~6~

5.7K 90 6
                                    

Situație:Erai cea mai bună prietenă a lui dar el simte ceva mai mult pentru tine

Jin:Va cunosteati de cand erați mici copilărind împreună tu credeai ca sti totul despre Jin dar mereu ti-a scapat un detaliu acela ca el este îndrăgostit de tine până într-o zi când ti-aspus totul, în acel moment ti-ai dat seama ca si tu simti la fel.
N/T:Nu stiu cum dar stiu ca si eu te iubesc la fel de mult


Namjoon:El avea toata increderea in tine știa că poate conta pe tine in orice problema dar de ceva vreme il frământă ceva si vroiai sa afli ce dar stiai ca nu poti scoate macar o vorba de la el asa ca te-ai decis să îi umbli prin lucruri sperând să afli ceva până ai dat de un mic carnetel când l-ai deschis și ai vazut cea ce scrie ai ramas placut surprinsă dar de odată ai auzit pașii lui Namjoon,te-ai intors repede și i-ai sărit în brațe spunândui ca si tu simti ceva pentru el.
N/T:Am vrut să îți spun de mult timp ca si eu te iubesc.

Yoongi:Erai printre singurele persone din viata lui Yoong in care el avea incredere, nu te-ai gandit niciodata la Yoongi ca la un posibil iubit până când  ai gasit un bilețel pe masa din sufrageria ta pe care Yoongi isi asternuse sentimentele sale...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Yoongi:Erai printre singurele persone din viata lui Yoong in care el avea incredere, nu te-ai gandit niciodata la Yoongi ca la un posibil iubit până când  ai gasit un bilețel pe masa din sufrageria ta pe care Yoongi isi asternuse sentimentele sale pentru tine dadanduti seama ca nu ai putea trăii vreo data fara el,ti-ai luat cheile și ai fugit la Yoongi acasa spunândui ca simti acelaș lucru.
N/T:De ce nu nu mi-am dat seamăna cat de mult te iubesc până acum?

Jhope:Tu erai pentru el unica sa rază de soare te iubea mai mult ca pe el însuși dar tu nu ti-ai dat seama până acum deoarece nu prea vorbea despre sentimentele pe care le are fata de tine ,l-ai chemat într-o seară la restaurantul vostru preferat,...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Jhope:Tu erai pentru el unica sa rază de soare te iubea mai mult ca pe el însuși dar tu nu ti-ai dat seama până acum deoarece nu prea vorbea despre sentimentele pe care le are fata de tine ,l-ai chemat într-o seară la restaurantul vostru preferat, ati băut cate un pahar de vin ai observat ceva la el schimbat și ai decis să îl întrebi ce are dar răspunsul lui te-a  uimit complet și facandute sa te topești auzind cuvintele "te iubesc" din gura lui.
N/T:Si ei te iubesc raza mea de soare

Jimin:Era cel mai bun prieten posibil stiai ca te iubeste dar ca pe o sora nici de cum ca pe iubita totul era normal până când a decis să îți mărturisească dragostea lui fata de tine,ai ramas surprinsa de vorbele lui dar în adâncul sufletului tau ...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jimin:Era cel mai bun prieten posibil stiai ca te iubeste dar ca pe o sora nici de cum ca pe iubita totul era normal până când a decis îți mărturisească dragostea lui fata de tine,ai ramas surprinsa de vorbele lui dar în adâncul sufletului tau si tu il iubeai, l-ai luat imbrate și nu v-ati mai dat drumul cateva minute bune.

Taehyung:Aveati o poveste oarecum speciala fiindca ati crescut impreuna ati dormit impreuna pe scurt nu exista moment in care sa nu fiti impreuna dar când ați ajuns la vârsta adolescenței el sa îndepărtat de tine dar tu nu ai stiu niciodată de ce până când ai mers la mama lui și l-ai găsit acolo,ai incercat sa te opropi de el dar te respingea ai decis îl întrebi e ce nu mai vorbește cu tine dar nu vroia sa iti spuna nimic până când ai spus ca placi atunci te-a tras de mana si te-a sărutat pasional.
Tae:Te iubesc pisicuță.

Jungkook:Ati crescut impreuna nu făceați nimic unul fara celălalt până ati plecat la licee diferite și ati luat o pe alta cale amândoi până când v-ati revăzut din întâmplare și ati decis mergeți la o cafea ati discutat mult dar când ați ajuns la subiectul cu dragostea din viata voastră amândoi ati ramas muti deoarece amândoi  simteati ceva fata de celălat el nu a mai suportat acea mică presiune dintre voi și a deschis sa iti spuna cea ce simte pentru tine .
N/T:Nu credeam ca o sa iubesc mai mult!

Bts reactioneaza la..Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum