal organizat la firma care lucrează ca manager, vati așezat la masă și din greseala iai învarsat paharul cu vin pe pantalonii lui Jungkook dar din greseala când ai vrut să ștergi i-ai atins membrul deja întărit imdiat te-a luat de mana si ati placa la baie.
Jk:O sa te fac să nu mai fii asa de indemanatica baby.
N/T:Ok daddy