Stăteai liniștită pe canapeaua din sufragerie mâncând popcorn. Auzi ușa, Hoseok intrând.
Hs: Hei bby
Tu nu ai mai apucat sa spui ceva ca se așează lângă tine năpustindu-se asupra buzelor tale semn ca era excitat, își baga mâinile sub tricoul tau tu neavând sutien pe tine, începe sa îți maseze sânii delicat, îți dai ușor tricoul jos urcându-te peste el începând sa ii faci semne pe gât, te-a tras și mai aproape de el sărutându-ti sânii.
Tu frecând-ți fundul pe membrul sau întărit, te întinse pe canapea desfacandu-si situl pantalonilor.Îți plăcea să o faceți fără prezervativ, puteai sa îl simți mai bine.
Întra puternic în interiorul tău făcându-te sa gemi din cauza durerii care mai apoi se transformă instant in plăcere. Camera era plina de gemetele tale fapt care pe el îl satisfăcea. După câteva mișcări mai dure întra mai adânc și mai lent făcându-te sa îți dai drumul făcând și el asta mai apoi.
Te săruta scurt pe buze respirând sacadat.
Își pune cămașă sa pe tine, el pur și simplu și-a încheiat pantalonii, te luase stil mireasa ducându-te în baie dezgolindu-ti iar corpul mic și delicat.
Da drumul apei sa curgă încet, începând sa iti spele spatele mic și firav, îți lăsai capul ușor pe spate murmurand
N/T: E atât de bine
Hs: Știu
Îți spune el la ureche
După toate astea mergeți în dormitor adormind îmbrățișați°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°